Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"des te meer roken des te beter tijdens xtc!!! Ook wiet joints zijn heerlijk dan"
"douchen is dan echt heel relaxed"
"heb alleen op technofeesten mdma gebruikt, erg goeie combo moet ik zeggen!!"
"Ik heb maar maar 2 keer hoeven kotsen van XTC. Ik heb echter altijd wel last van me buik met de inslag. Gelukkig kots ik voor de rest nooit, vind dat echt zo ranzig.."
"Goed heb een paar dagen geleden voor het eerst MDMA poeder gekocht. Ik heb het zelf nooit eerder gebruikt maar ben er erg benieuwd naar. Ik heb besloten over een paar weken het met een feestje te proberen. Ik heb daarom een paar vragen : Is het gevoel anders, of is het precies hetzelfde? Wat is beter? Het op je vinger doen en likken of mixen met je drankje? Als iemand anders nog adviezen/tips heeft hoor ik ze graag"
"Miss-Behaviour zei: Awakenings Afgelopen Nacht Klik om te vergroten... hehe idd"
"ik ga campina een brief schrijven... ik vind blanke vla dus ECHT NIET kunnen...."
"hasj/wiet alcohol XTC"
"KETA- MOLE !!! zei: baarsjesbewoner zei: Ik heb gister voor het eerst 2cb genomen, echter wel een lage dosis ( ongeveer 10-12 mg ). Leek veel op xtc alleen de roes voelde iets meer alcohol achtig ( ik kon niet goed focussen ). Muziek was ook erg vet! Moest niet hallucineren, maar dat kwam volgens mij door de lage dosis. Klik om te vergroten... als je echt hard wil halucineren op 2cb moet je het snuiven dan komt een laage dosis veel harder aan. of een dosis nemen van rond de 20á25 mg doet wel fokking pijn maar jah je meot wat over hebben voor visueel geweld Klik om te vergroten... het was in pilvorm, lijkt me moeilijk te snuiven. Daarnaast heb ik ook nog nooit wat gesnoven ( dat wil ik zo houden ook )"
"ik heb eerder het probleem dat roken te lekker is en ik de een naar de ander opsteek"