Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"DrippTone zei: 5 euro de gram voor gruis? You got fuked! Die takken kunnen ze fijn malen en door je gruis heen gooien. Als ik weinig geld heb koop ik in de shop wel eens 5 gr white widdow gruis voor 20 euro, je zou bijna het onderscheid niet maken met goeie wiet en tis lekker goedkoop. Normaal betaal je 2 tot 3 euro de gram voor gruis, dus 10 a 15 euro voor 5 gram, tis niet lekker maar je kunt er redelijk van blowen. En dat in de coffee shop, ik zou die dealer van jou in de ballen trappen en lekker naar de shop gaan. Edit: Verder zou ik geen gruis halen als het even kan, hier kan namelijk heel makkelijk mee gerotzooid worden. Gewoon gedroogde planten vermalen en er door flikkeren, en over gebleven knip afval. Rotzooi! Klik om te vergroten... ja oke is goed hij verkoopt normaal voor 10 euro 1.6 gram maar wel goeie kwaliteit ik heb net gerookt ik word er wel knetter van maar alleen smaak is niet lekker maarja. Maarja je hebt gelijk dat ze er rotzooi door heen kunnen gooien dus volgende keer gewoon weer wiet"
"Re: kermerken van een betrouwbare dealer fatsoen1 zei: Waar letten jullie nu op als je overweegt flink wat te kopen bij een dealer? Ik let op mijn gevoel wat ik bij die persoon heb. Maar dit is maar een element uiteraard. Wat is jullie lijstje van toetspunten om een eerste indruk te krijgen met wie je van doen heb. En welke types mijden jullie? Uiteraard altijd testen,dat spreekt voor zich. Klik om te vergroten... Ik denk dat het veel mensen met mij eens zijn. Maarja de Kwaliteit van de pillen gaat het uiteindelijk om. Maar ik zou tog sneller een blanke vertrouwen omdat buitenlanders meestal niet echt superdealers zijn.. uit ervaring"
"ik wil ff wat zeggen, je hebt ook gewoon nog het genieten 3 biertjes zonder dronken te worden. En ja soms doe je ff gek op een leuk feestje en word je flink dronken, maar dat kan echt geen kwaad voor je funcioneren. Alcohol is voor mij ver weg de beste drug omdat je het met MATE kan doen. Ik bedoel je legt niet een lijntje omdat het lekker smaakt, je doet het puur voor het gevoel integendeel kan je alcohol drinken en niet dronken worden daarom is alcohol geen drug en is het legaal. !!!!!!!!!!!! Geniet maar drink met mate."
"vrouwen met bier? nee!"
"als ik het zo lees eigenlijk gewoon niet doen? oke is cool"
"Re: LSD meeting in de natuur. lsd freaks"
"alaskan ice is egt hard voor 10 euro 1 gram bij greenhouse goeie morgen wat was ik stoned zeg...."
"Zyp voor recreatief gebruik? waar ben jij mee bezig zyp is voor mensen die erg ziek zijn die rare gedachten hebben en heel raar denken. Zyp word je gewoon een zombie van je zit de hele tijd voor je uit te staren (ik heb btw 2 maanden gebruikt ben er godverdomme 10 kilo van aan gekomen) Maarja als jij dat wilt doen moet je dat doen ik neuk nog liever een aids positieve poes."
"Re: kermerken van een betrouwbare dealer Of ie blank is. als ik eerlijk mag zijn"
"gister avond 1 baco gedronken"