Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoeie coke versnijden.

Goeie coke versnijden.

35 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
lysergine25 zei:
die verhouding is helemaal niet perfect ... die verhouding is het beste wat jullie tot nu toe beriekt heeft.

Daar doe ik het niet voor .....

Anuspoeder moet ook coke kunnen zijn op 10/90 of 20/80.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...
lol...
zo blijkt nu dan hoeveel ge er van weet...
denkt ge echt dat PURE DRUGS alles is???
ge leeft hier nie in wonderland hé alice!!!
70% sos 30% supermix is perfect om te snuiven en zo gaat de kwaliteit haast niet achteruit(gevoelswaardig dan) :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee we leven niet in Columbia en ik heb geen reet verstand van coke ...

Perro tu no hablas espanol, yo si ...
Y me gusta hablar la idioma del coca ....

Hoe dan ook ik ga is wat samples laten testen.

We zien wel, met de pep schiet het ook niet op.
Heel veel beloftes maar geen samples.

:cry:

Maar ik heb goede hoop.

hwhahwhawa

Stonie
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je 70% hebt dan mag je trots zijn. Vaak is dat al moeilijk te krijgen. Er lopen zelfs dealers rond die 20% aanbieden, echt belachelijk. Vaak opstraat zit het onder de 50%.

Als je 70% krijgt dan heb je al vaak beter spul dan wie dan ook en dan heb je iig een betrouwbare dealer.

De enige mogelijkheid om goed spul te krijgen is om zelf naar Columbia te rijden. Dan heb je 89,3% voor € 2,- per gram als je wat groter afneemt. Beter is er niet.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
davie zei:
Als je 70% hebt dan mag je trots zijn. Vaak is dat al moeilijk te krijgen. Er lopen zelfs dealers rond die 20% aanbieden, echt belachelijk. Vaak opstraat zit het onder de 50%.

Als je 70% krijgt dan heb je al vaak beter spul dan wie dan ook en dan heb je iig een betrouwbare dealer.

De enige mogelijkheid om goed spul te krijgen is om zelf naar Columbia te rijden. Dan heb je 89,3% voor € 2,- per gram als je wat groter afneemt. Beter is er niet.
Klik om te vergroten...
mjah...ik heb die idd maar ook niet altijd hoor...hier staan zelfs ergens foto('s van die coke die ik bedoelç!!
maar ik denk niet dat je al rijdend tot in columbia kunt geraken :smoke: :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5


[/URL
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja dat is het betere werk zeg.

In Columbia kan je wel komen, maar niet tot in het dorp. De boeren schieten je daar al dood voordat je nog maar 1 cocablad hebt gezien. Zij spreken hun eigen taaltje, maar alles is mogelijk. Maar goed dat is niet het risico waard. Dan nog transport. Ik zou het nog geen eens proberen al werd ik er echt rijk van.

Wat hier te krijgen is, is al voldoende. Jammer dat er zoveel wordt versneden met rommel. Maar goed dat zal altijd blijven. Laat je niet vergiftigen! Wat was er laatst weer, antropine ofzo.
C
CocoHufLid
01-01-2024, 00:00
#7
Duidelijk meer gebruikers dan dealers hiero.

Coke verkopen gaat (mij) om geld te verdienen. Het klopt dat er misschien een klein aantel personen is die mzl hebben en 7 of 8 strepen "zuivere" coke kopen voor +/- 50 euro. maar de rest is gewoon versneden.

Dus tenzei je familie of een extreem oprechte goeie vriend van een dealer, krijg je gewoon versneden coke.
Ik heb btw mijn andwoord elders al verkregen, maar toch nog bedankt voor jullie "input"
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ibra_is_imba zei:
pipoxyz zei:
barbara, alsof ge in holland geen goede dealer kunt vinden..
, hoeveel privé berichten heb je nu al ontvangen sinds je berichten^?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
da valt tegen ..en wie zegt dat die te vertrouwen zijn?
enne ik kan toch nie gewoon in holland rond gaan stappen en wat rondvragen nr een dealer hé zeg,
ik zeg het ik zit totaal niet ih milieu
C
CocoHufLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat is de normale verhouding hier voor ?

Als ik 5 gram zou versnijden tot 7 gram?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Iedere versnijder verdient de doodstraf ....


Dat je al zo stom bent om het te doen voila maar dat je zo dom bent dat je het niet eens kan vinden op dit forum zegt meer dan genoeg over je...

Waarom zou je je versneden anuspoeder nog meer versnijden ... waarschijnlijk is het al 50% bakpoeder 25% speed en 25 % coke.

Lutsers versnijden en bedriegen versnijden is oplichting.

Van mij krijg je dus ook geen antwoord.

Stonie
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#11
:wave:
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ja da vind ik dus ook hé, degene waar ik mijn coke haal die licht me ook op dat het niet meer normaal is, maar omdat ik niemand anders ken die me het spul kan bezorgen kan ik nie anders dan die troep gebruiken.
ge betaalt daar verdomme 50 euro voor(wat zéér snel oprijdt), je krijgt dan telkens die schijnheilige lach van 'mijn coke is altijd zeer goed' en telkens hoop je dan van nu gaat het eindelijk eens goeie zijn-of ga ik er toch iets meer van voelen dan van koffie-en telkens opnieuw word je ontgoocheld. eens één keer van al die grammen helemaal ih begin was het goeie -in mijn ogen dan- en da van de pakweg 25 grammen die ik al ooit bij hem kocht, da is toch gewoonweg een schande???
Ik vind da zó oneerlijk, je denkt dan dat er toch een soort band moet ontstaan zijn doordat je hem al zoveel fuckin geld gaf, dan zou je op zijn minst toch eens zuivere mogen proeven hé, ik durf erom wedden dat er al winst genoeg opzit door die 50 euro te vragen, en dan tóch nog zonder géne met de glimlach oplichten...ik word daar écht kwaad van...
De moment dat ik eens nen deftigen dealer tegen het lijf zou lopen, laat ik diene vuile oplichter echt stikken hoor.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#13
barbara1976 zei:
ja da vind ik dus ook hé, degene waar ik mijn coke haal die licht me ook op dat het niet meer normaal is, maar omdat ik niemand anders ken die me het spul kan bezorgen kan ik nie anders dan die troep gebruiken.
ge betaalt daar verdomme 50 euro voor(wat zéér snel oprijdt), je krijgt dan telkens die schijnheilige lach van 'mijn coke is altijd zeer goed' en telkens hoop je dan van nu gaat het eindelijk eens goeie zijn-of ga ik er toch iets meer van voelen dan van koffie-en telkens opnieuw word je ontgoocheld. eens één keer van al die grammen helemaal ih begin was het goeie -in mijn ogen dan- en da van de pakweg 25 grammen die ik al ooit bij hem kocht, da is toch gewoonweg een schande???
Ik vind da zó oneerlijk, je denkt dan dat er toch een soort band moet ontstaan zijn doordat je hem al zoveel fuckin geld gaf, dan zou je op zijn minst toch eens zuivere mogen proeven hé, ik durf erom wedden dat er al winst genoeg opzit door die 50 euro te vragen, en dan tóch nog zonder géne met de glimlach oplichten...ik word daar écht kwaad van...
De moment dat ik eens nen deftigen dealer tegen het lijf zou lopen, laat ik diene vuile oplichter echt stikken hoor.
Klik om te vergroten...

Zeg het hem dan gewoon, dat je voor je geld wel wat beters wilt dan dat?
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#14
heb het hem net gezegd hij beweert bij hoog en bij laag dat ie kwaliteit verkoopt, dat ik anders maar naar iemand anders moet gaan, hij gebruikt zelf niet , dus volgens mij wordt hijzelf door zijn leverancier ih zak gezet
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#15
:wave:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#16
pipoxyz zei:
dealers die zelf niet gebruiken vind ik altijd een beetje......dubieus..
Klik om te vergroten...

Hoezo? Het verdient goed...
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#17
barbara1976 zei:
De moment dat ik eens nen deftigen dealer tegen het lijf zou lopen, laat ik diene vuile oplichter echt stikken hoor.
Klik om te vergroten...

straffe taal!
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ja zeg terecht toch het kost véél geld dan mag het wel kwaliteit zijn hé
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
pipoxyz zei:
dealers die zelf niet gebruiken vind ik altijd een beetje......dubieus..
Klik om te vergroten...
ik kan u reactie begrijpen maar dit is niet altijd het geval...
mijn coke dealer gebruikt zelf ook niet en hij levert me spul dat dus echt wel goed te noemen valt...maar is een ietswat grotere kerel zeg maar!!
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#20
barbara1976 zei:
heb het hem net gezegd hij beweert bij hoog en bij laag dat ie kwaliteit verkoopt, dat ik anders maar naar iemand anders moet gaan, hij gebruikt zelf niet , dus volgens mij wordt hijzelf door zijn leverancier ih zak gezet
Klik om te vergroten...

En wat is er dan zo slecht aan je coke?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."