Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine-experts gevraagd - R of S?

Ketamine-experts gevraagd - R of S?

3 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik geen verstand van Ketamine maar ik denk dat je daar alleen achter kunt komen als je het laat testen.
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er zijn twee soorten ketamine: R en S, ook wel + en - genaamd. Ook komt het gemengd voor ("racemic"). En ik kom er maar niet achter welke soort welke is. Lijkt alsof bronnen op het internet ze door elkaar halen.

Ben maanden superlekker gegaan op keta. Ik gebruik het als partydrug, tijdens de laatste uurtjes om de vibe van een upper nog even vast te houden en lekker wazig te worden. De kenmerkende effecten waren:
- energie, zin om te dansen
- ontzettende vrolijkheid, veel contact met anderen
- euforie
- supervage, abstracte gedachten (na een aantal sleutelpuntjes)
- verdoofd gevoel, vooral in kaak en tong (na nog meer sleutelpuntjes)
- motoriek licht beïnvloed
- heel potent (heb telkens maar klein sleutelpuntje nodig om 'm te voelen) (edit: bedoel de keta dan he haha)
- lijkt ook weer eerder uitgewerkt

Nu heb ik laatst een grote voorraad nieuwe keta ingeslagen... maar deze blijkt héél anders te werken. Kenmerkende effecten:
- alles wordt heel traag / sloom
- motoriek meer belemmerd, kan niet echt meer dansen
- geen energie, euforie, of vrolijkheid
- herinner me minder van de avond
- heb 2 tot 3 keer zo veel nodig om het goed te voelen
- werkt langer door
- eigenlijk is alleen de vaagheid in je kop hetzelfde, maar je bent veel minder lucide / high dus het gaat allemaal beetje langs je heen

De laatste is dus meer een pure downer. Welke variant is nou mijn favoriet? Is dat de S of de R? + of -?

(Of heb ik versneden rotzooi gekocht...?)
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Ik geen verstand van Ketamine maar ik denk dat je daar alleen achter kunt komen als je het laat testen.
Klik om te vergroten...
Volgens mij testen ze alleen op de zuiverheid van ketamine, en niet op het soort ketamine. Dit omdat het testen op het soort ketamine te duur zou zijn, corrigeer me als ik het fout heb. :tongueout:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik raad je aan om mijn antwoord in dit topic even te lezen:
https://drugsforum.nl/threads/vraagje-keta-2-soorten.61721/

Speculeren doen we hier niet aan, dus hier gaat een slotje op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."