Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt! We zitten nu bij zn moeder. Gelukkig krijgt hij veel steun van zn familie en vrienden ( geen bruin gebruikers ). Heb zn spuiten al geteld dus hou hem in de gaten maar probeer hem wel een kans te geven. Op dit moment heeft hij geen werk maar wil dat wel gaan zoeken en ook heeft hij al aangegeven dat mocht er niets zijn dat het vrijwilligerswerk wordt. Hou jullie op de hoogte en succes voor iedereen!!!"
"Lieve mensen, denk dat het nu toch idd weer zo is. We hebben ruzie gehad en sindsdien sluit hij zichzelf op en ontloopt mij. Vraag mijzelf wel is af of ik er niet onbewust op aanspoor! Doordat ik er zo mee bezig ben! Denk dat hij nu al ongeveer weer 1 wk aan de bruin zit. Viel steeds in slaap op de bank, geen sex en s'ochtends niet te genieten! Moest het even kwijt want kan er met niemand over praten, krijg alleen maar te horen:dat wist je toch! En ik geloof nog steeds dat het goed komt en weet dat hij het ook niet tof zou vinden als iedereen dan weer weet van zijn terugval. Laat wel weten hoe het verloopt. Bedankt voor de reacties."
"Ja, wat hij nog met spuiten moet..... Sowieso is hij nog niet thuis geweest en voor een verslaafde schijnt het nogal moeilijk te zijn dat weg te gooien als je nog verslaafd bent. Wel heeft hij al gezegd dat er nog een halve gram bruin ligt en of ik dat weg wou gooien. Binnenkort maak ik dus iemand heel erg blij op CS!!! Succes allemaal en hou jullie op de hoogte. p.s. Hij vindt dit tot nu toe de beste methode. Heeft alles al geprobeerd, narcose, methadon, cold turkey en allerlei klinieken. De trip zelf was heel erg heftig maar het schijnt toch te helpen. Tot op heden geen trek, hij moet er zelfs niet aan denken en ook het ziek zijn valt heel erg mee."
"Lieve mensen, Allereerst bedankt voor de reactie's. Hij was idd weer goed op weg. Waarschijnlijk deed hij, het nog niet, iedere dag. Maar hij was wel iedere dag onder invloed. Heroine, speed, benzo's, methadon en Zopiclon. Hij had het al een beetje verteld en was ook al bezig met de Jellinek, maar die zijn niet zo snel. We zijn bij een Iboga "detox" geweest voor informatie. Waar gezegd werd dat het makkelijker is om eerst de methadon af te bouwen d.m.v. heroine. Ook de Jellinek zegt dat het makkelijker is. Na het besproken te hebben, heeft hij besloten het af te bouwen dmv H. Wat nog steeds moeilijk blijft. Weet wanneer het ongeveer tijd is. Zie m onrustig worden, hartslag gaat omhoog en zn pupillen worden weer groot. Hij, of ik, geeft dan aan dat het weer tijd is. Hij doet het niet waar ik bij ben want dat trek ik niet. Toch blijft dat moeilijk. Ik hoor dat de spuit uit de verpakking wordt gescheurd en weet dat ie 'm in zn arm duwt. Maar omdat ik geloof dat het goed komt. Dus dan moet het maar even. En ik leer hier ook wat meer over de verslaving op zich. Verbaas mij er iedere keer over hoe normaal hij doet/is als hij heeft gebruikt. Al doet ie vrij weinig. Maar die glazige, rode en felblauwe ogen vertellen alles. Iig hoop dat hij het zal redden. Wat betreft het betalen van de huur, we zijn allebei financieel onafhankelijk en betalen allebei onze eigen huur. Wil voor de rest iedereen die op welke manier ook, last heeft van een verslaving, heel veel sterkte, liefde en kracht toewensen."
"Vond het ook een raar advies. Ze zeiden dat het alleen veel makkelijker ging waarschijnlijk vanwege de halfwaardetijd, ofzo. Suboxone weet ik niet of hij dat al heeft geprobeerd, volgens mij niet. Wel al meerdere malen dmv narcose en Naltrexon. Maar zoals bewezen geen blijvend succes. Ondanks dat ik het niet zelf ondervonden heb, een verslaving aan H. Lijkt het mij dat je dmv Suboxone toch weer iedere dag wordt geconfronteerd met verslaafd zijn. Je moet iets nemen want anders word je ziek. En het is iets chemisch. Misschien wil ik te graag geloven in Iboga en ga ik weer gruwelijk op mn bek. Ben er wel bang voor dat het toch weer fout gaat. Al zou ik het deze x snel herkennen en ook niet meer accepteren. Dat is iets wat ik nu leer over hem. Eerst was het een gevoel maar zeker weten wist ik het niet. W.b. het gecontroleerd afbouwen, denk ik dat hij het goed doet. Hij zat op 35 mg meth/ 7 pillen en nu is hij bezig aan zn laatste half. Wat volgens hem het moeilijkste is. Hij is niet zo stoned als een kanarie maar vrij normaal. Dat vind ik ook zo schrikbarend, denk dan: Hoe lang al? Ook eet hij goed alleen is ie erg lui, was die al maar nu nog erger. Wel super chagerijnig in de ochtend! Anyway, laten we hopen dat het goed komt hou jullie op de hoogte! Thnx Any"
"Beste allemaal, Een vraag; mijn partner is weer verslaafd. Hij geeft het zelf nog niet toe maar ik zie, weet en vertel het ook tegen hem. Hoe moet ik hier mee omgaan? Moet ik op zoek gaan naar harde bewijzen zodat hij het wel moet toegeven? Moet ik hem negeren? Moet ik hem de tijd gunnen tot hij het zelf verteld zodat we dan kunnen kijken naar een oplossing? Of wat dan ook. Ben niet van plan om hier te lang mee door te gaan. Uiteindelijk moet hij er wat aan gaan doen anders dan verlaat ik hem. Weet dat het beter is om bij hem weg te gaan, sowieso zodra je het woord heroine hoort moet je rennen maar dat heb ik dus niet gedaan. Weggaan kan en wil ik op dit moment niet (of hij moet er niets aan willen doen maar ik geloof dat hij het zelf ook super kut vind dat het weer zover is). Samenwonen doen we niet meer dus afstand nemen gaat een stuk gemakkelijker. Hoop dat iemand mij hier kan helpen. Thanks en veel geluk!"
"K-rbo zei: Ik zou je partner er eens over aanspreken.Het is heel belangerijk in een relatie om eerlijk te zijn over alles.Ik denk dat hij zich ook schuldig moet voelen tegenover jou dat hij weer moet liegen en zo.Maar geloof me, als je van zijn doel en weten op de hoogte bent, kan je hem dan mss beter bijsturen om dan mss tot een oplossing te komen waarmee hij zich kan verzoenen en ik hoop het echt voor jou, mss helemaal stoppen.spreek erover en je zult zien, als hij ook wil spreken zal dat al een hele grote eerste stap zijn.probeer hem evenwel niet te verplichten om aan zijn probleem te werken, maar doe hem inzien wat hij allemaal mist erdoor.het is maar een tip.groeten en veel succes, een ex-junk Klik om te vergroten... Beste K-rbo, Bedankt voor je reactie. Heb hem er al mee geconfronteerd, hij weet dat ik het weet. Het zal ook niet lang meer duren voordat hij het uit zichzelf gaat vertellen. ( nog geen 6 mnd geleden was ik op zoek gegaan naar bewijs zodat hij wel moest ) Maar ik zit er een beetje mee met hoe ik er mee om moet gaan. Ik wil dat hij stopt, hij waarschijnlijk ook, maar ik wil niet dat hij onder druk/invloed van mij stappen gaat ondernemen. Want dat heeft, denk ik geen zin, of wel? Moet ik hem laten gaan en wachten tot hij zelf met een oplossing komt of mag ik er wel wat van zeggen en hem " onder druk zetten" . Ben 5 maanden zwanger en heb dus niet heel erg veel tijd maar wil geen verslaafde vader voor ons kind. Maar wil hem ook niet pushen, hij moet het zelf willen. We wonen niet meer samen dus afstand nemen is geen probleem. Hoop dat ik het iets beter heb kunnen uitleggen en dat je mij begrijpt. Bedankt!"
"Hey leveldesigner, Bedankt voor je reactie. Zal proberen iets duidelijker te zijn. Volgens mij is hij nu ongeveer weer 1 maand lichamelijk verslaafd. Kan iets langer of korter zijn. Hij was net iets langer dan 1 jaar clean dmv Iboga wat hem goed bevallen was. Hij is al op alle mogelijke manieren afgekicked, jellinek klinieken, methadon, narcose en als laatste iboga waarvan hij zei dat het de best mogelijke manier was. Zoals je leest kampt hij dus al best lang met zijn verslaving. Met afkicken, beginnen enz. enz is hij al bijna 25 jaar bezig. Wat betreft mijn zwangerschap stond hij daar niet om te springen. Het ging in die tijd slecht met ons, ik was weg uit huis, zn werk wat hij super tof vond bleek 1 grote fars. Ben daar nog achteraan gegaan omdat ik bang was dat hij het zelf had verpest ivm dope maar dat was niet het geval. Door al dit gezeik vond hij het niet de goede tijd om een kindje te laten komen, rationeel gezien had hij gelijk maar ik emotioneel kon ik het niet. Heb het ook niet gedaan en besloten om het zelf te doen zonder hem. na verloop van tijd is hij toch bijgedraaid en wou hij het samen doen. Maar helaas zitten we nu in deze situatie. Hoop dat je het nu wat beter begrijpt en mocht je nog iets willen weten, let me know!"
"Ik hoop ook dat hij het redt! (Op dit moment zet hij nu een shot....) Geloof wel dat hij het redt, en zo niet dan is het jammer voor hem. Hou van hem en gun hem al het geluk vd wereld maar hij moet het wel willen ontvangen. Dus mocht hij verder gaan dan is dat zonder mij. Al doet mij dat nog zoveel pijn. Besef mij nu wel hoe heftig een verslaving is, wat een mindfucker. Ken het al, betrof dat alleen een wiet en nicotine verslaving. Maar, ik denk dat het op een bepaalde manier wel een overeenkomst heeft. Hij heeft net aan zn moeder en zus verteld hoe het zat en dat hij iboga wou gaan doen. Hoop echt dat we een stap in de goede richting zijn! Laat weten hoe het verder verloopt en voor ieder die het zat is........ VEEL SUCCES!!!!!!!!!!"