Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKater en serotonine tekort door 3-mmc

Kater en serotonine tekort door 3-mmc

2 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
b
bilboLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo DF'ers

Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar de drug 3-mmc. Er is op het internet en hier op het forum wel wat over te vinden, maar er is een nog een aantal dingen dat ik me afvraag.

Wat is jullie ervaring met de kater die je krijgt van 3-mmc of is die er niet?

In hoeverre wordt bij het gebruik van 3-mmc het serotonine gehalte in de hersenen aangetast zoals bij bijvoorbeeld XTC?

En mijn derde vraag: de twee hier boven gestelde vragen in overweging nemend, hoe verstandig is het om 3-mmc twee dagen achterelkaar te gebruiken of in ieder geval twee keren erg kort na elkaar? Is dit een probleem door het serotonine tekort of de kater, of helemaal niet?

Laatste vraag: Heeft iemand van jullie 3-mmc wel eens gecombineerd met een andere drug, en zo ja, welke drug en hoe is dit je bevallen?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
bilbo zei:
Wat is jullie ervaring met de kater die je krijgt van 3-mmc of is die er niet?
Klik om te vergroten...
Zal grotendeels afhangen van hoeveel je gebruikt, wat je met je ritme doet en hoe goed je in de tussentijd voor je lichaam zorgt. Als je gewoon eet en slaapt is het (imo) allemaal niet zo'n ramp.

In hoeverre wordt bij het gebruik van 3-mmc het serotonine gehalte in de hersenen aangetast zoals bij bijvoorbeeld XTC?
Klik om te vergroten...
Dat weten we helaas niet, het is namelijk een RC. Maar mijn beste gok zou zijn dat dat wel meevalt.

En mijn derde vraag: de twee hier boven gestelde vragen in overweging nemend, hoe verstandig is het om 3-mmc twee dagen achterelkaar te gebruiken of in ieder geval twee keren erg kort na elkaar? Is dit een probleem door het serotonine tekort of de kater, of helemaal niet?
Klik om te vergroten...
Gezond en daarmee verstandig zal het zeker niet zijn, verder weten we bij RC's altijd slecht wat de risico's zijn. Of je dat de leuke avond waard vind is aan jou. :)

Laatste vraag: Heeft iemand van jullie 3-mmc wel eens gecombineerd met een andere drug, en zo ja, welke drug en hoe is dit je bevallen?
Klik om te vergroten...
Met alcohol en/of een benzo beviel het me een stuk beter dan zonder. Het haalde de (redelijk aanwezige) scherpe randjes er nogal af. :)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Intussen dit goedje 2 x geprobeerd. Ik had van 3-mmc geen kater enkel vermoeidheid door slaaptekort. Het serotonine verbruik zal inderdaad wel goed meevallen. Het sloopt je volledige voorraad niet leeg zoals XTC dat wel doet.

Bij een hogere dosis merk ik toch wel steken bij het hart (tachyardi? Schrijf ik juist?) en die klacht komt bij anderen ook wel voor. Persoonlijk zou ik het niet 2 avonden na elkaar gaan doen.

Combinatie met wiet en alcohol was bij mij fun.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."