Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Youknow20 zei: Nee cbr zaken worden niet vergoed..... en ik heb trouwens ook nog niks van de rechter gehoor Klik om te vergroten... Youknow20 zei: Dus ik moet naar 2 rechters als je het zo zegt?? Klik om te vergroten... Het cbr legt een maatregel op, maar de rechter ook ... helaas, voor dit kan wel pro deo"
"https://www.rijksoverheid.nl/documenten/rapporten/2010/09/23/advies-grenswaarden-voor-drugs Thanks voor de info overheid"
"anoniempje12341 zei: Het cbr legt een maatregel op, maar de rechter ook ... helaas, voor dit kan wel pro deo Klik om te vergroten... inprincipe staat de zaak bij het cbr los van de zaak bij de politie, alhoewel lees ik wel in zaken dat de rechter dit wel in zijn overweging meeneemt zodat je niet ''dubbel'' word gestraft"
"Kamerstuk 32859, nr. 7 | Overheid.nl > Officiële bekendmakingen zoek.officielebekendmakingen.nl Ergens in dit lange verhaal, (crtl + f en dan typen aantoonbaarheid) stelt de SP vragen over aantoonbaarheid enkele dagen erna, ze hebben het er dus wel over gehad"
"De Zandman zei: Hoe kom je aan twee rechters? Als je straks niet in hoger beroep gaat, dan zie je 1 rechter de politierechter, en 1 officier van justitie, en 1 griffier. De laatste maakt een proces-verbaal op van de terechtzitting. Deze zit aan dezelfde tafel als de rechter. Dat is niet zo bij de officier van justitie, deze moet aan een eigen tafel zitten, en deze mag niet verbonden zijn met de tafel van de rechter. Let op dit detail, ook moet de officier van justitie gaan staan als hij het woord voert. Doet deze dit niet, dan is de hele terechtzitting ongeldig..... Ik wil nog even toevoegen, dat ik géén politieman ben, ook nooit geweest, en ik ben ook geen advocaat. Ik heb me in de materie flink verdiept, voor eigen juridische kwesties. En dit heeft mij geen windeieren bezorgd. Ik ken mijn rechten. Het is maar dat iedereen dit weet... ! Klik om te vergroten... Heb je nog meer van die handige tips zoals als justitie niet gaat staan?"
"De Zandman zei: Jazeker. Allereerst, lees tot op de komma en punten nauwkeurig alle papieren zoals de dagvaarding. Bij mij stond mijn naam verkeerd geschreven, en ook de locatie klopte niet. Wat moet je dan doen? Wachten totdat de gerechtsbode de zaak heeft aangeroepen. Wacht, totdat de rechter jouw gegevens, wie je bent, navraagt. Want de rechter is verplicht om je personalia te controleren. En dan is het moment aangebroken, om te zeggen : De naam die u nu noemde, is niet mijn naam. Ik ben dit niet. Ik ben namelijk die en die. Bammmmm Einde rechtszaak. Vrijspraak! Dat was ook bij mij het geval. En mocht de zaak doorgaan, let goed op! Er gebeuren nogal eens fouten....zoals de reden tot staande houden, wat mss bij jou speelt. Deze reden lijkt mij bij jou echt waanzin. Klik om te vergroten... Het feit dat de agente begon over mijn aanhouding op lowlands om 05:00 s'nachts vreet ook aan me.. Alles goed in de gaten houden 👀"
"halve joint ... als je vaker blowt zit je sws boven die 3.0 en grote kans dat het CBR je komt halen Deze wetgeving is niet te doen voor iemand die vaker blowt"
"jives zei: Ik was nog niet van de parkeerplaats van de shop af of ze reden al achter mij. testen natuurlijk! heel veel gezeik mee gehad nadien!🤣 Maar gelukkig mag ik al weer een tijdje de weg op.. Klik om te vergroten... Kan je mij emailen? [email protected]"
"freethc zei: lees toch echt vaak dat er een verdenking moet zijn voor een speekseltest. Ook raar dan bij normaal gedrag vertonen en ná controle papieren toch nog een speekseltest uitvoeren nadat de alchoholcontrole okay was middags om 4uur . Gevaarlijk rijgedrag was ook echt geen sprake van dus alles wat ze verklaard hebben is om die speekseltest goed te praten. die agent vroeg of die kon bellen voor de bloeduitslag en zei van beter emailen want ik hoor me telefoon vaak niet. Toen zei die van dat ze wel persoonlijk aam de deur zouden komen.. daar 'dreigden ze nog mee ' dus al met al ze waren maar aan het zoeken. Gelijk alles opvragen in het systeem en ik bleek ooit iets cannabisgerelateerd te hebben in de huiselijke kring maar totaal niet met gebruik ervan of in het verkeer. waren ook met zn 2en.. waarvan 1 aspirant. Klik om te vergroten... Mail mij op [email protected]"
"anoniempje12341 zei: Rechter Elianne van Rens heeft kritiek op de nieuwe wet. "Er is geen onderscheid in hoeveel drugs je gebruikt hebt, zoals bij alcohol waar je zwaarder gestraft naarmate je meer gedronken hebt. Hier is het alles of niets." https://nos.nl/artikel/2252518-rijden-met-drugs-in-je-bloed-ik-moet-toch-geld-verdienen.html[ Klik om te vergroten... Youknow20 zei: Als jij van iedereen zijn mail adres stuurt die invloed heeft op deze wet zal ik proberen naar iedereen een mail te sturen, dan maar hopen dat ze het lezen en ze ook maar iets gaan doen aan deze waardeloze en valse wet Klik om te vergroten... [email protected] ( pdva, voorstander voor staatswiet!), lijkt me dat als de overheid er echt op gaat verdienen ze waarschijnlijk het wel willen aanpassen. [email protected] zelfde verhaal"