Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia mislukt

Salvia mislukt

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MortallisLid
01-01-2024, 00:00
#1
De eerste keer salvia had bij mij ook vrij weinig effect. Alleen een een gevoel van stonedheid. Naar mate ik het vaker doe/deed werd het effect beter. Het is net alsof mijn lichaam aan de stof moest wennen.
b
bbnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gisteren heb ik voor de eerste keer salvia geprobeerd (10x). Omdat ik niet precies wist hoe je het moest innemen heb ik het aan de vriendelijke dame aan de smartshop gevraagd. Uiteindelijk liep ik de smartshop buiten met een 0,5gr Salvia 10x extract, een metalen pijpje en zo'n speciaal vuurtje, een klein buhnsenbrandertje eigenlijk. Blijkbaar heb je betere resultaten met zo'n vuurtje omdat de werkzame stoffen in salvia bij een hogere temperatuur gemakkelijker vrijkomen.

Die avond gooide ik een beetje salvia in het pijpje (ogv 1/10e, zoals de dame van de smartshop me had aanbevolen) en begon met het speciale vuurtje de salvia aan te steken. Ik vond het enorm walgelijk, en het pijpje werd ook enorm warm, waardoor ik de rook niet lang heb kunnen binnenhouden. Vervolgens stak ik het nogmaals aan en teugde wat minder hard, en kon daardoor de rook wel langer binnenhouden. Tot mijn grote verbazing voelde ik helemaal niets van het goedje :confused: Ik heb het verschillende malen geprobeerd en bleef helemaal niets voelen. Wat later werkte dat brandertje niet meer en hebben we eens met een gewoon vuurtje geprobeerd, maar dat werkte evenmin. (weet er trouwens iemand hoe je zo'n brandertje terug bijvult?) Een vriend van mij had het vervolgens ook eens geprobeerd en ook bij hem werkte het ook niet

Ik zou geen idee hebben wat ik verkeerd doe, en ik vroeg me ook af of iemand dat toevallig wel weet?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je doet niets verkeerd, bij sommige mensen werkt het gewoon niet.
En bij Salvia is er een omgekeerde tollerantie, hoe meer je het doet hoe meer je er van voelt.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#4
misschien meer dan 1/10 per keer roken.....had je zo'n doosje van het merk holy? daar staat ook op dat het 2 a 3 doseringen zijn...
b
bbnLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
Je doet niets verkeerd, bij sommige mensen werkt het gewoon niet.
En bij Salvia is er een omgekeerde tollerantie, hoe meer je het doet hoe meer je er van voelt.
Klik om te vergroten...

Wel vreemd dat het dan ook bij mijn kameraad niet werkte ... :(

dit was het doosje:
http://www.deheksenketel.com/qc/102,10x ... -divinorum)-0-5-gr.html
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mortallis zei:
De eerste keer salvia had bij mij ook vrij weinig effect. Alleen een een gevoel van stonedheid. Naar mate ik het vaker doe/deed werd het effect beter. Het is net alsof mijn lichaam aan de stof moest wennen.
Klik om te vergroten...

Omgekeerde tolerantie dus, zoals ik al zei.
s
spacert100Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zou je aanraden om een kleine waterpijp te gebruiken. Dit koelt de rook, waardoor je deze langer in kunt houden. Bovendien zou ik niet te zuinig zijn met de Salvia. Ga liever wat harder dan helemaal niet. Ik heb salvia ook een peer keer moeten proberen voordat het lukte (frustrerend). De laatste keer lukte het met 1x hijsen. Probeer de rook zo lang mogelijk in te houden. Stik je bijna dan is het mislukt, ben je in wonderland dan adem je vanzelf uit.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klopt allemaal.

Het enige wat je misschien fout gedaan hebt is niet lang inhouden.
Dat is erg belangrijk, beter een iets minder grote hijs en wel een minuut in kunnen houden dan 2 keer zo veel na 10 seconden uitblazen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."