Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLekker is dat

Lekker is dat

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
Winston SmithLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nu ik ben terug gevallen wil ik zo snel mogelijk echte hulp, Had ik de 19e een Intake bij Maliebaan, Het weekend ervoor weer drugs gaan gebruiken en hooked- Schaamte maakte het dat ik de afspraak aan me voorbij liet gaan, maar de mensen hier op het forum zeiden gewoon terug gaan en uitleggen,
Ik de dag erna ernaartoe en zeg dat ik de dag ervoor de afspraak heb laten schieten en opnieuw een afspraak maken wilde. toen ik hoorde dat dat pas 7 Mei zou zijn schoten de tranen me in de ogen en vroeg ik of er niet iemand was die ik NU kon spreken omdat ik van de wagen gevallen was, Krijg ik ijskoud te horen dat iedereen bezet is en er nu geen tijd voor me was, moest me echt inhouden en ben gelijk rechtsomkeer gegaan voordat ik echt begon te janken. Klinkt misschien een beetje soft maar dat ze dat zo koud kunnen mededelen, niet eens ff van..later vandaag iets of geef je nummer of bel dit nummer. Wist gelijk weer dat je gewoon een nummertje bent. Dat was Dinsdag. Gelijk de dealer bellen natuurlijk. Onbewust geeft dat je reden om weer te roken, zo van niemand doet wat dus waarom zou ik..
Nu een mailtje gestuurd naar de Maliebaan in Utrecht en kreeg van hun een nummer van iemand in A'foort, Het vrijheidshuis oid. Net een mailtje gestuurd en hopelijk kunnen ze iets doen asap. Ben het echt zat,
Maar ookwel eigen schuld, had gewoon naar die intake moeten gaan zoals iemand hier al zei, die gasten daar komen dit soort gevallen, mbt terugval, Dagelijks tegen en zijn daar voor jou zonder vooringenomenheid.....
Weet iemand of er in A'foort iets is voor drugsgebruikers zoals de A.A voor alcoholisten,
Hier kan ik anoniem mijn zegje ff doen maar echt met een groep oid lijkt mij ook geen verkeerd idee.

iig
Groet
M
MissMarie90Lid
01-01-2024, 00:00
#2
wat kut voor je dat het zo is gegaan
je kunt op deze site kijken http://www.na-holland.nl/NANL-start.htm
onder het kopje bijeenkomsten vind je een overzicht

ik heb er zelf geen ervaring mee
maar veel suc6
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Winston Smith zei:
Nu ik ben terug gevallen wil ik zo snel mogelijk echte hulp, Had ik de 19e een Intake bij Maliebaan, Het weekend ervoor weer drugs gaan gebruiken en hooked- Schaamte maakte het dat ik de afspraak aan me voorbij liet gaan, maar de mensen hier op het forum zeiden gewoon terug gaan en uitleggen,
Ik de dag erna ernaartoe en zeg dat ik de dag ervoor de afspraak heb laten schieten en opnieuw een afspraak maken wilde. toen ik hoorde dat dat pas 7 Mei zou zijn schoten de tranen me in de ogen en vroeg ik of er niet iemand was die ik NU kon spreken omdat ik van de wagen gevallen was, Krijg ik ijskoud te horen dat iedereen bezet is en er nu geen tijd voor me was, moest me echt inhouden en ben gelijk rechtsomkeer gegaan voordat ik echt begon te janken. Klinkt misschien een beetje soft maar dat ze dat zo koud kunnen mededelen, niet eens ff van..later vandaag iets of geef je nummer of bel dit nummer. Wist gelijk weer dat je gewoon een nummertje bent. Dat was Dinsdag. Gelijk de dealer bellen natuurlijk. Onbewust geeft dat je reden om weer te roken, zo van niemand doet wat dus waarom zou ik..
Nu een mailtje gestuurd naar de Maliebaan in Utrecht en kreeg van hun een nummer van iemand in A'foort, Het vrijheidshuis oid. Net een mailtje gestuurd en hopelijk kunnen ze iets doen asap. Ben het echt zat,
Maar ookwel eigen schuld, had gewoon naar die intake moeten gaan zoals iemand hier al zei, die gasten daar komen dit soort gevallen, mbt terugval, Dagelijks tegen en zijn daar voor jou zonder vooringenomenheid.....
Weet iemand of er in A'foort iets is voor drugsgebruikers zoals de A.A voor alcoholisten,
Hier kan ik anoniem mijn zegje ff doen maar echt met een groep oid lijkt mij ook geen verkeerd idee.

iig
Groet
Klik om te vergroten...

Ik heb nieuws voor je: Die mensen daar werken gewoon 8 uur per dag en verdienen hun centen. Ze geven geen kut om je, wees op tijd en ze proberen hun werk zo goed mogelijk uit te voeren op jou. Omdat jij hebt lopen basen en je afspraak mist, het boeit ze geen reet. 10 minuten langer pauze voor hun. Ga met de stroom mee, er niet tegenin en dan zal je geholpen worden als je het echt wilt. Ze kennen je niet en willen je liever ook niet kennen in hun privetijd. Dat is de waarheid.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik werk in deze wereld en weet precies hoe het gaat. Het is zo druk dat je niet ten alle tijden hulp kan krijgen helaas, er zit een lange wachtlijst helaas. Tip voor snell hulp: crisisdienst, te verkrijgen bij de politie / huisartsenpost
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Ik werk in deze wereld en weet precies hoe het gaat. Het is zo druk dat je niet ten alle tijden hulp kan krijgen helaas, er zit een lange wachtlijst helaas. Tip voor snell hulp: crisisdienst, te verkrijgen bij de politie / huisartsenpost
Klik om te vergroten...

Hoezo? Meneer wil blijkbaar liever basen dan naar zijn toelatingsgesprek gaan. Rot op. Als je wilt stoppen ben je er, op tijd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."