#1
Hallo DF'ers
Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar de drug 3-mmc. Er is op het internet en hier op het forum wel wat over te vinden, maar er is een nog een aantal dingen dat ik me afvraag.
Wat is jullie ervaring met de kater die je krijgt van 3-mmc of is die er niet?
In hoeverre wordt bij het gebruik van 3-mmc het serotonine gehalte in de hersenen aangetast zoals bij bijvoorbeeld XTC?
En mijn derde vraag: de twee hier boven gestelde vragen in overweging nemend, hoe verstandig is het om 3-mmc twee dagen achterelkaar te gebruiken of in ieder geval twee keren erg kort na elkaar? Is dit een probleem door het serotonine tekort of de kater, of helemaal niet?
Laatste vraag: Heeft iemand van jullie 3-mmc wel eens gecombineerd met een andere drug, en zo ja, welke drug en hoe is dit je bevallen?
Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar de drug 3-mmc. Er is op het internet en hier op het forum wel wat over te vinden, maar er is een nog een aantal dingen dat ik me afvraag.
Wat is jullie ervaring met de kater die je krijgt van 3-mmc of is die er niet?
In hoeverre wordt bij het gebruik van 3-mmc het serotonine gehalte in de hersenen aangetast zoals bij bijvoorbeeld XTC?
En mijn derde vraag: de twee hier boven gestelde vragen in overweging nemend, hoe verstandig is het om 3-mmc twee dagen achterelkaar te gebruiken of in ieder geval twee keren erg kort na elkaar? Is dit een probleem door het serotonine tekort of de kater, of helemaal niet?
Laatste vraag: Heeft iemand van jullie 3-mmc wel eens gecombineerd met een andere drug, en zo ja, welke drug en hoe is dit je bevallen?