Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thanks! In verleden wel vaak gebruikt, maar vooral als poeder en dan eyeballen. En idd, effe recalibraten nu met 0 tolerantie en lager gewicht. Kan altijd nog fine-tunen via die Nase, neem ook poeder mee nl."
"Die 300 mg was gebaseerd op Psychonaut Wikia, en mijn algemene ervaring daar dat je sowieso voor "heavy" moet gaan om er iets van te voelen..."
"Dat komt weer terug als Red Alert, "verkocht als xtc, bevat onbekende stof 3-MMC"..."
"anhaedra zei: Binnenkort m'n 1e festival sinds 1,5 jaar, ben van plan 3-MMC als pil te nemen, heb echter geen flauw idee meer qua dosering! Ze zijn 150 mg, 1 of 2 pakken? Of 1,5? Volgens "het internet" is 300 mg niet eens zo zwaar, maar ik check graag even met jullie! Ik weeg overigens momenteel geen drol (~ 60 kg). Klik om te vergroten... Ik had dus 2 x gepunt op het festival maar voelde niet veel. Toen ong. 1,25 pil gepakt, zeg tegen de 200 mg aan. Precies goed! De piek was er alleen snel vanaf dus mag volgende keer ietsje meer zijn. Overigens wilde ik het onderhouden met bijpunten maar het kleinste sleutelpuntje komt teringhard aan als je al een pil op hebt, wederom een reminder dat "piek weg" niet hetzelfde is als "weer nuchter"... Overigens, is deze shit nu verboden of ben ik weer in verkooptrucs gestonken? Kreeg toch echt van een vriend een of andere wetswijziging onder m'n neus geduwd waar 3-MMC bij stond maar bij mijn vendor is het nog gewoon beschikbaar nu."
"Nou ja ik heb wel dikke korting gepakt en spul vreet geen brood / komt toch wel op, dus ik zie alleen maar winnaars hier?"
"CuriousExplorer zei: Als je sterk genoeg in je schoenen staat om enkel te gebruiken wat en wanneer je het gepland hebt ja. Klik om te vergroten... Sowieso. En zo niet dan is het probleem niet het uitgestelde verbod."
"Heb een aantal keer 6-APB (Benzo Fury) gebruikt door het thuis af te wegen. Eerste 2 keer in een sealtje gedaan, daarna in m'n drankje - werkt prima. Maar je kunt niet altijd met je drankje de wc op, dus is soms lastig op een feestje. Al eens de helft ernaast gedeponeerd. Shit van de vloer aflikken = beetje pauper... Daarom laatste 2 keer in een vloeitje gedaan en bommetje gedropt. Alleen, beide keren werkte het totaal niet, totdat ik een redelijke maaltijd naar binnen duwde. Er gingen bijv. 3 uur voorbij waarbij ik echt helemaal niks voelde, totdat ik toevallig 2 loempia's kreeg aangeboden van iemand, en plotseling klapte-ie superhard in. Is dit een bekend "probleem" bij bommetjes? Is er misschien speciale vloei die makkelijker "open gaat" in je maag of zo? Ik eet overigens vóór een feestje altijd behoorlijk veel, omdat je dus normaliter ter plekke niet meer zo'n honger hebt."
"Zoals gezegd, heb twee keer het 6-APB-poeder in m'n drankje gedaan, toen voelde ik de comeup binnen een uur. Duurt inderdaad langer voordat je op de piek zit, het bouwde zich geleidelijk op. Daarna twee keer in een bommetje, in beide gevallen na 2 of zelfs 3 uur nog geen enkel effect. Ik eet iets, en hij klapt er plotseling keihard in, veel abrupter dus. Een duidelijk verschil. Maar ik moest sowieso iets eten bij de bommetjes. En een appel was niet genoeg. Twee dikke loempia's in beide gevallen."
"2-FDCK is much like ketamine, though not as good, in my opinion. Messes with your motor function a bit more, and harder to get into that euphoric head state of regular K. The whole vibe feels "dirtier" to me, both in actual taste as in the experience itself (more intoxication / less euphoria). I'm talking quite subtle differences here, and I take ketamine as a party drug. Can't say anything about the truly dissociative / holing properties of 2-FDCK. As for 6-APB -- I stopped taking MDMA at raves because it stopped doing anything for me, except for making me all hazy, intoxicated, and inwardly oriented. Now 6-APB really feels like a good replacement, it's similar, but the effect is more stable, instead of coming in peaks, and longer-lasting. If dosed and timed correctly, you need only a single dose, and it's this habitual MDMA redosing that causes the infamous Tuesday blues and all that shit. Not with 6-APB. A notable difference is that 6-APB sort of alternates between energetic and laid-back, the latter feels kinda like 2C-B, can induce yawning as well. Subject to dosage, of course, I'd say MDMA has a bit more kick while 6-APB is more gentle."
"Binnenkort m'n 1e festival sinds 1,5 jaar, ben van plan 3-MMC als pil te nemen, heb echter geen flauw idee meer qua dosering! Ze zijn 150 mg, 1 of 2 pakken? Of 1,5? Volgens "het internet" is 300 mg niet eens zo zwaar, maar ik check graag even met jullie! Ik weeg overigens momenteel geen drol (~ 60 kg)."