Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jep ik ben verslaafd geraakt aan benzo’s. Ironisch de klachten waarvoor ik ze nam krijg ik drie dubbel terug 😏 Dom dom dom na al de waarschuwingen hier. Is een echte mindfuck. al 1,5 mg afgebouwd nog 6 te gaan. Iemand die zijn of haar ervaring wil delen. En ff wil schrijven dat t wel goed komt. 🤞"
"Ik ben op 2 jaar tijd van 0,75 mg bromozepam naar 7,5 mg gegaan en nu in opname beland. Men psychiater was twee weken met vakantie en is morgen gelukkig terug. Op die twee weken hebben we 1,75 mg afgebouwd. Waarvan 4 dagen in de hel terecht gekomen met stevige zelfmoorsneigingen. Nu stabiel maar de afbouw start morgen weer verder., ik heb wel Mirtazapine gekregen s avonds dus gelukkig slaap ik wel goed.. hopelijk zijn de rest vd afkicksymptomen iets milder. Klein beetje zou ik al tevreden zijn. 😔"
"Ik bespreek hopelijk morgen met haar. Bedankt voor je reactie"
"Inderdaad en nu denk ik what was I thinking.. dom dom dom"
"We gaan nu de 6 mg verder afbouwen over 6 maanden. Ik heb tijd. Hopelijk iets minder pijnlijk nu."
"dupont zei: Dat klinkt goed. Heel veel succes, het zal bij tijd en wijle best lastig worden. Klik om te vergroten... Bedankt. Lastigheid is waarsch nodig om het nooit meer zo ver te laten komen. 🤞"
"Whoppa nog 1 maand en de afbouw zit er op. Ik zal blij zijn als ik er vanaf ben."
"dupont zei: Lekker! Hoe is het "staartje" voor jou? Ik vond het einde van de taper best pittig. Was vooral moe maar sliep slecht, aan de depri kant en aan de schijterij. Klik om te vergroten... Goed voel ik me nog niet. Maar gelukkig geen al te zware angst en paniekaanvallen meer momenteel. Het was a hell of a ride. 😥"
"De Zandman zei: Nee, een benzo ontwenning gaat je niet in de koude kleren zitten! Dat heeft toch een voordeel. En dat is dat je je wel twee keer zult bedenken ooit nog benzo afhankelijk te gaan worden.... Klik om te vergroten... klopt inderdaad. Als het te makkelijk was geweest dan zou de verleiding snel weer groot zijn bij klachten. Nu ‘zit’ ik ze ‘gewoon’ uit. Elke emotie zakt weer soms duurt t alleen heel lang."
"Hoe gaat t nu?"