Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ya ik weet dat de rook natuurlijk door je longen gaat. ik vond het ook maar een raar verhaal dat het eerder naar je hersenen gaat. maar het kan toch goed mogelijk zijn dat je meer hesencellen kapotmaakt? ik bedoel van een shot ben je natuurlijk veel stoneder dan een normale hijs?"
"ell0, naja ik heb gisteravond voor ongeveer iets van mn 10e keer pille gedaan. elke keer moet ik er ook van halicuneren. maar wat opvallend is... is dat elke keer als ik ga halicuneren met mdma dan word opeens heel het beeld gewoon heeelemaal blauw. en na een tijdje weer helemaal geel. ik kon ook trouwens in de wolken ERG goed halicuneren wat ik maar zoeen beetje in de wolken wou zien die kreeg ik dan ook te zien. kijk, natuurlijk kan je halicuneren met mdma. maar nu zit ik hier achter mn pc en heb mn laatste pil al 14 uur geleden voor et laatst genome... ik voel geen effect van de mdma nu alleen ik zie constant nog de hele tijd dat alles weer helemaal blauw word en dan weer geel en oranje en groen enz... het waren zeker goede pillen.. maar dat ik 14 uur erna nog steeds halicuneer? weet iemand hoe dit kan? en hoe vaker ik nu blauw tiep of zeg in mn hoofd hoe vaker ik alles blauw ga zien -.- Appelflap,"
"ja, ik had ook niet geslapen nee :P heb net lekker 16 uur lang geslapen en het halicuneren is gelukkig voorbij bedankt nog mensen."
"ello my friends. Bij elke jointje die ik rook neem ik altijd neusshotjes, om extra en beter stoned te worden. bijna al mn vrienden doen dat ook vaak. nou wat mnvraag is... ik hoor wel eens dat ze zeggen dat met een neusshot de rook direct bij je hersenen komt en waardoor je veel stoneder word. is dit waar? en dan nog iets... ze zeggen dat je door shotjes dan ook veel meer hersencellen kapotmaakt dan met normale hijsen... is dit zo...? cheers"
"6 blowtjes per dag? valt toch mee?"
"ja tuurlijk :P kwil ook nog een keertje lsd doen maar beetje oppasse gewoon met paddos, want van die dag had ik echt wat geleerd over drugs doseren."
"pipoxyz zei: Bij Pure mdma draaien mijn ogen 260 graden in mn hoofd op het moment dat hij inkickt...tegelijkertijd beginnen mn kaakspieren zich intensief te trainen. Alleen als ik besluit iets te moeten doen, mij ergens voor moet concentreren ofzo worden ook mn ogen ook strak.. als ik zorgeloos kan genieten, en de hele avond niet hoef te lopen of coordineren ofzo, dan blijven die oogjes lekker achter in mn hoofd en komen ze lekker ook niet meer terug ....en is elke ademhaling een euforisch ooooeeeh of aaaah dus kort gezegd..concentratie = oogjes open Klik om te vergroten... KLOPT 100%"
"pillen, illys, xtc regio: sliedrecht"
"hello, ik heb al ongeveer 12 keer xtc gedaan enneh, ik zie nou de hele tijd voor mn ogen zoeen soort rondje met een lijn drnaast. maar het is alleen op mn rechter oog. ik zit nou te twijfele wat het is... want het is of een beschadeging op mn oog, of het is HPPD denk ik? heeft iemand enig idee wat het is? want heb het nu een maand lang en er is zover ik weet nix gebeurd met mn ogen."
"hey, elke keer als ik een pilletje op heb dan zweet ik me helemaal kapot mn hande zijn ook helemaal nat van de zweet en mn hele lichaam... maar ik heb tegelijketijd ook echt super koud. ook al zitte we ergens warm binne te trippe hou ik altijd jas aan en handschoenen :P Iemand hier ervaring mee?"