Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ok, erg bedankt"
"mn identiteitskaart was niet ok, rijbewijs was voldoende. ben bij maxcy's geweest btw"
"ik heb zelf nu ook niet zo superveel ervaring maar ik heb ook wel truffels en mdma gedaan al en ik weet dat truffels bij mij veel meer paniekgedachten en dergelijke opriepen. Eerste keer mdma was ook wel ff schrikken maar zorg dat je bij mensen bent die je kunnen kalmeren en waar je je echt goed mee voelt. Genoeg, maar niet teveel cola of water drinken. En als ik jou was zou ik zeker starten met een halfje, als je dan na een uur nog niets voelt kan je altijd nog bijnemen. Veel plezier dermee"
"Hey, ik heb vorige week voor de 3de keer MDMA poeder gedaan. De keer daarvoor was vorig jaar in augustus dus ik verwachtte dat het ongeveer weer zoals de eerste keer zou zijn. We hadden echter niet zo heel erg veel ik denk 0.7 g voor 2 personen waar ik ongeveer 0.4 van heb opgedaan (kan echter ook wat minder zijn). Ik weeg ongeveer 85 kg. Ik moest echter ongeveer het dubbele nemen als de vorige 2 keren, en ook leek de mdma niet echt zwaar in te slaan. Ik had ook niet zo een stroboscopisch zicht waarbij je ogen zo trillen, wat ik de vorige twee keren wel had. Ik voelde het wel, maar duidelijk minder dan andere keren, de 'zwaarte' was ongeveer te vergelijken met als je biertjes zit te drinken en plots merkt dat je een beetje aangeschoten bent. Het effect was ook helemaal niet constant en kwam in vlagen, zo voelde ik me om het halfuur eventjes niet lekker waarna het effect van de mdma wat sterker was maar dan terug sterk uitvaagde gedurende het volgende halfuur. Is dit tolerantie wat ik heb of ligt het eventueel aan de dosis of de kwaliteit van de mdma ? alvast bedankt"
"btw de dosis lijkt mss wat veel maar pak dat het in totaal iets van 300mg was maar wel verspreid over de hele avond/ nacht"
"ik bedoelde eerder dat het effect van die grootte was zo: aangeschoten in vergelijking met dronken. dat je het zo licht voelde in plaats van echt overduidelijk. vorige keer voelde ik me dan "aangeschoten" terwijl ik me de andere keren duidelijk "dronken" voelde. ik heb het puur over de magnitude van het effect niet over het effect zelf"
"Doe het samen met mensen die je graag hebt, dat maakt het eens zo intens"
"hoi, ik heb ook een vraagje ivm dit topic en wou dus niet een nieuwe aanmaken ik heb nu 2 weken geleden voor de eerste keer MDMA gedaan en wauw wat een ervaring zeg ^^ (3 keer vingertje natmaken en aflikken gespreid over 4 uur ofzo) ben er achteraf paar dagen beetje down van geweest maar alles kwam terug op zn pootjes terecht na een dag of 3 nu zaterdag is er dan eigenlijk het laatste feesje van de zomervakantie en ik zou dan misschien met dezelfde mensen nog eens MDMA gebruiken. ik had me 2 weken geleden voorgenomen om zeker een lange tijd te wachten omdat ik al gehoord heb over de tolerantie en hersenschade(?) die er kan optreden. sowieso na zaterdag zou ik lange tijd stoppen aangezien de school terug begint en ik mn studies zeer serieus neem en ook geen drugs doe onder het jaar (zelfs amper wiet). Nu is het mijn vraag of het schadelijk zou zijn om zaterdag mdma te gebruiken. Ik ben redelijk groot en zeker niet te mager en eet gezond (vegetariër). Tolerantie kweken lijkt me niet zo heel erg aangezien ik toch langere tijd stop erna. maar ik maak me echter zorgen om echte hersenschade (waardoor ik bvb 'dommer') zou worden. Alvast bedankt"
"rr00 zei: aapje000 zei: hoi, ik heb ook een vraagje ivm dit topic en wou dus niet een nieuwe aanmaken ik heb nu 2 weken geleden voor de eerste keer MDMA gedaan en wauw wat een ervaring zeg ^^ (3 keer vingertje natmaken en aflikken gespreid over 4 uur ofzo) ben er achteraf paar dagen beetje down van geweest maar alles kwam terug op zn pootjes terecht na een dag of 3 nu zaterdag is er dan eigenlijk het laatste feesje van de zomervakantie en ik zou dan misschien met dezelfde mensen nog eens MDMA gebruiken. ik had me 2 weken geleden voorgenomen om zeker een lange tijd te wachten omdat ik al gehoord heb over de tolerantie en hersenschade(?) die er kan optreden. sowieso na zaterdag zou ik lange tijd stoppen aangezien de school terug begint en ik mn studies zeer serieus neem en ook geen drugs doe onder het jaar (zelfs amper wiet). Nu is het mijn vraag of het schadelijk zou zijn om zaterdag mdma te gebruiken. Ik ben redelijk groot en zeker niet te mager en eet gezond (vegetariër). Tolerantie kweken lijkt me niet zo heel erg aangezien ik toch langere tijd stop erna. maar ik maak me echter zorgen om echte hersenschade (waardoor ik bvb 'dommer') zou worden. Alvast bedankt Klik om te vergroten... Moeilijk te zeggen... schadelijk voor je hersenen is het altijd, hoewel dat schijnt te verbeteren bij vitamine C gebruik tijdens gebruik (bron erowid). Wat ook moeilijk te beoordelen is, is de hoeveelheid die je vorige keer hebt gebruikt. Een vingertje MDMA kan van alles zijn. Als je vorige keer echt vaag tot het gaatje bent gegaan kan het zijn dat je er deze keer veel minder van voelt en een hardere kater hebt. Klik om te vergroten... haha ik heb me wel zeer geamuseerd ofzo ma nu dat ik echt overdreven kwijt was zou ik niet zeggen. Ik kon nog redelijk normaal doen als het moet (ben bvb voor iedereen drankjes gaan halen en voor vrienden die ziek waren van de alcohol kunnen zorgen) en tegen de tijd dat ik naar huis ging was ik toch wel al redelijk nuchter mn papa was me gwn komen halen en die merkte niets, heb ook redelijk goed geslapen enzo. Ben redelijk grote kerel haha . Ik denk dat ik het gewoon ga doen maar als ik na 2 vingertjes niks voel ga ik ook geen hogere doses meer nemen dan lijkt me een strak plan"
"Hallo ik zou misschien volgende week als laatste keer voordat ik begin te studeren voor mijn examens in januari mdma gebruiken. Het is nog maar mijn derde keer. Heeft iemand ervaring met het verliezen van leercapaciteit door mdma gebruik? 'Studies' op internet leveren tegenstrijdige resultaten. Alvast bedankt"