Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXanax

Xanax

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
b
bilboLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen!

Ik kreeg laatste een pil xanax in m'n handen gedrukt. Hoe denken jullie over recreatief gebruik van xanax? Is dit aan te raden of zal ik die pil maar door de wc spoelen?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een halve xanax pil van welke sterkte ? Je hebt ze van 0.5 mg tot 2mg. Zelf vind ik er niets recreatiefs aan. Je word suf slaperig en minder angstiig waar ze ook voor gemaakt zijn (paniek of angstaanvallen) Je zou het kunnen proberen maar denk niet dat je het 'leuk' zal vinden.
Gebruikte dat zelf puur om tegen klachten en dan werkt het goed.
Als je 0.5mg hebt zou ik het wegspoelen van 0.25mg voel je niets tenzij je 30kilo weegt..

Doe wat je niet laten kan zou ik zeggen.
Laat je het ons weten hoe het heeft gewerkt?

Ps ik zou het een half uur voor je gaat slapen innemen.

Greets :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is wel fijn voor als je niet lekker in je vel zit. Verder heb je er niet echt wat aan.
b
bilboLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdloos zei:
Een halve xanax pil van welke sterkte ? Je hebt ze van 0.5 mg tot 2mg. Zelf vind ik er niets recreatiefs aan. Je word suf slaperig en minder angstiig waar ze ook voor gemaakt zijn (paniek of angstaanvallen) Je zou het kunnen proberen maar denk niet dat je het 'leuk' zal vinden.
Gebruikte dat zelf puur om tegen klachten en dan werkt het goed.
Als je 0.5mg hebt zou ik het wegspoelen van 0.25mg voel je niets tenzij je 30kilo weegt..

Doe wat je niet laten kan zou ik zeggen.
Laat je het ons weten hoe het heeft gewerkt?

Ps ik zou het een half uur voor je gaat slapen innemen.

Greets :wink:
Klik om te vergroten...

ik denk dat je het niet helemaal goed gelezen hebt. Ik heb gewoon één hele pil van 0,5 mg. Dat wel de moeite waard?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neem het nou maar gewoon. Dan kun je lekker zelf bepalen of het je bevalt of niet.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Xanax is een van de minst recreatieve benzo's, helemaal als je maar 0,5mg hebt.
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Helemaal mee eens met de reactie van Tijdloos, en de rest die min of meer hetzelfde concluderen.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik had zonder tolerantie 1mg genomen en werd 12u later pas wakker :).
Je kan er dus erg goed van slapen, dat is ook de reden dat ik het ooit nog eens zou nemen. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."