Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTMA-2

TMA-2

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
acidkingLid
01-01-2024, 00:00
#1
TMA-2 ervaringen

heb hier TMA-2 liggen weet niet percies wat het doet iemand ervaring mee?

te vergelijke met lsd ?

grtz :grin:
a
arjan1234Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: TMA-2 ervaringen

Het is leuk spul hoor. Het is een beetje van alles wat... althans bij mij. Ik kreeg er een praatkick van. Je hebt ook een body-sensation feeling, zeg maar. Hallucinaties zijn vooral intense kleuringen... als het donker is en je beweegt met iets lichtgevends dan is het net alsof je met windows 3.11 een muis hebt met een enorme nasleep :P. Objecten transformeren van vorm. Je hebt een lichte euforisch gevoel. Misschien dat men daarom zegt dat het een beetje mdma achtig is, maar vond het euforische gevoel eigenlijk niet echt vergelijkbaar met mdma. Bij mdma krijg ik (bij een lichte dosering, want anders ga ik alleen maar hard) meer een love gevoel dat ik wil knuffelen. Bij TMA-2 is het euforische meer dat je gewoon blij en vrolijk bent, niet per sé met de behoefte dat te uiten naar een ander toe. NIet alles en iedereen is mooi, maar het moment en het gevoel is mooi.
Verder heeft het een vrij lange werking (zo'n 9 à 10 uur).
Tsja, je kan ook op erowid... staan wat ervaringen op: http://www.erowid.org/chemicals/tma2/tma2.shtml
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: TMA-2 ervaringen

nu nog de hamvraag; werkt het op je serotonine?
a
acidkingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: TMA-2 ervaringen

sounds nice
M
MindmasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: TMA-2 ervaringen

Heb hier ook een aardige hoeveelheid van liggen en valt het jou ook op dat het ENORM stinkt ? Echt superchemisch een beetje zoals verf :confused: Heb je het ondertussen al geprobeert ? Ik ga proberen eerst wat binnen te leveren bij het testcentrum voordat ik het zelf ga gebruiken.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#6
Iemand gehoord van TMA-2?

Mijn rc supplier heeft het erover dat hij het heeft:grin:


Ik vind veelbelovends op erowid erover..
Ben er erg benieuwd naar!!!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zie hierboven voor wat ervaringen Schijnt erg leuk te zijn, maar zelf geen ervaring mee :wink:
L
LABELEDLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: TMA-2 ervaringen

arjan1234 zei:
Het is leuk spul hoor. Het is een beetje van alles wat... althans bij mij. Ik kreeg er een praatkick van. Je hebt ook een body-sensation feeling, zeg maar. Hallucinaties zijn vooral intense kleuringen... als het donker is en je beweegt met iets lichtgevends dan is het net alsof je met windows 3.11 een muis hebt met een enorme nasleep :P. Objecten transformeren van vorm. Je hebt een lichte euforisch gevoel. Misschien dat men daarom zegt dat het een beetje mdma achtig is, maar vond het euforische gevoel eigenlijk niet echt vergelijkbaar met mdma. Bij mdma krijg ik (bij een lichte dosering, want anders ga ik alleen maar hard) meer een love gevoel dat ik wil knuffelen. Bij TMA-2 is het euforische meer dat je gewoon blij en vrolijk bent, niet per sé met de behoefte dat te uiten naar een ander toe. NIet alles en iedereen is mooi, maar het moment en het gevoel is mooi.
Verder heeft het een vrij lange werking (zo'n 9 à 10 uur).
Tsja, je kan ook op erowid... staan wat ervaringen op: http://www.erowid.org/chemicals/tma2/tma2.shtml
Klik om te vergroten...

Lijkt me wat vergelijkbaar met 2-cb? enkel dat het veel langer duurt.
h
hobbyistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat voor een kleur heeft het goedje, en zie je er luchtbellen inzitten of niet????
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is superawesome!!!

Mooie visuals, alles krijgt een glimlaagje , veel contact met entiteiten had ik in me trip, je zag heel duidelijk dat alles gevuld is met bewustzijn, en je ermee kan communiceren etc..

T voelt als een soort candyflip maar dan anders

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."