#1
GellukigZERO- zei:Nee, tenzij je zo veel of diep snijdt dat je te veel bloed verliest, of een ader raakt. Let wel op dat als je diepe wonden maakt je deze laat hechten bij de huisartsenpost (SEH kan ook, maar moet je vaak dokken). Zorg er in ieder geval voor dat je je wonden goed verzorgd.Benzoboss zei:Dus ik kan geen gangreen krijgen van snijden?
Alleen een kleine ontsteking?
Niks waardoor ik doodkan gaan?
EDIT
Wat is veel snijden trouwens?
Iederedag?