Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPetitie voor het reguleren van hard- en softdrugs

Petitie voor het reguleren van hard- en softdrugs

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heel mooi en dapper opgezet. Het werd eens tijd. Heb mijn handtekening gezet.

Wauw, voel een soort ondeugende spannende het mag niet maar het moet wel kriebel door mijn lichaam gaan.

Heel bijzonder dit.

Namasté :hearteyes:
P
PsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drugsregulering: hard- en softdrugs

Het huidige drugsverbod veroorzaakt minstens de helft van alle criminaliteit in ons land!
Dat kost ons miljarden, maar drugs zijn overal verkrijgbaar en het gebruik neemt eerder toe dan af.
Zo’n 800.000 consumenten gebruiken drugs, maar er is geen enkele kwaliteitscontrole.

WIJ, verontruste burgers,
constateren
Dat er een betere oplossing is: regulering.
Dwz: het toestaan van productie, verkoop en bezit, met strikte regels voor een zo gering en veilig mogelijk gebruik.
Regulering maakt de gezondheidsrisico's beheersbaar, dringt de criminaliteit met tientallen procenten terug en bespaart miljarden.

en verzoeken
Kabinet en Parlement:
Over te gaan tot regulering van hard- en softdrugs.

Zie voor toelichting: http://www.drugsbeleid.nl

Ondertekenen kan hier:
http://petities.nl/petitie/drugsregulering-hard--en-softdrugs


Vergeet niet je ondertekening te bevestigen in je mailbox
a
acidshamanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Al meer dan 20 jaar zijn er voorstellen om drugs te legaliseren. De politiek wil doorgaan met haar oorlog tegen drugs. We zijn pas halverwege de 80-jarige oorlog, vrees ik. Lees maar eens De Opiumwet: Kankergezwel in de maatschappij!

http://www.groenepolitiek.info/index.php?page=opiumwet&nm=main&n1=s1_drugs&fz=2
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Sorry, maar dit staat op zulke wankele pootjes. Hier lachen ze een keer om als een goede mop, en dan hups de vuilnisbak in. Wil je daadwerkelijk een zaak maken, kijk dan eens verder als je eigen percepties. Criminaliteit kost namelijk niet altijd geld, het levert ook een hoop geld op. Bedenk ook eens van te voren een plan hoe je het reguleren aan gaat pakken. Hoe jij denkt ervoor te kunnen zorgen dat niet iedereen straks massaal zit te spuiten en te snuiven en we massaal het werk verzuimen ?

Ik snap je idee wel , maar nu lijkt het over de zoveelste hippie-actie. Leg eens een concreter plan neer in plaats van een schreeuw in de ruimte. overtuig je mede mens

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."