Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eerst n paar biertjes en dan n jointje en ik lig in vegetatieve toestand op de bank, of kotsend boven de wc... Vind et wel heerlijk om een jointje te roken en een halfuurtje later een koud biertje drbij te pakken. Muziekje aan, ouwehoeren en n biertje of 3 en mijn avond is heerlijk relaxed."
"Komt me bekend voor, had dit na n jaar lang dagelijks te blowen. Werd onrustig, lichtelijk para, hartkloppingen en t zweet gutste mn oksels uit. 'n goeie 9 maanden gestopt en nu rook ik ééns in de paar weken in 't weekend lekker n jointje met n goed muziekje drbij. Heeft lang geduurd voordat ik er weer echt van kon genieten, maar ben zeker blij dat ik et geduld ervoor heb gehad. Zo veel lekkerder nu."
"Ik ben afgelopen vrijdag middag het weekend begonnen met bommetjes pep en niet geslapen. Zaterdagochtend nog een bommetje gelegd en daarna tot s'avonds 9 uur gewerkt. Thuis nog rustig een bommetje gelegd om de nacht door te komen en toen naar een vriend van mij die mdma had liggen. Was mijn eerste keer mdma (GEWELDIG!!) en heb er echt van genoten .. Die nacht niet geslapen. Toen de zon op begon te komen (Tussen 7:30 en 8:30) en door de gordijnen scheen zag ik één van mijn vrienden tegen de kast aanleunen en mij aankijken. Het intrigeerde mij waarom hij mij aankeek zonder iets te zeggen en dus stond ik op om es te checken wat daar aan de hand was. Schrok een beetje toen ik van dichtbij zag dattie dr helemaal niet stond. Bedacht me toen dat het wel es door de drugs / slaapgebrek zou kunnen komen en ging relaxed op de bank zitten. Toen maar eens rustig om mij heen gaan kijken. Zag veel mensen en gezichten overal, hier een daar wat dieren en een morphend vreemd hoofd in de keuken. Het leukste was dat ik er na een bepaalde tijd (Tijdsbesef kwijt op dat moment) door begon te krijgen dat ik kon beinvloeden wat ik zag. Heb een tijdje cartoons op de vensterbank zitten kijken. Was een beetje Warner Bros tekenstijl (Looney tunes en Tazmanian Devil bijvoorbeeld) Maar dan met leukere figuurtjes die elkaar het grootste gedeelte van de tijd op absurde wijze aan het doodmeppen waren. Na een tijdje vond ik het een beetje ziek van mezelf dat ik genoot van het kijken naar al die moord en doodslag, dus ik besloot dat het tijd werd dat ik andere dingen ging zien. Zette wat muziek aan en begon voor me uit te staren. Na een tijdje viel het me op dat alles buiten het middelpunt van mijn gezichtsveld vrij veel in beweging was. Hierdoor begon ik scheel te kijken en kreeg alles dubbele randen. Door op die dubbele randen te focussen en er verder en verder in te duiken lukte het mij uiteindelijk om het flinterdunne waterlaagje op mijn oogbol haarscherp weer te geven. Hierdoor leek het net alsof mijn hele hoofd van spiegelend glas was, het gaf een hele vrije supervette ervaring, alsof ik los was en eindelijk de wereld onverbloemd kon zien. Deze vissenkom heb ik meerdere malen terug weten te halen, maar na een tijdje verviel hij elke keer weer in 3 spiegelende lijnen in een wat grijs gebied, volledig 2D. Hier ben ik ook meerdere malen een tijdje boven gaan zweven om de middelste lijn te volgen. Het geweldige was dat deze lijn reageerde op de 'mooi-factor' van de muziek. Elke keer als het vette stuk kwam begon de lijn scherp te stijgen, gingen mijn handen automatisch omhoog en stond ik in een vreemde wave bewegen op van de bank, om nog even na te genieten en te rekken en strekken. Hierna heb ik nog een ruime tijd in een pakje Goedemorgen Fruit gekeken (Roodkleuring prutdrankje met dingetjes erin) wat erg interressant was door mijn vissekomkop. Die zondag avond moest ik weer werken. Ook hier manifesteerde de vermoeidhijd en drugs zich. Hoorde constant geluiden van mensen en pratende mensen in de buurt. Keek hierdoor ook elke keer om, maar het heeft me nooit beangstigd of verbaasd, het was voor mij duidelijk wat de oorzaak was. Zondag avond na het werk (Rond een uur of elf) nog even naar de coffeeshop gegaan en achterovergeleund. Toen dezelfde muziek gaan luisteren en welja, onder het genot van een jointje knalde de mdma er keihard terug in. Of ik was mijzelf zo hard aan het mindfucken dat ik dacht dat ie terug was. iig erg genoten. De weg terug naar huis was een beetje vreemd .. Alles tot op zo'n 6-8 meter van mijn fiets was normaal 3D, alles wat verder weg was gewoon plat. Het was alsof ik een foto infietste. Doordat ik compleet geen verschil zag tussen dichtbij konden een prullenbak op 5 meter afstand, daarachter in de verte een lantaarnpaal en daarachter in de verte een stuk van de spoorlijn samen 1 voorwerp vormen. Hierdoor zag ik constant echt .. alles .. waarna het weer verdween. Mn ogen uitgekeken, daarna prinsheerlijk geslapen ^^"
"Als je niet zeker weet of je pep met alleen caffeine is versneden, heeft het dan zin om de pep (Na het filteren met aceton) in water op te lossen, nogmaals te filteren om de niet in water oplosbare stoffen eruit te halen, en daarna te laten verdampen? Als mijn logica klopt zou je zo nog meer rotzooi eruit kunnen halen en houd je na het verdampen van het water puurdere amfetamine over. Ik weet alleen niet zeker of het oplossen van pep in water en het indampen de werking of kwaliteit verslechterd. Iemand ideën/ervaring hiermee?"
"DonnieDark0 zei: Eerst wat reactie op dingen die ik las: -Meer stoffen eruit halen door het met water te mengen lijkt mij niet handig. Amfetamine lost goed op in water en als water verdampt zal er dus ook een deel amfetamine meegaan in deze waterdamp. Klik om te vergroten... Mja, ik heb hier ook wel aan zitten denken .. Maar als jij zout oplost in een bakkie water en je zet het in je vensterbank verdampt alleen het water. Uiteindelijk hou je een bakje met allemaal zoutkristallen over (Zie de zoutvlaktes in amerika waar ze die snelheidsrecords etc doen) Je zou dus denken dat als je je amfetamine (en evt andere stoffen) in het water oplost, daarna filtert en dan indampt je de niet in water oplosbare rotzooi eruit hebt gefilterd en weer ietwat puurdere amfetamine overhoud Weet alleen dus niet of het de kwaliteit van de amfetamine beinvloed. Weet wel vrij zeker dat het als het goed is niet zal verdwijnen tijdens het verdampen van het water."
"DonnieDark0 zei: Helaas is dit niet waar. Neem een bakje water met zout er in opgelost. Laat het verdampen en vang de damp ook op, proef de gecondenseerde damp. Dit zal toch een zout smaakje hebben. p.s. De grootste boosdoener en meest gebruike versnijdingsmiddel is cafeine. Heb je dat er uit, heb je super spul. Die fractionele andere dingen die er meestal niet inzitten is zonde van je tijd en pep. Klik om te vergroten... Mhmm, dat laatste wat je zegt kan ik me nog wel in vinden, waarschijnlijk is het gewoon alle moeite niet waard om dat kleine beetje andere rommel eruit te vissen, hou het maar gewoon bij aceton. Maarum .. Wat jij zegt over dat water verdampen en n zout smaakje hebben .. Weet niet of ik het daar mee eens ben. Scheikundig gezien is het namelijk niet mogelijk dat het zout meeverdampt .. Dus als er verder geen chemische reactie ontstaat tussen het water en de amfetamine zou er -niets- van kwaliteits verschil of verlies moeten optreden. Ben onderhand zo nieuwsgierig geworden dat ik binnenkort denk ik even 2 sampletjes laat testen, 1 na oplossing in water en 1 onbewerkte. Ben benieuwd."
"DonnieDark0 zei: altamiro zei: DonnieDark0 zei: Helaas is dit niet waar. Neem een bakje water met zout er in opgelost. Laat het verdampen en vang de damp ook op, proef de gecondenseerde damp. Dit zal toch een zout smaakje hebben. p.s. De grootste boosdoener en meest gebruike versnijdingsmiddel is cafeine. Heb je dat er uit, heb je super spul. Die fractionele andere dingen die er meestal niet inzitten is zonde van je tijd en pep. Klik om te vergroten... Mhmm, dat laatste wat je zegt kan ik me nog wel in vinden, waarschijnlijk is het gewoon alle moeite niet waard om dat kleine beetje andere rommel eruit te vissen, hou het maar gewoon bij aceton. Maarum .. Wat jij zegt over dat water verdampen en n zout smaakje hebben .. Weet niet of ik het daar mee eens ben. Scheikundig gezien is het namelijk niet mogelijk dat het zout meeverdampt .. Dus als er verder geen chemische reactie ontstaat tussen het water en de amfetamine zou er -niets- van kwaliteits verschil of verlies moeten optreden. Ben onderhand zo nieuwsgierig geworden dat ik binnenkort denk ik even 2 sampletjes laat testen, 1 na oplossing in water en 1 onbewerkte. Ben benieuwd. Klik om te vergroten... Ik ben benieuw naar je resulaat. Een ding begrijp ik niet: Zout blijft dus blijkbaar achter als je zout water verdampt. Welke stof denk jij dar er met je amfetmaine versneden zou kunnen zijn die WEL verdampt samen met het water ? Klik om te vergroten... Geen. Oplossen in water -> filteren. Hiermee de eventuele (niet in water oplosbare) reststoffen eruithalen Dan het residu (Water + pep + evt wel in water oplosbare reststoffen) indampen. Op deze manier zou je nog wat rommel eruit kunnen halen. Maar goed, weet niet of het de moeite waard is aangezien (Zoals je zelf al aangaf) caffeïne het meest gebruikte versnijmiddel is."
"NOISESUPRESSOR zei: Wondermiddeltje, als je t gaat denken krijg je het ook! Klik om te vergroten... Bweh .. Ik kan zo veel over mn dikke piemel dromen als ik wil, maar 't blijft een triest zaakje als ik aan de pep zit :'( Onderbroekenlolol!!1!1eleben!!"
"Dit weekend van vrijdagnacht op zaterdagmiddag aan de pep gezeten. De hele nacht buiten ouwehoeren met mn maten, rond een uurtje of 7 s 'ochtends naar de lek (Rivier). Daar de hele dag gezwommen, rondjes gevaren en in de zon gelegen. Kwam poepiebruin weer terug, iedereen vond dak er goed uitzag. Wat een weekendje pep al niet kan doen"
"Menthol sigaretten met wiet vin ik zonde van mijn wiet en echt niet lekker. Damien0124 zei: Wat wel heel lekker is, goedkoop is én je wiet zelfs naar hasj laat smaken zijn Fisherman's Friend Zoethout. Gewoon lekker op zo'n ding sabbelen als je een jointje rookt, verdoofd je keel maar de mintsmaak overheerst niet. Het zorgt wel dat je de tabak minder proeft en de zoethout zorgt voor een aparte smaak gecombineerd met wiet, die op hasj lijkt. Je hoeft ook minder te drinken als je last krijgt van een droge mond, want zo'n dingetje zet je speeksel aanmak in overdrive lijkt het wel. Echt een aanrader!! Klik om te vergroten... Dit doe ik ook vaak als ik gewoon een sigaretje rook. De sterkste fishermans friend opsabbelen, sigaretje drachteraan en genieten maar. Maakt 'm 10x lekkerder"