Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mensen zijn vaak bang voor dingen die ze niet kennen"
"ik weet wel dat hawaiaanse en mexicaanse kunnen, ik kreeg echt een heel letterlijke mix, wat visueler dan mexicanen alleen, en wat lacheriger dan hawaiaanse alleen. off-t: wat zorgt eigenlijk voor verschillen in paddestoel? werzame stof is toch hetzelfde?"
"huh, mij werden dus laatst van die vrijwel zwarte verkocht, het waren er behoorlijk weinig maar toch een flinke trip gehad... waren dat dan gedroogde?"
"matthijs zei: Psycho_Chrono zei: maar 2 á 3 smartshops in heel Groningen? Jezus...arm volk *knuffel* Klik om te vergroten... Whaha we hebben er iets van 6 ofzo. Maar die hebben allemaal hetzelfde assortiment. Geen enkele heeft truffels volgens mij. De zonnebloem ook niet Klik om te vergroten... 6? ik weet alleen die twee in het centrum in t zuiderdiep en steentilstraat, zitten die anderen ook in het centrum?"
"matthijs zei: Zitten 2 op het damsterdiep, de zonnebloem en een aan de andere kant an de weg, zie zit daar nieuw. Er zit eentje in de steentilstraat.. energy of energizer. Er zitten 2 op het zuiderdiep. Energy of energizer en nog een nieuwe. Zijn er 5 dus Zonnebloem, energy en energizer zijn van één eigenaar volgens mij en de andere 2 zijn ook van één eigenaar. Ze verkopen alle 5 ongeveer dezelfde producten. Hoewel de nieuwe shops wel wat meer producten hebben. Klik om te vergroten... ok tnx, toch maar eens checken dan"
"van elke dag blowen word ik maar sloom en ongeconcentreerd, 1 x per week max hou ik nu aan."
"Ben ook al een tijd gestopt, voel me stukken beter en scherper etc. Vind vooral de mensen om me heen die heel veel blowen superlui, iets wat ik ook snel krijg van blowen. Voor mijzelf voegt het gewoon niets meer toe."
"Re: Datura aka hell shokora zei: Zo zie je maar weer, Datura is echt niet iets wat je wil doen. Ik ken ook iemand uit Australië die nu officieel als schizofreen geregistereerd staat omdat hij tijdens een datura trip naakt op straat stond te schreeuwen. Hij werd ook gearresteerd en omdat hij niet kon praten kon hij ze niet vertellen dat hij tripte (voor zover hij dat zelf nog wist ._.'). Dus laat dit een les zijn voor de mensen die op DF zeggen dat ze datura willen proberen. Imho is het echt onverantwoordelijk. Klik om te vergroten... zo ken ik er ook wel tien die blowen. dat soort dingen heb je toch ook al wel in je denk ik. zo'n trip/delerium zal het wel triggeren denk ik. Nogmaals, heb zelf een aardige normale trip gehad, wij hadden dan de brugmansia (aanverwant datura), maargoed, echt heel voorzichtig geweest met de dosis."
"toch maar beginnen met paddo's lijkt me :P voel je je na gebruik van hallicugenen eigenlijk ook zo 'aangetast' en kapot zoals de dip na bijvoorbeeld speed/xtc-gebruik?"
"enne, wat is nu je volgende stap eigenlijk? ik bedoel, veel heftiger dan dit lijkt me niet echt kunnen? of was dit een beetje wat je zocht qua verlichting?"