Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb op oudjaardag m'n eerste candyflip gedaan met 90ug en 60mg. Ik had nog nooit eerder mdma gebruikt, en vond de come up ervan erg comfortabel. Had wel een ervaren mdma gebruiker bij me om te vertellen wat ik ervaarde, dus das was fijn. Mijn normale acid dosis is 120-160ug. Ik weeg 60 kilo. Enorm vette ervaring, ik heb 4 uur na het droppen de mdma genomen in 2 etappes (60 en 20) De acid buiten erin gelopen en naar het vuurwerk gekeken. Ik had mijn trip compleet onder controle voor het innemen van mdma. Ik heb alleen maar ervaring met psychedelica en een klein beetje met alcohol, maar vond deze combi echt niet eng of oncomfortabel op een moment. Echt een aanrader!"
"Ik heb 2 keer acid gebruikt in de efteling (120-140ug op 60 kilo), en tering wat is dat vet. Je beleeft alles levend echt en exact zoals het bedoeld is. Ik ben zelf enorm fan van achtbanen en heb ze allemaal gedaan, maar vooral de barron kan je zo heerlijk je armen los gooien en in de beugel hangen. Je vliegt echt, zo lekker haha. Wat ik ook heel gaaf vond waren al de verschillende muziekjes en geluidjes door elkaar horen. Je kan ze allemaal zo goed horen, scheiden en luisteren. Bij donker waren de gekleurde lampjes amazing en indrukwekkend. Het mooiste vind ik wel echt de fata morgana. Alles is levens ech en super indrukwekkend. En de bootjes zijn zo rustig, grote kans dat je ergens alleen of met je mede trippers kan zitten. En zonder andere mensen in de buurt kan je het even helemaal los laten en je echt de levende ballen trippen. Ik was er de eerste keer echt sprakeloos van. Ik denk dat ik makkelijk zo'n 4 uur lang kan pieken en in die attractie zitten haha. Acid is geen grap, en verdomme wat moet je er voorzichtig mee zijn. Maar als je met de juiste persoon bent, juiste mentale gezondheid en weet wat je doet dan kan dit heel goed. Ik heb voor LSD super veel getruffelt, en m'n eerste acid trip op psyfi gedaan. Mijn 2de keer was direct in de efteling. Maar doordat het op psyfi gewoon zo fucking goed ging en geweldig was, stapte ik zonder enkele twijfel en onzekerheid in die 2de trip in de efteling. Ik denk dat ik voor altijd ga hopen dat ik ooit weer iemand ontmoet waarmee het zo goed zit, dat ik dit ooit weer kan doen. Het is misschien wel het vetste wat ik ooit gedaan heb!"
"Lenzen! Daarom nu ook twijfelend over oog laseren. Lenzen bevallen zoveel beter dan bril, en mocht je zicht dat later toch weer slechter worden zijn lenzen vaak geen optie meer 😕"
"Moet ik dit het zelfde innemen als lsd of kan dit dus korter? En heeft er misschien iemand enig idee of dit een kruistolerantie heeft met psilocybine? Ik heb eerder wel 2cb vlak na truffels genomen, en dat werkte toen niet optimaal"
"Bedankt voor de uitgebreide berichtjes, hier heb ik echt wat aan ! Ik ga ook nog even goed nadenken over de dosis, maar gaat vast goed komen."
"Hey, Ik heb nu eigenlijk mijn gouden combo en dosis voor feestjes gevonden, en dat is 100ug LSD nemen en zon 85mg MDMA na een paar uur. Nu heb ik niet extreem lange pauzes steeds (2-3 maanden), plus ik ga nu op een aantal feestjes best vroeg aanwezig moeten zijn met nuchtere mensen en zie dat van te voren inkicken van LSD niet zo zitten. Ik heb wat 2CB gekocht, thuis getest nog en het zal zon 15-20 mg zijn. Is het een ding om 2cb in te laten kicken en zodra alles lekker gaat een klein beetje MDMA bij te pakken? En dan echt een lage dosis, als in een 40/50mg bijvoorbeeld. Plus als je een lagere dosis neemt, heeft dit dan invloed op hoe lang je pauzes minimaal moeten zijn? Of maakt het uiteindelijk niet uit dat als ik dan mijn hersenen een opdonder geef hoe hard die dan is? Ik was best wel een laatbloeier, heb altijd super gezond geleefd weinig alcohol en echt schadelijke dingen aangeraakt, en wil het er nu gewoon eindelijk een beetje van nemen 'nu het allemaal weer kan'. Geen idee of iemand hier ervaring mee heeft maar dacht toch even proberen Ik weeg trouwens 61 kilo. X"
"Hoi iedereen Na maanden mee gelezen te hebben, heb ik toch een vraagje waar ik geen antwoord op kan vinden. Ik kan namelijk geen trip reports vinden van 2C-E op zegels. Een vriend van mij heeft wat zegels liggen, met een dosis van 8-10 mg. Er staat een grote gele smiley op, en zover ik weet heeft hij het besteld van een vendor. Ik zou het graag volgende week met hem willen proberen, maar ben toch een beetje zenuwachtig omdat ik nergens iets over zegels kan vinden. Zover ik weet kunnen we nu niet testen, wat het ook spannend maakt. Ik kan nu niet zelf afwegen dus moet hopen dat de dosis klopt. Vandaar dat ik benieuwd was of iemand hier ervaring mee heeft. Anders ben ik nu instaat om het niet aan te nemen en voor poedervorm te gaan kijken. Hij wou 1,5 zegel nemen, en ik 1 en een kwartje omdat ik veel lichter ben. Is dit een aan te raden dosis? Ik trip al behoorlijk hard op 130ug lsd, dus dacht dat dit wel genoeg zou zijn voor een goede trip. Alvast heel erg bedankt!!"