Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNature One 2008

Nature One 2008

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#1
pff ik kan trouwens wel echt niet wachten :(
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
wie o wie aanwezig

wij gaan met ze 12en ofzo heen iig, nu al zin in :grin:
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben er ook weer bij.. vorig jaar maar met zn 4'e.. uiteindelijk wel heel veel bij nog een andere grote groep geweest

dit jaar gaan er een boel meer mee.. waarschijnlijk ook rond de 12 man.. alleen lastig om een chauffeur voor de terugweg te vinden. die boetes zijn niet mis in duitsland
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#4
dit jaar gaan wij ook weer (als ik vrij kan krijgen van mijn stage in barcelona). Vrienden van mij gaan een busreis regelen vanuit Amsterdam in samenwerking met Neetjur Wan (grote groep gasten uit eindhoven uit omstreken die al tig jaren gaan).

Mocht iemand interesse hierin hebben, kan je me PB'en dan geef ik je wat meer informatie :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wij gaan met Nature One Travel ook vanuit Amsterdam
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#6
vanzelfsprekend
p
pilsnerLid
01-01-2024, 00:00
#7
veld 13
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#8
idd, veld 13.... ik ken geen ander veld.. :wave:

:hearteyes:
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb er zin in :) :) :) Aanwazig op nature one met allemaal gekke limbo's !!! % dagen vet naar de kanker :) !!!
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#10
Het m,agische moment is dan eindelijk aangebroken, zometeen vertrekt deze boi met nog 2 andere bois en zen chick op naar Nature One. Eerst met de auto tot aachen en vanuit daar der zug zum Koblenz .
Na vrijdag al een heerlijk spacenacht te hebben gehad in eindhoven in een supervet antikraakpand waren bijna al mijn snoepjes al op dus moest deze jongen ff nieuw spnoepgoed regelen bij zen pillenboerinnetje. En deze kon mij verblijden met die heerlijke blauwe driehoeken :). Zelf had ik nog 3 gewone blauwe mitsus en iiets van 2 groene versaces+ een hoop gruis en brokjes van verkruimelde versaces (denk dat ik er maar bommetjes van maak) over dus van eindhoven en nu dus nog 20 blauwe driehoeken jum jum jum dat word smullen :) .

Ff voor de Limbo's die gaan : Veer hubbe zin drin hub geer dat auch ???? !!!!!

Party Hard Tot de dood ik ben het toch al in men hoofd !!!
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#11
wij regelen onze shit zelf :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."