Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nathaniel zei: Zag 'm ook voorbij komen. Ik vraag me vooral af waarom dit nú op de markt gebracht wordt. Voor zover mijn kennis gaat omzeilt dit geen wetten, is het niet persee makkelijker te maken, niet interessanter/lucratiever voor consument of producent.. Iemand die hier iets over kan vertellen? Klik om te vergroten... Omdat het kan. En waarschijnlijk omdat er geld mee te verdienen valt"
"Fun fact: halfwaardetijd van phenibut is 5,3 uur maar effect is nog steeds voelbaar ruim na de 24 uur."
"Er zijn meerdere batches in omloop. Op psychonautwiki staan doses omschreven voor de potentere batch welke ik nog nooit gehad heb. Van de minder sterke batch heb je wel 50mg nodig om wat te voelen (oraal dan)."
"Massaal aan de disso's"
"Ver vandaan blijven, en van die vendor in de toekomst ook"
"Daarom koop ik nooit potente drugs in pilvorm, je weet nooit hoeveel er echt in zit. Altijd poeder , maarja dat is met benzos ook weer niet aan te raden."
""
"Flirt_X_Play zei: dat ze 3-mmc hebben verboden en de 5-mmc ze zijn niet echt verslavend en ook niet echt neurotoxic.. volgens alleen illigaal gemaakt op het nog aantrekkelijker te maken voor de jeugt.. maar kom op als je dat doet als overheid pak je mensen op voor drugs terwijl je het alleen voor de gebruikersatio doet dat vind ik een over heid van niks dan beter rutten-baren-nassau en gulik-van -ravenstein van kleefsberg Bekijk bijlage 56339Bekijk bijlage 56340 Klik om te vergroten... Jwz"
"Druggers zei: 2mmc is de 'vervanger' voor 3mmc Klik om te vergroten... Volgens de reddit link die ik gepost heb komt 2cmc het meest in de buurt van 3mmc , dus ook nog boven 3cmc."
"Altijd poeder. Vertrouw de dosering in de pillen niet gauw, vooral bij potente stofjes"