Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi iedereen! Is er toevallig iemand die mij kan vertellen wat het verschil in effecten is bij 3-MMC en 4-MMC, oftewel mephedrone?"
"Hallo DF'ers Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar de drug 3-mmc. Er is op het internet en hier op het forum wel wat over te vinden, maar er is een nog een aantal dingen dat ik me afvraag. Wat is jullie ervaring met de kater die je krijgt van 3-mmc of is die er niet? In hoeverre wordt bij het gebruik van 3-mmc het serotonine gehalte in de hersenen aangetast zoals bij bijvoorbeeld XTC? En mijn derde vraag: de twee hier boven gestelde vragen in overweging nemend, hoe verstandig is het om 3-mmc twee dagen achterelkaar te gebruiken of in ieder geval twee keren erg kort na elkaar? Is dit een probleem door het serotonine tekort of de kater, of helemaal niet? Laatste vraag: Heeft iemand van jullie 3-mmc wel eens gecombineerd met een andere drug, en zo ja, welke drug en hoe is dit je bevallen?"
"Beste forumleden, Ik heb een vraag voor jullie puur uit nieuwsgierigheid. Is het mogelijk om een overdosis van een upper zoals cocaïne, en dan heb ik het over hartkloppingen etc., tegen te gaan met een downer als ketamine of GHB? Of werkt dit averechts en beland je dan in het ziekenhuis? Ben er erg benieuwd naar of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben."
"Natuurlijk begrijp ik dat de meest verstandige optie is om naar het ziekenhuis te gaan. Ik ben er gewoon nieuwsgierig naar wat er gebeurt als men een overdosis uppers met downers probeert te bestrijden."
"Ik kan niet verklaren waarom je van pep meer kramp krijgt dan van bijvoorbeeld xtc, behalve dat pep er bij mij in ieder geval voor zorgt dat ik vooral gewoon echt hard ga, wat misschien toch zorgt voor meer spanning op spieren. Ik had voorheen ook vaak last van kramp in m'n kuiten na het gebruik van pep. Wat voor mij heeft geholpen, is om voor, en tijdens het feest of festival veel magnesium rijk voedsel binnen te krijgen. Een paar glazen melk doen bij mij vaak al wonderen en voor op het feest: banaan! Geef het een kans en laat even weten of dit voor je werkt."
"Hallo iedereen! Ik kreeg laatste een pil xanax in m'n handen gedrukt. Hoe denken jullie over recreatief gebruik van xanax? Is dit aan te raden of zal ik die pil maar door de wc spoelen?"
"Tijdloos zei: Een halve xanax pil van welke sterkte ? Je hebt ze van 0.5 mg tot 2mg. Zelf vind ik er niets recreatiefs aan. Je word suf slaperig en minder angstiig waar ze ook voor gemaakt zijn (paniek of angstaanvallen) Je zou het kunnen proberen maar denk niet dat je het 'leuk' zal vinden. Gebruikte dat zelf puur om tegen klachten en dan werkt het goed. Als je 0.5mg hebt zou ik het wegspoelen van 0.25mg voel je niets tenzij je 30kilo weegt.. Doe wat je niet laten kan zou ik zeggen. Laat je het ons weten hoe het heeft gewerkt? Ps ik zou het een half uur voor je gaat slapen innemen. Greets Klik om te vergroten... ik denk dat je het niet helemaal goed gelezen hebt. Ik heb gewoon één hele pil van 0,5 mg. Dat wel de moeite waard?"
"Hallo allemaal, Ik heb dit weekend twee feestjes. Zaterdag ga ik 4fmp en speed gebruiken, wat voor mij een goede combi is. Het probleem is alleen dat ik vrijdag geen xtc of iets dergelijks wil gebruiken i.v.m. een kater de volgende dag als ik 's avonds weer ga feesten. Nu is het plan om vrijdag op het feest keta te gebruiken, maar ik lees nu verhalen over dat keta niet geschikt is voor feesten, en vooral niet als je nog nooit eerder keta hebt gebruikt. Ik ben niet bang ingsteld, dus ik vraag me af of dit echt en probleem is. Ik zat ook nog te denken aan GHB, maar dit is alleen in grote hoeveelheden te verkrijgen, waar ik niet echt behoefte aan heb. Mijn vraag aan jullie: wat zouden jullie op het eerste feest op vrijdag gebruiken? Ik hoef geen preek over dat je het ook best leuk kan hebben zonder drugs. Mijn vraag is wat ik vrijdag wél kan gebruiken. Ik sta open voor combi's, maar liever geen kater. Liever ook geen sos of pep. Ik zat ook nog te denken aan een combinatie van ketamine en 2 cb. Dank jullie wel!"
"Er zijn nu denk ik een paar mogelijkheden. De ketamine is al binnen, dus dat gaat sowieso gebruikt worden dit weekend. GHB gaat hem niet worden, omdat ik dit, zoals ik net al zei, alleen in grote hoeveelheden kan verkrijgen. Is het misschien een idee om aan de 2-cb te gaan en als ik uitgespaced ben op een of andere after nog keta te nemen? Als jullie ervaring is dat keta in lage doseringen prima te doen is op een feest, lijkt dat me zeker een goede optie. Wat versta je trouwens onder lage doseringen? En ben dan ik meteen helemaal incapabel of kan ik dan nog wel een beetje dansen? Ik sta overigens nog steeds open voor het gebruik van andere drugs, die ik hier niet genoemd heb, dus als iemand plotseling een creatieve ingeving krijgt, let me know."
"Hoi iedereen! Bedankt voor alle reacties. Weekend is achter de rug en ik heb het overleefd. De reden dat ik de keta graag wilde gebruiken was omdat het al binnen was, niet omdat ik het per se wilde ofzo. Ik weet natuurlijk dat het in bezit hebben van drugs natuurlijk niet betekent dat ik deze meteen moet gebruiken, maar de verleiding is toch wel heel groot. Hoe het weekend uiteindelijk is verlopen: Ik heb de eerste nacht vooral gedronken en een heel klein beetje pep gebruikt. Daarna op een kleine after terecht gekomen, waar ik een heel klein beetje keta heb gebuikt om te kijken hoe dit was. De nacht daarna 4-fmp en en pep gebruikt, wat weer heerlijk was. Eenmaal thuis aangekomen met wat vrienden weer keta gebruikt, waar ik echt van heb genoten. Ik heb alleen een nog één vraag voor jullie. Ik was maandag toch echt goed naar de klote. Nu weet ik dat je geen kater krijgt van keta, maar kan het wel zo zijn dat keta je kater versterkt?"