Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen genot meer van basen

Geen genot meer van basen

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KdmspiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben ik nu de enige of vind ik dat als ik na een tijdje gerookt heb het genot en de flash weg is en dat je meer bezig bent met de fles of die wel goed genoeg is omdat het niet meer zo aankomt, krijg een zere maag, coke begint slecht te smaken, ik eet, helpt niet. Soms smaakt de coke aangebrand, de assen zijn niet naar behoren.. Ik heb het zo gehad ermee, maar tegelijkertijd wil ik altijd verder doen in de hoop dat ik toch nog een goeie flash heb gehad en voor ik die gehad heb kan ik niet stoppen. Het is echt problematisch en als ik base van de 5 uur heb ik er 4 uur niets aan. Tot het moment dat ik vermoeid word en het me niet meer kan schelen hoe de fles eruitziet of hoeveel assen er zijn. Het is echt een obsessie tot ik echt moe ben is precies of ik gewoon de hele tijd wil bezig zijn omdat ik me dan niet verveel ofzo.. Ik weet het is een probleem. Ik heb me aangemeld om af te kicken. Maat ik vroeg me gewoon echt af, ben ik nu de enige?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kdmspi zei:
Ben ik nu de enige of vind ik dat als ik na een tijdje gerookt heb het genot en de flash weg is en dat je meer bezig bent met de fles of die wel goed genoeg is omdat het niet meer zo aankomt, krijg een zere maag, coke begint slecht te smaken, ik eet, helpt niet. Soms smaakt de coke aangebrand, de assen zijn niet naar behoren.. Ik heb het zo gehad ermee, maar tegelijkertijd wil ik altijd verder doen in de hoop dat ik toch nog een goeie flash heb gehad en voor ik die gehad heb kan ik niet stoppen. Het is echt problematisch en als ik base van de 5 uur heb ik er 4 uur niets aan. Tot het moment dat ik vermoeid word en het me niet meer kan schelen hoe de fles eruitziet of hoeveel assen er zijn. Het is echt een obsessie tot ik echt moe ben is precies of ik gewoon de hele tijd wil bezig zijn omdat ik me dan niet verveel ofzo.. Ik weet het is een probleem. Ik heb me aangemeld om af te kicken. Maat ik vroeg me gewoon echt af, ben ik nu de enige?
Klik om te vergroten...

Dat is normaal. De 1ste flashen komen het sterkste aan. Maar na een aantal keer verkort de flash en de intensiteit tot je helemaal nog weinig merkt. Tijd om te stoppen dan maar dat is nu eenmaal moeilijk met basen. Kappen met die zooi 😉.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee je bent niet de enige. Je bent verslaafd geworden. Of staat op de drempel ervan.
Je beschrijft het proces hiervan of er naar toe. Wat velen dus meemaken

Hoevaak en hoeveel gebruik je.
Hoe lang nu?
K
KdmspiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mrloverdj zei:
Nee je bent niet de enige. Je bent verslaafd geworden. Of staat op de drempel ervan.
Je beschrijft het proces hiervan of er naar toe. Wat velen dus meemaken

Hoevaak en hoeveel gebruik je.
Hoe lang nu?
Klik om te vergroten...
Van december en gemiddeld in een week denk ik toch 20 à 25 hollen. 😑 En ja idd. Ben blij ik de stap gezet heb om me te laten opnemen. Want het is een probleem. Ben totaal geisoleerd en enige day me nog intresseert is basen en YouTube luistrn. De laatste 7 dagen 97 uur al gekeken.. Zo hou ik bij hoelang en hoe probkematisch het is. Maar toch kan ik geen stop zeggen.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Kdmspi zei:
Van december en gemiddeld in een week denk ik toch 20 à 25 hollen. 😑 En ja idd. Ben blij ik de stap gezet heb om me te laten opnemen. Want het is een probleem. Ben totaal geisoleerd en enige day me nog intresseert is basen en YouTube luistrn. De laatste 7 dagen 97 uur al gekeken.. Zo hou ik bij hoelang en hoe probkematisch het is. Maar toch kan ik geen stop zeggen.
Klik om te vergroten...
Wat goed dat je die stap gezet hebt!

Wanneer begint je opname?
K
KdmspiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mrloverdj zei:
Wat goed dat je die stap gezet hebt!

Wanneer begint je opname?
Klik om te vergroten...
Is al de 3de maal. Maar de eerste keer nu door basen. En sta ip de wachtlijst ik vermoed binnen een maand of 2. En dankje
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sterkte aankomende tijd gozer.
Waar een wil is, is een weg.

You got this!
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Er zijn steeds meer mogelijkheden met medicijnen.
Methadon word steeds vaker ingezet bij een coke verslaving.

Je kan vragen wat de mogelijkheden in de kliniek zijn

Als je al.een paar keer bent teruggevallen zou ik deze.optie.wel.overwegen
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#9
annoniemm zei:
ben helemaal klaar met de base net me laaste geld opgemaakt ik ga egt probere te kappe miss eens per half jaar ofs max
Klik om te vergroten...
Zoek hulp! Alleen kan het zeker, maar het is erg moeilijk... Je wilt hier inderdaad echt niet nog verder in vast raken, succes!!
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoop dat je er van af kicked man, ik weet zeker dat als je er echt klaar mee bent, dat het ook gaat lukken.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nooit begrepen wat hier nu zo speciaal aan is.
a
annoniemmLid
01-01-2024, 00:00
#12
ben helemaal klaar met de base net me laaste geld opgemaakt ik ga egt probere te kappe miss eens per half jaar ofs max

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."