#1
zou ik die vervelende tandpijn waarvan ik na het snuiven altijd vreselijke last van hebben dan kunnen voorkomen door een spierontspanner te nemen zoals myolastan? want is zo hevig dat ik van de pijn wakker wordt.
Of misschien dat er door het snuiven toch wat rechtsreeks in contact komt met d tanden en dat je dus beter na het snuiven je tanden kan poetsen?
Want volgens tandarts zijn mijn tanden ok..en heb trouwens enkel vreselijke pijn wann ik gesnoven heb...![:(]()
Of misschien dat er door het snuiven toch wat rechtsreeks in contact komt met d tanden en dat je dus beter na het snuiven je tanden kan poetsen?
Want volgens tandarts zijn mijn tanden ok..en heb trouwens enkel vreselijke pijn wann ik gesnoven heb...
