Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"psychonaut7 zei: Truffels zijn nog steeds verkrijgbaar en zijn vers ook langer te bewaren dan paddo's. Je laat ze best niet te veel in de warmte staan. ( tenzij je ze gaat drogen ). Truffels hebben een gelijkaardig effect als paddestoelen. Zeker de moeite waard. Onderschat de trip niet die je er kunt van krijgen. Neem de truffels in een vertrouwde, veilige omgeving met een beperkt aantal vertrouwde mensen. En neem de eerste keer nooit meer dan een halve portie. Je tript best 's avonds of 's nachts ( dan ben je meer op je gemak ) en je eet ook best een paar uur voor je gaat trippen niks. Je kunt er zwaar van hallucineren, hangt een beetje af van verschillende omstandigheden. Het is sowieso een aangename, levensverruimende ervaring als je rekening houdt met de dingen die ik net gezegd heb. Heb je een moment dat je je niet goed voelt, probeer dan positief te blijven en onthoud dat het weer over gaat. Als het wat te druk wordt, ga je best naar buiten, in de natuur, daar komt alles tot zijn recht. Hopelijk ben je hier iets mee en beleef je de trip van je leven. Klik om te vergroten... de trip van me leven heb ik al gehad hopelijk evenaren truffels ze dan"
"Re: wat luister je wanneer je boos ben ? Drientje zei: bigles zei: jij krijgt van mij 10 punte drientje , nou benje de pointleader in me rankings alleen al voor je goede muziek smaak gimme more mss nog numrs die jij hebt die ik ni ken Klik om te vergroten... Ff denken hoor: Deze vind ik zelf echt bizar: Klik om te vergroten... imo de ergste songs zijn gewoon de psytrance zooi met dan van die stemmetjes die der plots inkomen of vage sounds als je dan aant trippe bent ga je echt ligge rondkijke waar die vandaan kome"
"10 punten voor wat goa style oscar"
"TrippyShit zei: Ok, en watser zo bijzonder aan die discotheek dan? Zijn er spijkerpoepkampioenschappen? Klik om te vergroten... ja..."
"takala zei: voor oldschool feesjes moet je naar Belgie komen! Klik om te vergroten... ben ook belg zeg ff waar"
"OnderDeEik zei: 11 April staat Flowjob in Emmen Klik om te vergroten... waar the fuck ligt emmen"
"smorgens voor het werk en tijdens middagpauze en 1tje bij thuiskomt en dan gespreid over de avond"
"waren dat nou 3 zaadjes of 3 pakjes met zaadjes ? volgende week naar nederland ff naar smartshop gaan checke ^^"
"Appelhoofd zei: de eerste keer dat ik met iets begon was met wiet i kwas er altijd tegen enzo maar iedereen deet het dus ik wou het ook een keer tog proberen dus na 1 blow dacht ik ja dit is wel chill. en precies het zelfde met XTC ik wou het nooit van me leve doen maar een paar vriende van me zeiden laten we het een keer proberen en hun hadden al ervaring dus als er iets mis ging waren hun er dus die avond hadden wij er dus 1 genomen alles chill beetje blowen erbij alles heel chill maar je moet even aan het gevoel wennen als je in de trip gaat bij mij liep het een beetje verkeerd maar dat is bij iedereen natuurlijk anders. maar bij mij ging het dus zo we waren aan het blowen en toen werd ik een beetje duizelig draaierig en heel die blow bijna opgerookt in 10 seconden ofso dus ik werd geholpe naar de woonkamer heb ik daar een uurtje of 2 gelegen op een bank wel jammer maarja en daarna ging ik zitten me ogen helemaal naar achter en na dat was alles heel chill tis mischien eng voor de 1e keer dat dacht ik ook ma na die trip denk je gelijk dit moeten we vaker doen! dus ik zeg gewoon een keer proberen wel laten testen zoals de andere ook al zeiden en veel plezier!:P Klik om te vergroten... juist zo mattie XD wij weten wat goed voor je is"
"weetje het is gewoon een flex gevoel , gevoel datje nooit behaald door te zuipe of te blowwe, ik denk dat je zelfs dat gevoel niet krijgt als je een kind krijgt ^^"