Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"allé ge zijt er nog fier op ook precies"
"ja da vind ik dus ook hé, degene waar ik mijn coke haal die licht me ook op dat het niet meer normaal is, maar omdat ik niemand anders ken die me het spul kan bezorgen kan ik nie anders dan die troep gebruiken. ge betaalt daar verdomme 50 euro voor(wat zéér snel oprijdt), je krijgt dan telkens die schijnheilige lach van 'mijn coke is altijd zeer goed' en telkens hoop je dan van nu gaat het eindelijk eens goeie zijn-of ga ik er toch iets meer van voelen dan van koffie-en telkens opnieuw word je ontgoocheld. eens één keer van al die grammen helemaal ih begin was het goeie -in mijn ogen dan- en da van de pakweg 25 grammen die ik al ooit bij hem kocht, da is toch gewoonweg een schande??? Ik vind da zó oneerlijk, je denkt dan dat er toch een soort band moet ontstaan zijn doordat je hem al zoveel fuckin geld gaf, dan zou je op zijn minst toch eens zuivere mogen proeven hé, ik durf erom wedden dat er al winst genoeg opzit door die 50 euro te vragen, en dan tóch nog zonder géne met de glimlach oplichten...ik word daar écht kwaad van... De moment dat ik eens nen deftigen dealer tegen het lijf zou lopen, laat ik diene vuile oplichter echt stikken hoor."
"heb het hem net gezegd hij beweert bij hoog en bij laag dat ie kwaliteit verkoopt, dat ik anders maar naar iemand anders moet gaan, hij gebruikt zelf niet , dus volgens mij wordt hijzelf door zijn leverancier ih zak gezet"
"Amai zat gisteren in een zelfdestructieve bui en heb op één dag twee gram coke genomen, compleet zinloos en geldverspilling of course. Maar nu voel ik me zo ziek als een hond, heel mijn hoofd zit vol en alles doet pijn(oren, tanden) Ik ga nu mijn lichaam de kans eens geven wat te recupereren, heb lesje wel geleerd, hopelijk herstelt dit vrij snel?"
"ja zeg terecht toch het kost véél geld dan mag het wel kwaliteit zijn hé"
"een vriend van me beweert dat het effect van coke afzwakt als je bijvb al aan uw derde of vierde lijntje per dag zit, klopt dit?"
"Bedankt, dit is iderdaad een hard lesje geweest. helpt da echt veel fruit eten? Dan ga ik daar nog snel iets aan doen se en dan weer slapen en hopen dat ik ditmaal de nacht doorslaap"
"is er niemand die hier een antwoord op kan geven?want anders behoudt ik mijn laatste lijnen voor morgen wil er maximaal van genieten. Als ik weet dat de grote lijn die ik mezelf straks wou tracteren tóch al minder effect zal hebben owv dat ik er vandaag al twee nam, dan neem ik ze niet en ben ik ze niet kwijt hé?"
"welk effect geeft dit? werkt dit elkaar tegen? mijn vriendin vraagt zich da af oma ze codeine gebruikt f-of het dan el zin heeft coke te snuiven"
"én zo slim is ie wel dat ie zelfs zijn handjes nie vuil gaat maken aan da slungeltje, achterlijk zijn we nie"