Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ofc heb ik de twee al veel gecombineerd. Vooral stimulantia kunnen me langs de ene kant erg geil maken maar brengen soms wel een groot nadeel mee voor mn partner, nl. dat ik van geen ophouden weet . Vooral speed heeft dat effect, ik blijf dan altijd het "hoogtepunt" uitstellen. Heb het al meer dan eens meegemaakt dat ze mij letterlijk vroeg er een eind aan te maken . Wat de discussie betreft over swingen en seks als vorm van (hoge) intimiteit ga ik volledig akkoord met seth. Seks met een geliefde kan uiteraard een zeer intieme beleving zijn maar ik geloof dat dat op lange termijn eerder een uitzondering is als een regel... Lees er maar is een basiscursus bio-antropologie op na, zeker wij als "mannen" worden instinctief gedreven door twee dingen, zelfbehoud en om het cru te zeggen, ons "zaad" zoveel mogelijk te verspreiden. Monogamie is puur biologisch gezien eigenlijk onnatuurlijk."
"tja doordat het zo kort duurt gebeurt het meestal dat je er wel 10g op één avond kan doordraaien, Ik ben er nooit problematisch verslaafd aan geweest, ma nu doe k het nie meer, nie omdak echt 'wou' stoppen, maar na een eindje kreeg ik altijd een druk op mn borststreek, daar werd ik zo paranoia van dat ik er niet meer van kon genieten, Een geluk bij een ongeluk noemen ze dat dan, Succes nog!"
"tja 1 gram coke = 40 euro hier, pakt datje na koken nog 0.6 overhoudt, dus reken maar uit... Nodig voor 1 high, tja een brokje, pakt voor 1 goeie base een brokj tussen de 0.05 en 0.1, dan krijg je zeker wel al een behoorlijke klop"
"Ik ben dus ten eerste op zoek naar de dichtstbijzijnde coffeeshop vanuit Gent, België, waar geen "wietpas" vereist is ofc. + bestaat er infeite nog "zwakke weed", in deze coffeeshop. Ik ben een gelegenheidsgebruiker en onlangs is er een ex-collega iets komen eten bij me thuis en wilden we achteraf een filmpje kijken. Volledig onverwachts vroeg hij of ik geen jointje wou roken van weed die hij in zijn tuin had gegroeid. Nu normaal ben ik redelijk gevoelig aan weed en wordt ik er altijd paranoia van maar deze gaf echt de perfecte high. Echt een beetje een typisch wiet-momentje gehad, wat zitten vertellen en ongelofelijk veel lachen, wat samen zitten jammen op de gitaar enz.... Lekker high maar niet stoned, daar ben ik naaar op zoek, enige soorten die aan te raden zijn hiervoor in de shops?"
"Ik heb nog eens zin achter wat wietjes te gaan, maar weet op den duur niet meer in welke coffeeshop ik nog terecht kan. Zijn ze in terneuzen nog allemaal gesloten? En hoe zit het met de regel dat je een nederlands paspoort moet hebben? Heb onlangs gehoord dat dat het geval is in Bergen-op-zoom? Kortom, waar kan ik vanuit Gent (België) terecht en welke coffeeshop is vervolgens het dichtstbij? thx!"
"Ik ben geen regelmatige gebruiker en de laatste keer (ongeveer een jaar geleden) dat ik om hasj ging was dit in de coffeeshops in Terneuzen. Ik heb nu gehoord dat die allemaal gesloten zijn, dus ik vroeg me af wat tegenwoordig de dichtstbijzijnde stad is vanuit Gent met een coffeeshop. Door wat te googlen dacht ik dat dit Bergen-op-zoom is, klopt dit?"
"Inderdaad, na wat googelen lijkt Goes de beste keuze. Bedankt voor de reacties!"
"Mr.jiho zei: hier noemd da een hollandaise draaien Klik om te vergroten... moehaha vanwaar benje dan ergens mr. jiho? ik west-vlaanderen en hier noemen we dat ook zo"
"ach zie het toch als een compliment voor jullie nederlanders, binnenstebuiten-->lekker-->hollandaise. Het kan natuurlijk ook van de vissaus komen die is ook wel lkker"
"Van een grote lijn, doe ´k de ene helft links, de andere helft rechts. Zijn ook beide even aangetast. Klik om te vergroten... idem Bij mij soms ook andere reden, mss zit het allemaal in mn hoofd, maar ik heb de indruk dat als ik het rechterneusgat neem, ik geen hartkloppingen heb, maar omgekeerd wel Zoals ik al zei, kan allemaal in mn hoofd zitten, maar zo ervaar ik het toch..."