#1
Okeoke ik snap, hoeveel mg had jij dan?Hij wel ja,maar hij had dacht ik 1.5/2 jaar zn rijbewijs kwijt dus dan zijn die vragen over de aanhouding niet meer zo relevant
Okeoke ik snap, hoeveel mg had jij dan?Hij wel ja,maar hij had dacht ik 1.5/2 jaar zn rijbewijs kwijt dus dan zijn die vragen over de aanhouding niet meer zo relevant
3.5 of 3.6mg thc, Maar vet raar had die dag maar een halve slechte stick gerookt en rond 10 uur in de avond moest ik bloed prikken 4.5 uur later na die stick dus........😞 die stick nooit gedaan die dag was ik me rijbewijs ook nooit kwijt, Dan heb je pas spijt joh................Okeoke ik snap, hoeveel mg had jij dan?
Dit lijkt me anders nog best een lullige vraag? Antwoord je met nee, kan het dan niet gezien worden als onverschilligheid of roekeloosheid? Meneer rijdt onder invloed auto maar vind dat geen probleem.Zo van: vind u dat u een probleem heeft met drugs?
Het is meer als in vind je het een probleem vormen in je leven zoals het niet kunnen stoppen er mee , En het door die drugs problemen in je leven veroorzaakt en ook of je er aan verslaafd bent, Gewoon Nee antwoorden dusDit lijkt me anders nog best een lullige vraag? Antwoord je met nee, kan het dan niet gezien worden als onverschilligheid of roekeloosheid? Meneer rijdt onder invloed auto maar vind dat geen probleem.
Antwoord je met ja kunnen er een hoop lastige vervolg vragen komen, denk ik hoor![]()
Ze zijn sws lullig, heel die wet is lullig. Het klopt voor geen kant vergeleken met andere drugs en alcohol!Dit lijkt me anders nog best een lullige vraag? Antwoord je met nee, kan het dan niet gezien worden als onverschilligheid of roekeloosheid? Meneer rijdt onder invloed auto maar vind dat geen probleem.
Antwoord je met ja kunnen er een hoop lastige vervolg vragen komen, denk ik hoor![]()
hmmmm ja dat je dezelfde dag hebt gerookt is wel een dingetje.... dat heb je hopelijk niet verklaard? ik werd om 13:00 aangehouden dus ja :'), maar dan alsnog maat. los van het feit dat je wel had gerookt, als je vaker blowtjes rookt zit het altijd in je bloed! en 3.0 is echt niks3.5 of 3.6mg thc, Maar vet raar had die dag maar een halve slechte stick gerookt en rond 10 uur in de avond moest ik bloed prikken 4.5 uur later na die stick dus........😞 die stick nooit gedaan die dag was ik me rijbewijs ook nooit kwijt, Dan heb je pas spijt joh................
Wat zegt je advocaat hier dat je moet zeggen?Een echte rare vraag is : Voelde je nog in staat om te rijden? Als je echt van het padje af was dan weet iedereen uit zichzelf ook wel dat hij niet in staat was om te rijden en dus niet gaan rijden, het gaat om de opgebouwde tolerantie als je zegt “Ja” dan ben je er volgens hun aangewend en kan je daardoor goed rijden...... aka je gebruikt vaker drugs
Zolang het recreatief gebruik was maakt het in principe niet uithmmmm ja dat je dezelfde dag hebt gerookt is wel een dingetje.... dat heb je hopelijk niet verklaard? ik werd om 13:00 aangehouden dus ja :'), maar dan alsnog maat. los van het feit dat je wel had gerookt, als je vaker blowtjes rookt zit het altijd in je bloed! en 3.0 is echt niks
Spreekt in principe voor zich, Zeggen dat je niet goed kon rijden, er kan zijn dat er een onverwachts iets speelde waardoor je toch ging rijdenWat zegt je advocaat hier dat je moet zeggen?
Als je door drugs je rijbewijs kwijt raakt lijkt me dat dan toch wel een probleem in het leven veroorzaakt door drugs.Het is meer als in vind je het een probleem vormen in je leven zoals het niet kunnen stoppen er mee , En het door die drugs problemen in je leven veroorzaakt en ook of je er aan verslaafd bent, Gewoon Nee antwoorden dus
Misschien even het hele verhaal lezen, we zijn beide aangehouden voor rijden onder invloed van THC, ik weet niet of jij afentoe een blowtje rookt maar mochten ze jou staande houden zal je ook dit gaan uitzoeken... THC zit bij gemiddelde gebruiker altijd in het bloedAls je door drugs je rijbewijs kwijt raakt lijkt me dat dan toch wel een probleem in het leven veroorzaakt door drugs.
Vind het allemaal maar sneaky, of ik ben te achterdochtig 😆
rusthaag,hoe eens of oneens we het ook zijn dat de thc regel bullshit is, we komen er toch niet onderuit omdat het nou gewoon eenmaal zo is.Misschien even het hele verhaal lezen, we zijn beide aangehouden voor rijden onder invloed van THC, ik weet niet of jij afentoe een blowtje rookt maar mochten ze jou staande houden zal je ook dit gaan uitzoeken... THC zit bij gemiddelde gebruiker altijd in het bloed
hahaha, ja het maakt me echt wel boos hoe deze wet/straffen bij thc tot stand zijn gekomen, wetenschappelijke onderbouwing is er niet.rusthaag,hoe eens of oneens we het ook zijn dat de thc regel bullshit is, we komen er toch niet onderuit omdat het nou gewoon eenmaal zo is.
Ik heb alleen het idee dat het psy onderzoek nogal onderschat wordt. Schijnbaar faalt 80% van de mensen daarop. Ik zou de complete brochure uit mn hoofd leren tbh. Wij/ik denken heel anders als de psy dat doet.
Voorbereiding CBR-onderzoek is echt nodig! - Onderzoek naar de rijgeschiktheid
Via deze website kunt u onze uitgebreide informatiebrochure over het CBR onderzoek naar de rijgeschiktheiddownloaden. Wanneer u de informatiebrochure "onderzoek naar de rijgeschiktheid" bestelt, en zorgvuldig doorleest ter voorbereiding op het onderzoek, vergroot u uw kansen op een positieve...onderzoeknaarderijgeschiktheid.nl
Die manrusthaag,hoe eens of oneens we het ook zijn dat de thc regel bullshit is, we komen er toch niet onderuit omdat het nou gewoon eenmaal zo is.
Ik heb alleen het idee dat het psy onderzoek nogal onderschat wordt. Schijnbaar faalt 80% van de mensen daarop. Ik zou de complete brochure uit mn hoofd leren tbh. Wij/ik denken heel anders als de psy dat doet.
Voorbereiding CBR-onderzoek is echt nodig! - Onderzoek naar de rijgeschiktheid
Via deze website kunt u onze uitgebreide informatiebrochure over het CBR onderzoek naar de rijgeschiktheiddownloaden. Wanneer u de informatiebrochure "onderzoek naar de rijgeschiktheid" bestelt, en zorgvuldig doorleest ter voorbereiding op het onderzoek, vergroot u uw kansen op een positieve...onderzoeknaarderijgeschiktheid.nl
Die man van de website is mijn advocaat dus... en heb me op elke vraag voorbereid om te slagen en brochure ookal meerdere malen gelezen!rusthaag,hoe eens of oneens we het ook zijn dat de thc regel bullshit is, we komen er toch niet onderuit omdat het nou gewoon eenmaal zo is.
Ik heb alleen het idee dat het psy onderzoek nogal onderschat wordt. Schijnbaar faalt 80% van de mensen daarop. Ik zou de complete brochure uit mn hoofd leren tbh. Wij/ik denken heel anders als de psy dat doet.
Voorbereiding CBR-onderzoek is echt nodig! - Onderzoek naar de rijgeschiktheid
Via deze website kunt u onze uitgebreide informatiebrochure over het CBR onderzoek naar de rijgeschiktheiddownloaden. Wanneer u de informatiebrochure "onderzoek naar de rijgeschiktheid" bestelt, en zorgvuldig doorleest ter voorbereiding op het onderzoek, vergroot u uw kansen op een positieve...onderzoeknaarderijgeschiktheid.nl
Ja voor hem is t een goudmijnDie man
Die man van de website is mijn advocaat dus... en heb me op elke vraag voorbereid om te slagen en brochure ookal meerdere malen gelezen!
Hij wel ja,maar hij had dacht ik 1.5/2 jaar zn rijbewijs kwijt dus dan zijn die vragen over de aanhouding niet meer zo relevantEn je hebt je rijbewijs terug?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."