01-01-2024, 00:00#2Yo! Nog mensen in de Fuse deze maand, de 24e? Ik ben er wel in ieder geval, lijkt me dope een keer te meeten... Ciao!
01-01-2024, 00:00#3Ik ga er alleszins zeker nog eens komen, mss in april/mei, nu nog veel te veel feesjes te doen