Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gameverslaving kost ontzettend veel tijd en ook aardig wat geld als je net het verkeerde spel speelt."
"Martinus zei: Ik heb 5 jaar in een depressie gezeten en in die tijd heb ik zoonbeetje in world of warcraft gewoond om mezelf nog een beetje mentaal stabiel te houden. Kan niet zeggen dat het heel duur was, maar de uren die er aan op zijn gegaan. En echt beter voelen er door doe je je ook niet. Klik om te vergroten... Het stoppen is uiteindelijk het moeilijkst. Want dan valt het leuke en waar je goed in bent weg en kom je er achter dat het eigenlijk niet veel toegevoegde waarde heeft gehad. Al moet ik wel zeggen dat wanneer je in een clan/community zit van een spel het wel erg leuk kan zijn met mensen leren kennen uit andere landen. Helaas maakte dit het gelijk extreem moeilijk voor mij om er een punt achter te zetten. Ze vroegen wel kun je het niet dan alsnog gematigd gaan spelen? Maar dat gaat erbij niet in ben daar veelste competitief voor ingesteld. Speel nu alleen nog maar samen met IRL vrienden wat Fortnite en CoD voor de gezelligheid. Vind die games ook niet veel aan om alleen te spelen. Ze zeggen wel ''Time You Enjoy Wasting is Not Wasted Time'' in het geval van mijn Xbox 360 tijden is dat waar. Heb daar niet super veel spijt van want dat was een geweldig tijd. De 2 jaar dat ik echt verslaafd was aan een spel nadat mijn relatie uit ging is wel jammer maar goed what doesn't kill makes you stronger. Ben nu een stuk bewuster van mijzelf"
"Rivalrie zei: Volgens mij kan het beschimmelen, maar dat zie je snel genoeg Klik om te vergroten... Schimmelception"
"Hardbass 2013 Denk niet dat ik dat ooit ga vergeten pohh wat een moment."
"Jah ik ook, echt een dik feest. Lekker van begin tot eind zijn daar inclusief warm-up. 💪"
"Het is bijna tijd! 🥳 Denk dat ik Armin skip op de main ivm drukte en commerciële hits. En dan Armin meepak in de 138."
"Mezelf zei: Grappig, ik ben toevallig wel naar zo'n 10tal feesten van Luminosity geweest. Leuke feesten met vaak veel buitenlanders en dus veel engels praten . Hele mooie sfeer altijd. Klik om te vergroten... Ben een keer een heel weekend Luminosity geweest. Wat een sfeertje daar idd. Voelt alsof je op vakantie naar het buitenland bent wanneer het geweldig weer is."
"Cerberus zei: Man Man man Man man man Man man man man man State of Trance 950 was ZALIG!!!! Perfect volume, super energetische muziek. Vooral de laatste 2 deejays van de mainstage. We stonden ergens vooraan en zo echt continu vibreren door de bass die door ons lijf ging met de high energy muziek die over je geblazen wordt. ♥ Klik om te vergroten... Godver de tering wat een lekker feest was het Deze staat wel in de top 3 van de 7 keer dat ik er nu ben geweest. Zal ook nog ff een rapportje maken 👌🏻"
"Prima rapportje. Zo gek lang was die niet. Gewoon lekker. Moet zelf Psy-fi ook maar eens beleven"
"Ga zo door! Een paar keer door de mand vallen in lastige omstandigheden moet in het begin nog niet zo probleem zijn. Goed dat je het hier eerlijk verteld!"