Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBEKKENTREKKEN & TANDENKNARSEN

BEKKENTREKKEN & TANDENKNARSEN

21 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
@ -Kat- misschien zit je op het verkeerde forum? http://www.gezondheidsplein.nl In een ander topic ( http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=10135) zeg je dat amfetamine drinken slecht is. Er is GEEN gezonde manier of combi van/om te gebruiken.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Luxeprobleem, vriend van me had toen hij in Zuid-Amerika zat áltijd behoorlijk last van tandenknarsen en malen enzo, hier in Nederland zelden, als hij er dan last van had was het maar een beetje..
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#3
mark30172 zei:
ik heb er ook last van, heb voor de spiegel geoefend met ontspannen
Klik om te vergroten...

thanx voor dit advies mark. echter klein probleempje: als ik in zo'n hels lekkere rush in de spiegel kijk dan zie ik satan naar me staren :smilingimp: man, je wilt niet weten wat ik dan allemaal uitvreet. :angry: :angry: :angry:

4 fmp zei:
Ook een hele goeie tip om de spanning er een beetje af te halen bij sos is diazepam
Klik om te vergroten...

dat is wellicht een beter idee, neem aan dat oxazepam, temazepam of librium ook wel voldoen. Daar heb ik nog een flinke vooraad van. Diazepam ken ik niet. :confused:

_Kat_ zei:
Je realizeert je dat dit NOG slechter is voor je hart dan het gebruiken van coke alleen?
Klik om te vergroten...

Als ik naar mijn hart luister, dan kan ik beter stoppen met sosa, alcohol en de hele rits andere escapistische consumptieprodukten. Zo bekeken is het inderdaad Russische roulette Kat, maar het is zo bloody f*cking horny lekker om af en toe hhigh te worden. :grin: :grin: :grin:
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Over slechte combo's
Toen een hele goeie vriend van mij al 2 dagen wakker was van de dexamfetamine werdt hij zwaar para. Zelfs de 3e nacht kon ie niet slapen omdat de speed hem nog door het bloed gierde. We hebben hem naar de spoedopvang gebracht en raad is wat ze hem daar toediende... 20 mg diazepam.

Ook mensen die in een ziekenhuis binnen worden gebracht omdat ze zwaar verkeerd gaan op de drugs worden zwaar plat gespoten met downers.

En idd. oxazepam werkt ook goed, temazepam Bromazepam of zolpidem zou het ook wel goed doen denk ik :grin:


Good luck :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
acidboy zei:
Luxeprobleem, vriend van me had toen hij in Zuid-Amerika zat áltijd behoorlijk last van tandenknarsen en malen enzo, hier in Nederland zelden, als hij er dan last van had was het maar een beetje..
Klik om te vergroten...
ik heb ook ALTIJD last daarvan...
is de coke zo kut in holland dan??
lijkt me sterk... :)
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#6
caatje zei:
@ -Kat- misschien zit je op het verkeerde forum? http://www.gezondheidsplein.nl In een ander topic ( http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=10135) zeg je dat amfetamine drinken slecht is. Er is GEEN gezonde manier of combi van/om te gebruiken.
Klik om te vergroten...

Amfetamine drinken is ook slecht, je tanden worden er zo rot als iets van...
En ik moet Kat toch gelijk geven, als je uppers en downers wil gaan combineren, waarschuw dan op z'n minst even voor iemand denkt dat 5mg niet genoeg en dan maar meer begint te nemen
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Frisko zei:
acidboy zei:
Luxeprobleem, vriend van me had toen hij in Zuid-Amerika zat áltijd behoorlijk last van tandenknarsen en malen enzo, hier in Nederland zelden, als hij er dan last van had was het maar een beetje..
Klik om te vergroten...
ik heb ook ALTIJD last daarvan...
is de coke zo kut in holland dan??
lijkt me sterk... :)
Klik om te vergroten...

Ik denk dat de coke over het algemeen niet zo geweldig is in Nederland, uiteraard zijn er mensen en adresjes te vinden waar je écht goede kunt krijgen. Maar de standaard is vrij matigjes.

Ik had gelukkig altijd een adresje waar het van érg goede kwaliteit was, daarbij was het ook bijna altijd wel last hebben van tandenknarsen enzo. Verder bij geen enkele andere coke gehad die ik hier in NL gekocht heb.
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ivoos zei:
caatje zei:
waarschuw dan op z'n minst even voor iemand denkt dat 5mg niet genoeg en dan maar meer begint te nemen
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
20 mg overleef je ook wel hoor :wink:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
mark30172 zei:
en s'nachts een bitje.
Klik om te vergroten...

afgelopen weekend een bing-rush van 20 uur. 20 uur een bitje ingehad. ging er wel van kwijlen :tearsofjoy:
B
BMWE30DRIVERLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb dat ook eens meegemaakt dat bekkentrekken/malen.

Met m'n dronken kop bijna een hele gram van een maatje van me opgesnoven.. leek wel alsof ik een pil geslikt had (dikke pupillen + strakke kaak).
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoe vreselijk lekker het ook is, het wordt me allemaal een beetje te surrealistisch op deze manier. Zou mezelf niet op video willen zien als ik stijf van de sosa met zo'n bitje in tekeer ga. Heb er trouwens bijna dwars doorheen gebeten. Dat bitje overleefd geen 2e sessie maar die komt er hopelijk ook niet. Waarschijnlijk dankzij de suprieure kwaliteit coca weer totaal geen dip ondanks de buitensporige hoeveelheid die naar binnen genakt is, maar ik houdt het verder voor gezien met mijn lievelingsdrug. De conquistadores vermelden dat de maya's eenmaal per jaar een excessieve coca-orgie hielden. Zo was het bedoeld en daar had ik het bij moeten houden. Heb nu wel genoeg gehad voor de komende 200 jaar. :openmouth: :tearsofjoy:
S
SinatiLid
01-01-2024, 00:00
#12
acidboy zei:
Luxeprobleem, vriend van me had toen hij in Zuid-Amerika zat áltijd behoorlijk last van tandenknarsen en malen enzo, hier in Nederland zelden, als hij er dan last van had was het maar een beetje..
Klik om te vergroten...
Dan zal het van de kwaliteit afhangen van het product denk ik dan
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk dat de sos 10 jaar geleden sterker met cafeïne vervuild was.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb altijd goede tot zeer goede kwaliteit cocaine gebruikt. Liet het regelmatig testen door scheikundige. Zat geen speed of xtc doorheen. Tof spul maar iets beviel me er niet aan: ging er altijd van malen met mijn kaken, stevig tandenknarsen en uiteindelijk, als ik mezelf door de 0.5 gramgrens heen gesnoven had, te bijten op mijn tong en lippen. :mrgreen:

Zo kom je natuurlijk geen openbare gelegenheid meer binnen. Kan er niet meer stiekum op verjaardagpartys genakt worden waar sosa not done is en wordt het kiezen tussen coca of een kunstgebit. :grin:

hebben meer mensen deze ervaring? :confused:
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#15
yeti zei:
hebben meer mensen deze ervaring? :confused:
Klik om te vergroten...

Dude, woon je op aruba ofzo? zo'n uitwerking heb je niet bij 50 a 60 % jijmoet echt hele goeie hebben dan. In het verleden heeft swim dat ook wel is gehad. Knetterstrak op de sos :grin:
Genier ervan zo lang het kan :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stijve kaken, klapperende kaken etc is vaak een gevolg van dat iemand te weinig magnesium in zijn lichaam heeft. Koop een potje bij het kruidvat en begin eens met het slikken van magnesium, misschien dat je erna minder last van hebt
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#17
4 fmp zei:
Dude, woon je op aruba ofzo?
Klik om te vergroten...

Helaas woon ik niet op Aruba, maar ik haal het wel bij een antiliaan met wie ik min of meer bevriend ben. De coca in kwestie komt straight over the ocean zijn kant op. Als ik er niet van overtuigd ben dat er hele goede sos voor me ligt dan houdt ik mijn neusgaten gesloten. :grin: waarschijnlijk is het dus een luxeprobleem :tearsofjoy: yeah man, soms is zijn dope gewoon te heavy, dan val ik bijna van mijn stoel als ik een snuif neem. krijg dan een soort aangename zware klap tegen mijn kop en blijf met dansende sterren in mijn hoofd achter :P

Zal voor de zekerheid extra magnesium gaan slikken & als dat niet werkt tegen het knarsen dan doe ik maar tydens de rush een bitje van het boksen in om de tanden en de tong te sparen. :rolleyes:

thanx for the advice amigo's :beer:
m
mark30172Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb er ook last van, heb voor de spiegel geoefend met ontspannen, en het lijkt deviel, maar het helpt, en s'nachts een bitje. Dit hebben ook stapels mensen die sober leven.
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ook een hele goeie tip om de spanning er een beetje af te halen bij sos is diazepam.

Echt hoor, als je stijf staat en je neemt 5mg voel je je zo veel relaxter, en toch nog de opkikker van de coke erbij :grin:
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#20
herken het gedoe...

Ennuh, diazepam is alleen op recept verkrijgbaar toch? Normaal gesproken dan.
Misschien zijn er nog andere aan te raden benzo's.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."