#1
Misschien heb je hier wat aan.


Dat is het ook niet.ZERO- zei:Het is een beetje twijfelachtig of het verstandig is om paddo's of LSD te nemen in jouw situatie denk ik.
Heb al een tijdje niet gesneden.Loadedmarcsr zei:By the way benzoboss, helpt de citalopram al een beetje. En zo ja helpt het je tegen je zelfverminking?
Ben benieuwd.
Gr.
Nog een auti yayautysd zei:is het niet ironisch dat 'gruwlijke' medicinale wiet en de 'levensgevaarlijke' LSD, nu langzaam terug in de reguliere geneeskunde terechtkomen![]()
ode aan de hippies, die ze voor ons, na een halve eeuw van belachelijke censuur, al hebben klaargelegd![]()
.Ben je zo braaf dat je jezelf door de wet laat weerhouden hiervan?autysd zei:wiet en LSD zou legaal moeten worden
-ik wil ooit nog wiet en LSD nemen (LSD meteen sitter ofc)
hi, ik ben hier nog nieuwPsychedelibee zei:Ben je zo braaf dat je jezelf door de wet laat weerhouden hiervan?autysd zei:wiet en LSD zou legaal moeten worden
-ik wil ooit nog wiet en LSD nemen (LSD meteen sitter ofc)
Hier ook een autiautysd zei:hi, ik ben hier nog nieuwPsychedelibee zei:Ben je zo braaf dat je jezelf door de wet laat weerhouden hiervan?autysd zei:wiet en LSD zou legaal moeten worden
-ik wil ooit nog wiet en LSD nemen (LSD meteen sitter ofc)
ik ben autist 66% (onder andere)
-een van mijn posts werd weggehaald, waarvan ik wel accepteer dat als mensen mijn druggebruik nadoen, dit gevaarlijk is, maar ik ben van mijn stuk, omdat dit niet als advies bedoeld was (ik gaf geen enkele opdracht of hint om mijn gedrag na te doen...)
-daarom ben ik nu voorzichtig en weet niet wanneer mijn posts verkeerd geinterpreteerd worden, ze zijn nooit bedoeld als advies, wel soms als logistieke waarschuwing, of ik meld de gevaren zoveel mogelijk, ik ben helemaal niet stoer, nooit geweest, maar als een mod mijn post weghaald met de melding dat mijn gebruik gevaarlijk is, dan weet ik niet meer waar ik aan toe ben en wat ik kan/mag posten; zovelen hier stellen bizarre dingen voor, zoals veel benzo's rectaal nemen, etc
-misschien leer ik het nog wel
-is dit eerder een zelfhulpforum en is al de rest glad ijs ?
dan mijn antwoord op jouw vraag; nee ik zou mij niet door wetten laten weerhouden, maar ik zal ook geen enkel risico nemen, ik heb te veel te verliezen![]()
ik denk dat je dit aan mij vraagt ?Tijdloos zei:Werd je niet gestuurd door je omgeving om de diagnose autisme te krijgen voor een wajong. Zeg het niet met trots maar kan elke diagnose (psychisch,) zelf invullen of maken.
Soms is men te slim (onbewust) voor die tests..
En maakt men de diagnose die het handigst uitpakt voor je.
My 2 cents..
een sitter ofc)"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."