Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MDMA, coke, halve bak Guinness en fles Drambuie....moet lukken!"
"barry zei: njah die rillingen heb ik nog niet dus het zit wel goed :9 Klik om te vergroten... Jaja...dream on! Die rillingen krijg je pas als je al heel ver heen bent en geen alcohol meer in je lichaam hebt. Een klein rekensommetje... Jij drinkt door de week minimaal een halve fles tequila per dag...dat is dus 35 cl a 40-45% alcohol...wat tevens hetzelfde is als 7 a 8 halve liters bier. Om de alcohol uit 1 halve liter bier af te breken heb je rond de 3,5 a 4 uur nodig. dit houdt dus in dat jij nooit nuchter bent. Je hebt dus altijd wel enige (rest)alcohol in je lijf. Probeer nu eens om een maandje helemaal niks te drinken. Kijken wat er dan gebeurd. En dat er mensen zijn die meer (zeggen te) drinken..tuurlijk... Keith Richards heeft waarschijnlijk ook meer dope gehad dan de meesten op dit forum....so what?"
"Wij nemen 3mmc en neuken gelijk...ben je gelijk de eerste druk kwijt....Daarna bijpakken en genieten van elkaars lijf en dat overweldigende geile gevoel...spelen met elkaar en elkaar opgeilen. Soms nog een cialis er achter aan en kijken of een 2e neukpartij wil lukken (lang niet altijd)"
"Tja....heb nog een experiment uitgevoerd... Twee gram 3-mmc, een half gram etizolam, 20 etizolam blotters, wat bier en een halfse sos en6 seroquel..op 2 dagen tijd. Ik kan gerust zeggen dat ik de tijd kwijt was. Heb tevens een uurtje of 24 gemasturbeerd...misschien langer. Heeft iemand dit ook al eens ervaren? Voelde me na de blotters overigens zo fit als een hoentje."
"Ik ben overigens bipolair type II en heb de indruk dat een aantal zaken niet vol werken. En dan vooral de uppers ipv de downers"
"Hiermee bedoel ik dat ik als ik speed, coke, mdma etc. neem...de scherpe kantjes ervan af zijn... Ik ga nooit echt hard...doordat ik seroquel slik...."
"Daarom stop ik ook met alle zooi en houdt het op een pammetje als ik niet kan slapen, Was wel nog van plan om 70 jaar oud te worden en op deze manier gaat het nou niet bepaald lukken."
"Hey luitjes, Ik ben vandaag in de experimentele modus. Ik heb de afgelopen maanden, na een aantal jaren zonder enig gebruik, wat RC's aan geschaft. Mijn laatste ervaring was met 3-mmc. Dir blijkt echter nier mijn ding want als je het snuift dan merk je al heel snel dat de pauzes tussen bijpakken steeds korter worden en je niet meer die piek van die eerste paar lijnen bereikt. De eerste keer heb ik er op een avond en nacht een hele gram doorheen gejast... de tweede keer 2 gram op 1,5 dag tijd...in combinatie met alcohol. Kortom... niet zo'n goed idee voor mij. Ik ben rond een uurtje of 4 begonnen met een nieuw experiment. Ik wilde wel eens etizolam proberen en heb gisteren1 mg genomen. Dat deed dus niets. Vanmiddag begonnen met 2 mg en heb naderhand nog 2 mg bijgepakt. Effect wederom nul, komma, nul. Ergo tijd voor wat anders. Ik heb net 2 capsules van 50 mg 2-FMA in 1 keer genomen en ben benieuwd of dit meer effect heeft. Dit was ongeveer een klein half uurtje geleden en ik begin nu langzaam al wat effecten te merken. Meer energie,focus en heb absoluut geen vaag gevoel. Het voelt een beetje als speed/mdma light. Ik drink er overigens wel nog bij. Ik heb morgen en overmorgen vrij...dus heb plenty of time om bij te komen. Wat is overigens de meest effectieve manier om etizolam in te nemen? Heb nu alles onder mijn tong ingenomen maar ik heb de indruk dat dat het hem niet gaat worden. Dan had ik die 4 mg ondertussen wel moeten merken. Ik houd jullie op de hoogte."
"Ben na een paar biertjes opgehouden met drinken en heb het bij water gehouden. Heb nog 2 capsules 2-FMA genomen. Zat dus op 200 mg. Voelde dit meteen al een stuk beter. Had een helder en ontspannen gevoel . Heb rits videos op youtube bekeken en merkte dat ik een vertekend gevoel van het verstrijken van de tijd had. Wat 5 minuten leek bleek 2,5 uur te zijn. Na een paar uur nog 2 capsules bijgepakt en dat leek de, voor mij, ideale dosering te zijn. Super chill gevoel en lichte visuals plus tevens een mate van geilheid die ik normaal alleen bij speed heb. Dit duurde een uurtje of drie en ik had de neiging om bij te pakken maar heb dat niet gedaan. Had het gevoel dat dat niet veel meer zou uitmaken. Uiteindelijk een paar benzo's ingenomen en wonder boven wonder nog aardig goed geslapen. Had 's ochtends geen last van een kater dus dat viel reuze. Ik ga dit over een tijdje nog eens proberen maar houd het dan ook puur op 2-FMA. Zoals in 1 van de reacties stond was het niet handig om die etizolam te nemen en alcohol kan ik ook beter achterwege laten. Heb in ieder geval WEL een relaxte avond/nacht gehad. Ik vond het tevens een prettiger gevoel dan dat van 3-MMC."
"geflipt zei: Jezus, op zo'n doseringen zou het normaal veel langer moeten werken... Goed dat je er niet bent op blijven drinken, en vooral goed dat je het niet gesnoven hebt. Dan sluipt verslaving er veel makkelijker in... Klik om te vergroten... Ik heb altijd al een behoorlijk hoge tolerantie voor uppers gehad. Weet ook niet waar dat aan ligt. Het gevaarlijke is echter wel dat ik bij blijf pakken en er vervolgens een fikse hoeveelheid doorheen jaag en vervolgens dagen wakker ben."