Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLage dosis MDMA op 2cb nemen

Lage dosis MDMA op 2cb nemen

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
a
acid.girlLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,
Ik heb nu eigenlijk mijn gouden combo en dosis voor feestjes gevonden, en dat is 100ug LSD nemen en zon 85mg MDMA na een paar uur. Nu heb ik niet extreem lange pauzes steeds (2-3 maanden), plus ik ga nu op een aantal feestjes best vroeg aanwezig moeten zijn met nuchtere mensen en zie dat van te voren inkicken van LSD niet zo zitten. Ik heb wat 2CB gekocht, thuis getest nog en het zal zon 15-20 mg zijn. Is het een ding om 2cb in te laten kicken en zodra alles lekker gaat een klein beetje MDMA bij te pakken? En dan echt een lage dosis, als in een 40/50mg bijvoorbeeld.

Plus als je een lagere dosis neemt, heeft dit dan invloed op hoe lang je pauzes minimaal moeten zijn? Of maakt het uiteindelijk niet uit dat als ik dan mijn hersenen een opdonder geef hoe hard die dan is? Ik was best wel een laatbloeier, heb altijd super gezond geleefd weinig alcohol en echt schadelijke dingen aangeraakt, en wil het er nu gewoon eindelijk een beetje van nemen 'nu het allemaal weer kan'.

Geen idee of iemand hier ervaring mee heeft maar dacht toch even proberen :) Ik weeg trouwens 61 kilo.

X
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
acid.girl zei:
Is het een ding om 2cb in te laten kicken en zodra alles lekker gaat een klein beetje MDMA bij te pakken?
Klik om te vergroten...
Met 2C-B, Nexus flip, is het iets gebruikelijker om eerst MDMA te nemen en het zo te timen dat de 2C-B gaat pieken als de MDMA een beetje naar beneden komt. Je laat de pieken dus niet compleet overlappen, net als met de candyflip. Je kunt op deze manier best met wat meer MDMA beginnen.

Eerst 2C-B en dan MDMA zou ook wel moeten werken hoor, alleen dan zou ik idd 1 van de 2 doses laag houden anders gaan de effecten een beetje in strijd en elkaar verdringen. Het nadeel hiervan is dat beide stoffen best wel kort pieken en dat dus je hele ervaring vrij snel over is. Je kunt altijd er voor kiezen nog door te gaan met MDMA maar ik zou zelf voor de eerste versie gaan.

Tja het is lastig om een pauze aan een dosis te koppelen, uiteraard is een lage dosis een kleinere opdonder dan een grote. Of nou vaker een kleine dosis, of af en toe een grote dosis slechter is en waar die grens ligt durf ik niet te zeggen :)
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik neem de 2C-B altijd als de MDMA begint uit te werken omdat je dan een heel fijne synergie krijgt. De MDMA-space glijdt heel geleidelijk over in een heel lichte trip waarin je kalm en enigszins naar binnen gekeerd kunt reflecteren op wat er daarvoor is gebeurd. Ik vind het een heel chill einde. Vooral omdat ik dan geen last heb van cravings om bij te pakken of irritaties omdat ik niet meer zo'n verliefd gevoel heb.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."