Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn record zit op 6 nachten, maar is alweer van de "goede" (of slechte) oude tijd dat ik dat haalde. Heb vorige week 4 nachten overleeft, maar daarna viel ik echt om. Hallucinaties inderdaad. En ik werd verschrikkelijk dom. Ik verlies altijd van alles op zulke momenten, zoals sleutels en telefoons, enz. Wil voorlopig niet mer zo lang wakker blijven. 2 nachten is nog wel lekker, om dan als een blok in slaap te vallen. Die 4 nachten had ik overigens niet gehaald met de huidige kwaliteit van pep. Wat een bagger zie ik steeds voorbij komen. bestaat pep nog wel zondr toevoegingen en aanlengingen? Ik heb die 4 nachten gehaald met 1 flesje vloeibare speed. Een vriend van mij had er enkele weten te regelen en ik mocht er 1 overnemen. Volgens hem zijn die dingen bijna niet te krijgen. Hij zoekt die dingen altijd want iedereen zeurt erom, haha. Dus er zit niets anders op dan te wachten."
"Drientje zei: En waar mag die speed dan wel mee vermengd zijn wil het vloeibaar zijn? Gewoon opgelost in een of ander suf drankje en er dan 2x zoveel voor vragen. Klik om te vergroten... Ik heb geen idee. Maar toen ik het voor het eerst tot me nam voelde het aan alsof ik weer voor het eerst gebruikte. Stel het is wel opgelost in een suf drankje en ze vragen er 2x meer voor, dan maar 2x zoveel betalen. Het effect is toch het belangrijkste vind ik, al is het placebo. Dat zeg ik ook altijd van gewoon speed: betaal liever 500 euro voor een ons zuivere speed dan 100 euro voor een ons speed wat aangelengd is met alcohol en/of versneden met pep. Maar de zuivere speed blijft bij mij in ieder geval uit, dus dan graai ik naar dat vloeibare spul."
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Niet alleen mijn ogen, maar heel mijn gezicht zag strak. Was ruim een jaar geleden, voor het eerst in Off Corso. Voelde me er helemaal thuis. Zonder iets te hebben gebruikt kom je daar niet in, zo leek het. Daarna nooit meer geweest. Die avond was voor mij legendarisch. Ik ging er water bestellen. Ik zo... w.w.w.ww.wwwww(en toen schreeuwend) WATER! Zegt die barman: je krijgt helemaal niets meer... Toen is een vriendin maar water gaan halen ."
"janman zei: Arjan1234 En die oranje maantjes. In welke categorie horen die volgens jou thuis? In de keihard knallen hoek of meer de empatische (love)? Klik om te vergroten... Ik twijfel een beetje... Ik ging er in eerste instantie super hard van, dat wel. Maar werd er super vaag van. Ik neig toch te zeggen dat de pil meer empatisch is. Had het thuis s'nachts gebruikt en ging 3 uur na inname slapen en liet de honden op bed liggen. Kreeg rare gedachtes (dat 1 van de 2 honden mij die pil gegunt had en dat ik zonder haar die pil nooit had gehad en dat ik me zo lekker voel). Steeds had ik het gevoel dat ik die hond veel aandacht moest geven en veel moest aaien. Dus tsja."
"Dat klinkt als de coke wat ik ook heb op dit moment. Testwaardes van verschillende mensen waren ook zo tussen de 78% en de 86% en ikzelf had als testwaarde 82%. Toch raar dat het uit 1 en dezelfde brok komt en dat de waardes toch nog zo schommelen. Is dat normaal? Ik betaal zelf 60eu per gram. Maar diegene waar ik het van heb haalt het ook weer ergens en ik weet dat hij 45eu per gram betaald. Dus ben wel jaloers op zijn contactje, maar ben allang blij dat ik zo puur kan krijgen."
"alcoholist zei: als je dat contactje zou hebben,dan hoef je echt niet met 45eu aan te komen hoor :P Klik om te vergroten... Haha, je dacht toch niet dat ik maar 1 gram ga halen bij zulk spul?"
"Ik ga altijd uren lang pesten op gamesquare . Maar nu is het op en dan is pesten inene niet zo super leuk meer . Ik mis speed ."
"Heb uit het plastic zakje lopen schrapen, dus ben weer behoorlijk aan het vervelen en het toch naar mijn zin hebben. Fantastisch is dat toch :P."
"Ik hoor verschrikkelijk vaak gewoon mijn ringtone... of ik voel zelfs mijn telefoon gaan in mijn broek. Ik zou zelfs zweren dat ik dat ding ook zie bewegen dan. En dan kijk ik en terwijl ik zie dat ie uit is,bedenk ik me dat 2 uur daavoor uit heb gezet. Maar ook de ringtone van mijn beste vriendin hoor ik overal. In de supermarkt... of in de auto dat ik zeg: je telefoon gaat. Was er niets. Ooghoek dingen, hallucinaties (op afstand allemaal mensen zien) beginnen bij mij bij nacht 2 of 3 als ik wakker en wakker blijf. Daarna heb ik ze overdag ook. Maar die dingen vind ik nog wel leuk. Ik kan soms genieten van hallucinaties terwijl ik volledig bij zinnen kan bedenken dat het niet klopt. Alleen soms zegt mijn gedachte van: zou het dan toch waar zijn... en dan ben ik er en dan is het toch een electriciteitskastje wat struikjes en een verkeersbord... en geen politie agent die uitgescholden wordt... Heb vanacht voor het eerst last gehad van ruis... Ik krijg ergens naar en terwijl ik knipper zie ik de tv of laptop ruizen... of de hond. Wow. Das nieuw :P. Het is maar een halve seconde Ogen open zie een kinder gezicht als soort lijk achter mijn nachtkastje waar een bloemetje op staat... ik kan niet bewegen, ogen dicht, ogen open en weg issie (gelukkig). Tijdje gehad in het oude huis dat ik me bekeken voelde van boven de slaapkamerraam. In een bepaalde houding zag ik duidelijk een gezicht kijken naar mij... ook als ik een minuut in die houding zat vanuit mijn hooghoeken. Keek ik recht vooruit naar het raam verdween het naar beneden, alsof die wilde schuilen. Vervelend: slaapverlamming. Dat heb ik een periode gehad dat ik super sterk spul kreeg (rond de 70% van een zo'n 8 maanden geleden). Pep met Accuzuur noemde die gast het. Contact verloren na een ongeluk waarbij de telefoon sneufelde). Ik kreeg daar steeds slaapverlammingen van. Dus dromen terwijl je bewust nog een soort van wakker bent. Je kan niets zeggen of bewegen... of althans heel moeilijk. Muur beweegt snel naar je toe.Gevoel van aanwezigheid. Het horen van bekenden of het roepen naar je naam (vaak door een bekend persoon en dat je denkt: wtf doet die hier en dat je jezelf wakker maakt en dan roept Ja? Was ik toch alleen thuis. en zien van mensen. Maar slaapverlamming zijn altijd negatief gestemd. Had ooit gelezen omdat het komt dat je nog in een laag freuqentie ligt te slapen op het begin. Staat voor negativiteit. Ofzo. Ach ja, het valt nu wel mee... maar heb dan ook na vloeibare pep nog maar zo'n 3 gr over van levo en 1 gram dex gemengd met pep (gadver). Dat is over een weekje wel op denk ik. Dan verplicht afkicken . Persoon die me altijd levert reageert al 2 weken niet."
"Ik heb ook een aantal keer een black-out gehad van mdma/xtc. Eigenlijk heb ik dat alleen als ik een bepaalde hoeveelheid te snel neem en niet al te veel gegeten heb. Had een hele tijd terug snoeppies waar 90mg in zou zitten. Maar van 1 voelde ik niet zo heel erg veel. En normaal doe ik dan 1 en dan na een uur weer 1... of 1,5 op het begin... maar ik dacht even: goh, ik ga meteen 2 droppen. Was vrij direct helemaal out. Dingen gedaan waar ik geen weet van heb. Gelukkig niet beschamend :P. Maar wel een rare ervaring. Mijn gedachte weet nog dat ik ze nam en een paar minuten daarna, vervolgens werd ik verward wakker met de gedachte: wtf! ik zat toch nog op de bank? En ik kan me niets herinneren van het stappen. Later hoorde ik dat de spreiding extreem groot was (echt iets van 60 tot 130mg). Stel ik had 2 zware snoeppies, dan zou ik rond de 260mg binnen hebben gehad in 1 keer. Dan snap ik wel dat het niet goed ging. Hoe zag je MDMA eruit? Als het poederig of klein korreltjes achtig eruit zag, heb je ook nog kans op mephedrone (miauw miauw). Al proef je het verschil wel. MDMA is echt veel meer bitter qua smaak."