Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsflashback door coke?

flashback door coke?

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iemand die ik ken had dit ook met XTC, na 3 rode duifjes begon hij ook mensen te zien die er niet waren e.d .
Ook hij vond dit niet eng, maar erg logisch is het allemaal niet :P
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Van coke kun je, net zoals met speed, in een acute psychose raken. Jij had last van paranoia, dus dat viel nog wel mee. Maar ja dat krijg je van stimulerende middelen. :rolleyes:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm, maar paranoia is tog dat je helemaal flipt doordraait en bang word of niet?
Ik was niet echt bang ofzo, zat meer van what the fack? :P
J
JohnnyQLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voorkomen ga je niet kunnen. Denk dat het gewoon tussen die 2 oren van je zat dat je die dingen zag, meer niet hoor :grin:. Zo heel erg veel is 0,5 gram op 3 uur ook niet dat je er volop dingen van gaat zien hoor.

Dus wees gerust, niets ernstig.
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eej mense

Ongeveer 1,5 maand geleden heb ik voor het eerst paddo's gebruikt, (1 portie lachtruffels en een paar golden teachers) Ik had hier wel een relaxte trip, niet echt speciaal maar ik zag gewoon over schaduwen wegschieten en moest aan een stuk door lachen en snapte nergens meer iets van.

Hierna heb ik niet meer geblowd (daarvoor blowde ik elke dag maar ik ben daar nu mee gestopt)of andere drugs gebruikt, alleen de dag na mijn trip heb ik xtc gebruikt op een feest (blauwe mitsibitsu's die erg goed aansloegen). En heb ik verder alleen tussendoor 2 puntjes coke gehad.

Ongeveer een maand na mijn paddo trip wilde ik weer eens goed coke gebruiken en heb ongeveer een halve gram op in 2/3 uur (best veel i know, maarja je weet hoe dat gaat met coke). toen dat was uitgewerkt reed ik naar huis en ik zag overal schaduwen wegschieten en voorbij flitsen en mensen staan (bijvoorbeeld er stond een stoel in onze tuin en ik zag pas na 2x kijken dat het een stoel was en geen enge man, het was wel donker al toen ik naar huis ging daarom zag ik t niet zo goed.), het was opzich niet zo eng omdat ik mezelf inpraatte dat ik het me verbeeldde maar het was wel heel raar. Ik dacht ook heel de tijd dat iemand me riep en als ik dan omkeek op de scooter was er niemand. Dit was echt heel raar, het was eigenlijk precies hetzelfde als een paddotrip, ik denk meer aan een flashback ofzo?
Maar ik vind dit raar, is dit een flashback geweest? En kan je dit wel krijgen door coke? ik dacht dat je het alleen door speed ofzo kon krijgen

Wie kan mij helpen / of weet wat de oorzaak hiervan is en wat ik moet doen om het volgende keer te voorkomen?

Alvast bedankt
:) x

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."