#1
TMA-2 ervaringen
heb hier TMA-2 liggen weet niet percies wat het doet iemand ervaring mee?
te vergelijke met lsd ?
grtz![:grin:]()
heb hier TMA-2 liggen weet niet percies wat het doet iemand ervaring mee?
te vergelijke met lsd ?
grtz
arjan1234 zei:Het is leuk spul hoor. Het is een beetje van alles wat... althans bij mij. Ik kreeg er een praatkick van. Je hebt ook een body-sensation feeling, zeg maar. Hallucinaties zijn vooral intense kleuringen... als het donker is en je beweegt met iets lichtgevends dan is het net alsof je met windows 3.11 een muis hebt met een enorme nasleep :P. Objecten transformeren van vorm. Je hebt een lichte euforisch gevoel. Misschien dat men daarom zegt dat het een beetje mdma achtig is, maar vond het euforische gevoel eigenlijk niet echt vergelijkbaar met mdma. Bij mdma krijg ik (bij een lichte dosering, want anders ga ik alleen maar hard) meer een love gevoel dat ik wil knuffelen. Bij TMA-2 is het euforische meer dat je gewoon blij en vrolijk bent, niet per sé met de behoefte dat te uiten naar een ander toe. NIet alles en iedereen is mooi, maar het moment en het gevoel is mooi.
Verder heeft het een vrij lange werking (zo'n 9 Ã 10 uur).
Tsja, je kan ook op erowid... staan wat ervaringen op: http://www.erowid.org/chemicals/tma2/tma2.shtml
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."