Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Uhm ff denken. Paar keer jointjes gerookt 1x zelf gevonden paddo's in thee gedaan en toen gaan slapen ,,, heb heerlijk geslapen en gedroomd, dat is alles dat ik herinner.. Ritalin / methylfenidaad - iedere dag als medicijn & 1x als drug Nootmuskaat (afrader, 2 bollen ofzo + half potje vermalen in warme melk.. geen effect) Tabak & alcohol als dat meetelt.. Ik dacht k doe er een kleurtje bij"
"Ik zou nog wel eens coke willen gebruiken, ist een aanrader? En heb ergens gelezen dat je paradontax (tandpasta, zie afbeelding) kan snuiven .. lijkt me niet zo prettig maar zou k wel meer over willen weten Ik ben op meerdere sites tegengekomen dat er wellicht Salvia in zit. Of dit klopt weet ik niet, het waren allemaal forums en heb verder geen betrouwbare bronnen. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Nou .. ik denk dat die van mij misschien wel 't schamendst is Ik was stoned op school met gym, en midden tijdens die uitleg riep ik blijkbaar dus heel hard naar mijn gymleraar ''HE ELOY, WIET KOPEN?''"
"Psychedelibee zei: Lijkt mij ook niet verstandig om zo maar even met je medicatie te stoppen. Die heb je immers wel voor een reden. Klik om te vergroten... Oh nee hoor, alleen school vindt t niet zo leuk als ik druk ben haha, Gewoon int weekend enz kan t gewoon."
"Psychedelibee zei: anonieme zei: Psychedelibee zei: Lijkt mij ook niet verstandig om zo maar even met je medicatie te stoppen. Die heb je immers wel voor een reden. Klik om te vergroten... Oh nee hoor, alleen school vindt t niet zo leuk als ik druk ben haha, Gewoon int weekend enz kan t gewoon. Klik om te vergroten... Als je geen ontwenningsverschijnselen krijgt zou je dat kunnen doen. Maar lijkt mij inderdaad niet echt nodig om daar mee te stoppen. Mijn reactie was ook meer om aan te geven dat het daardoor anders zou kunnen voelen, maar zal waarschijnlijk wel mee vallen joh. Houd je aan het 2 trekjes, 10 min pauze voorschrift en het komt goed. Klik om te vergroten... Zodra ik geblowd heb zet k het erop"
"Hey allemaal ! Ik ga zo dalijk weer eens wiet roken Ik zal de tips met me meenemen Ik zal vertellen hoe het gegaan is ! Gr."
"Zodra je lichamelijk of geestelijk afhankelijk wordt noemt men het een verslaving. Als je je lichamelijk niet lekker voelt doordat je niet hebt geblowd, zoals buikpijn, misselijkheid, enz ben je lichamelijk afhankelijk. Ik denk dat je met deze uitleg wel geestelijk zelf kan bedenken want ben brak, k ga zo maar is pitte! Bronnen: Mijn bio boek uit de 1e."
"Hallo allemaal ! Ten eerste wil ik even melden dat ik liever geen reacties wil met ''Je bent nog veel te jong'' enz enz Eerst zal ik mij even voorstellen aangezien ik nieuw ben, Ik ben Stijn (dat is overigens een schuilnaam aangezien ik anoniem wil blijven), ik ben 13 jaar en word over precies 1 maand 14 en heb een probleem met wiet. Ik zal het even samenvatten, Ik heb een maat van mij wiet laten halen bij een koffieshop in de buurt, ik heb hem betaald (mag helaas geen prijzen noemen) en ik kreeg 3 goeie joints, half shag en half wiet. (Hij is nogal een junk en heeft ze voor me gedraaid). Nou, ik dus uiteindelijk gaan blowen (in mn eentje, niet slim ik weet 't) en ik had hem denk ik half op en begon steeds lammer te worden. Ik heb denk ik 10 minuten in t bos tegen een boom gelegen maar uiteindelijk ben ik naar huis gegaan. ik voelde mij steeds erger en ik ben toen op m'n bed gaan liggen. Ik weet nog precies hoe t voelde. Alles shokte heen en weer en ik was heel duizelig. Toen ik eenmaal op bed lag kon ik me niet meer bewegen, althans, als ik bewoog voelde ik kots omhoog komen. Nu heb ik daarna (Zo ongeveer 1 week ertussen) de andere 2 opgerookt en kreeg steeds ongeveer hetzelfde gevoel, alleen minder hevig. ik was gewoon heel lam. lopen was zelfs zwaar. Ik heb heel veel geïnternet, echt heel veel. ook vrienden gevraagd, maar die weten het ook niet. weten jullie wat het probleem kan zijn ? Nog wat extra info: ik zit iets, maar ook net iets onder het gemiddelde gewicht voor mijn lengte (weet niet of het relevant is) ik heb ADHD en Autisme (Ben overigens niet erg druk en niet erg autistisch haha) Ik slik daarvoor ook medicijnen, Ritalin, alleen dan een ander merk, duurder of zo maar de gewone werkten niet. (Methylfenidaat HCI sandoz) Voor eventuele vragen en meer info mag je gerust een reactie plaatsen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want dit is niet lekker stoned zijn. Met vriendelijke Groeten, stijn"
"Dankjewel allemaal ! Ik heb ook 1x denk ik 3 trekjes gehad, voelde meteen 10 sec duizelig, maar toen daarna gewoon geen effect haha, Ik zal het over 1 / 2 maanden weer eens proberen, zodat er zich geen verslaving toe doet. Ik was al wanhopig, dacht dat het door medicijnen kwam oid"
"Psychedelibee zei: Medicijnen hebben er wel invloed op uiteraard. Gebruik je alleen ritalin of ook nog steeds dat is? Alles wat je in je lichaam stopt heeft effect op elkaar natuurlijk. En medicatie is ook drugs... Klik om te vergroten... Nou, eerst dacht ik dat het ''bad gaan'' als je het zo kan noemen door de medicijnen kwam.. Maar nou dacht ik dus ff na en ik had toen volgens mij geen Ritalin op of in mijn bloed. Dus ik denk dat het inderdaad aan de hoeveelheid lag.. Maar ik heb besloten om even een tijdje, 2 tot 10 weken ligt eraan tot hoeverre ik me voel, geen wiet te roken. En dat doe ik zodat ik de eventuele kans op verslavingen kleiner maak.. En vooral dat ik zoveel reacties krijg dat ik beter kan gaan verminderen. Zou ik de volgende keer wiet of hasj nemen? of is het verschil niet zo heel groot? Ik heb het liefste dat ik high word ipv stoned.. Even oftopic. Ik weet wat ik met mezelf doe, ik ben hoogbegaafd (=slim) en ga niet zonder veel informatie ''zomaar'' een drug testen. Er zijn 2 oorzaken waarom ik al zo vroeg aan drugs e.d. doe. 1: ik wil niet mijn hele leven oppassen wat ik eet, gezonder aan doen enz. Ik wil gewoon genieten. 2. Ik heb tijdje terug (toen ik denk ik 9 of 10 was) een hut van asbest gemaakt en die stukken zijn ook gebroken geweest enzo en heb zat van die stof ingeademd. Heb er ook vaak met mijn ouders over gehad en de kans is erg groot dat ik al op jonge leeftijd kanker krijg. voor de mensen die asbest niet kennen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Asbest#Kanker Nou ik hoop dat jullie mijn situatie een beetje snappen ? Ik ben gewoon een gelukkige jongen die geniet van het leven"