Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat fijn dat het uiteindelijk werkte. Zo zie je maar weer dat het soms even duurt voordat het werkt. Elk lichaam is anders! Volgende stap; samen over 2 maanden! Uit mijn ervaring samen met mijn vriendin is het vooral veel praten/ over het festival lopen en chillen haha. Af en toe ff de dansvloer op, maar vooral samen genieten van het moment, waarbij alles perfect is!"
"_shikantaza zei: Begin er niet aan. Super verslavend en de afkick is hels. Doe iets leerzaams in die 10 uur, dan word je wijzer. Lees eerst maar eens https://drugsforum.nl/threads/rc-benzo-voor-overdag.74161/ En daarna https://drugsforum.nl/threads/terugval-in-benzos-controleverlies.72944/ Klik om te vergroten... Ik snap je bezorgdheid en ben het helemaal met je eens, maar mocht OP zijn gebruik netjes in de hand hebben, kan iets voor in het vliegtuig geen kwaad. Je hoort vaak dat mensen voor zo’n lange vliegtrip wat gebruiken, maar dat is vaak dan iets van de huisarts 😄"
"Hey allen, Na ervaringen met mdma en 6apb, wil ik deze zomer wellicht voor het eerst 3mmc gebruiken. Wanneer ik op festivals sta, en vraag wat mensen hebben gebruikt, zegt 2/3e de laatste jaren 3mmc. Ik heb al het een en ander ingelezen en het energieke + beetje euforie spreken mij heel erg aan. 6apb is en blijft een topper, maar soms mis ik net een beetje de energie om lekker te dansen, en houd ik er liever van om lekker rond te lopen op het festival. Nu lees ik veel op internet over een redelijk korte werkingsduur van 3mmc. Is het dan wel geschikt voor een festival? Met 6apb begin ik vaak rond 14;30, voel het om 15;30, neem 1x bij om 16;30 en dan voel ik mij tot +- 21:00 in een piek. Daarna nog wel nastimulatie maar geen ‘down’ gevoel. Ik ben benieuwd hoe jullie 3mmc ervaren en de werkingsduur. PS; ik (en mijn vriendin) willen dan capsules maken en slikken. Niet snuiven."
"XMR zei: Goede (er is een hoop bagger te koop op dit moment) 3-mmc is perfect voor de wat hardere feesten. Ik neem het altijd oraal in dosissen variërend tussen de 125 en 150mg. Deze neem ik dan meestal elk uur bij (ik raad dit niet aan, je consumeert zo best flinke doseringen op een dag). Het resultaat hiervan: extreme stimulatie waarbij alle remmen los zijn. De drang om te bewegen is heel sterk en je als je niet oppast sta je ook de oren van iedereen zn kop te lullen. Het gekke aan 3-mmc is voor mij dat het continu hetzelfde effect lijkt te geven wanneer je bijpakt, je blijft heel erg op hetzelfde level. Je kan continu op die piek blijven wat het bijpakken ook zo aantrekkelijk maakt. Ik stop meestal met bijpakken 2 uur voordat het feest voorbij is, dan val ik zo zonder problemen in slaap wanneer ik thuis kom. Klik om te vergroten... En hoe is de kater daarna? Nu zal ik niet zoveel nemen, aangezien ik het voor het eerst ga doen, maar elke ervaring van andere helpt mij weer een beetje! 💪 Ik lees ook veel dat mensen barstende koppijn hebben na of tijdens gebruik van 3mmc."
"Ben enthousiast geworden van de berichten hierboven. Ik heb direct de contacten in mijn telefoon een berichtje gestuurd, maar helaas hebben ze alle 3 geen 3mmc. Ze verkopen het wel als 3mmc, maar wanneer je doorvraagt geven ze aan dat het 2mmc is en niemand meer 3mmc verkoopt😂. Ik test sowieso altijd alles maar fijn dat ik van te voren al weet dat dit niet het juiste spul is haha."
"MR_CHIP zei: Wel handig dat ze eerlijk zijn Klik om te vergroten... Haha ja dat wel. De laatste zei zelfs; 3mmc is nergens meer te verkrijgen. Als jij dat hier in de omgeving kan vinden krijg jij van mij gratis ander spul 😂😂"
"PeteSapai zei: Dank voor de reacties, allemaal! Ik ga er dan maar vanuit dat de pellets niet 130mg waren. Zo'n half jaar geleden besteld en ik dacht destijds wellicht/waarschijnlijk nogal naief dat je er bij dit soort dingen wat meer van kon uitgaan dat de geadverteerde hoeveelheid redelijk zou kloppen. Een volgende keer nog maar iets meer pil proberen en als dat bevalt zal ik eens aan poeder gaan denken. Klik om te vergroten... Beter direct overstappen ja. Die pillen zijn soms zo raar gedoseerd. Je hebt het vaak binnen 2/3 dagen in huis. Ff afwegen en 160/170 in een capsule stoppen!"
"PeteSapai zei: Fijne adviezen over poeder! Dat voelde voor mn allereerste bestelling toch wat raar, maar ik neem het zeker mee naar de volgende. Om nu al over te stappen vind ik wat zonde van de 7 pillen die er nog liggen, zeker aangezien ik de threshold al min-of-meer ontdekt heb. Of is de kans dat de hoeveelheid in deze batch per pil al enorm kan verschillen heel groot? Waarom niet? Als ik kijk hoeveel 1g van een andere stof is en hoe groot de pillen zijn, zou daar makkelijk 1/8 van passen. (Of dat daadwerkelijk het geval is is natuurlijk nog maar de vraag.) Klik om te vergroten... De laatste zin in je eerste alinea is dus juist het probleem. De kans is zeker aanwezig en elke pil kan weer anders zijn qua dosering. Bij poeder heb je dit niet."
"mat_96 zei: Ik had laat 3 pillen met 100mg 6apb erin dacht wil lichtjes wat voelen maar 3 uur later alle 3 genomen want voelde wat jij zegt heel licht wat en daarna weer niks. Had alleen een tering hoge bloeddruk maar voor rest wist ik nou niet licht wat voelde of placebo effecht. Heb dit dus ook wel eens op een festival gedaan en voelde er toen ook bijna niks van toen moest ik. Dikke schep pep nemen om het leuk te maken. Dus het is niet voor mij denk ik jammer wel hoor er altijd leuke dingen over oh en tip ik had laats 4-ho-met gedaan lees even men rapport heel dik als je hogere dosis neemt Klik om te vergroten... Dan heb je geen goede shit gehad. Loop het vervolg ook in poeder en doseer zelf in capsules 😀"
"Waarbij het bij XTC vaak 30-45 minuten opkomt bij mij, is het bij 6-APB vaak rond 75-90 minuten. Het komt bij mij erg geleidelijk. Zicht begint beetje scherper te worden, ga meer praten, gek gevoel in m’n maag. Op dat moment weet ik; even naar de stage op een festival. Vanaf dat moment is het 🚀🚀"