Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCome join my in my first experience with 6APB

Come join my in my first experience with 6APB

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Halloooo lieve lezers,

Op nieuwjaarsdag heb ik voor het eerst 6APB gebruikt.
Ondertussen is het alweer een tijdje geleden maar wil het graag met jullie delen aangezien het zo'n leuke ervaring was.

Savonds zijn we naar een vriendin gegaan met een clubje mensen die we voor het eerst zagen.
Daar hebben we capsules gemaakt 1 genomen en wat gedronken.
(Ik durf m'n dosis zo niet meer te vertellen).

De opkomst vond ik nog wel redelijk oké, ik voelde m'n kaken wat stijfer worden en (ja ik ben er niet trots op) maar in de auto om ver volgens 5 minuten naar bestemming te rijden.
Het regende overigens pijpestelen.

Eenmaal op locatie voelde ik me echt ontzettend lekker en lacherig.
Het was een beetje een underground locatie wat ik echt ontzettend bad ass vond op dat moment.
Alsof we hadden ingebroken in een school om daar een dik feest te geven.
(Het feest heet paradigm overigens voor de mensen die hier benieuwd naar zijn).

Ik had ontzettend leuke gesprekken met het clubje met wie ik was terwijl ik ze nog nooit eerder heb gezien).
We hebben de hele avond lekker gedanst en de leukste gesprekken gehad met hele openminded mensen.
Ik ben door een gay couple ontvoerd om gezellig te dansen toen ik aan het roken was.
Echt wat een ervaring.
Alle geluiden voelde ook zo lekker door mijn lichaam heen gaan.
Alleen kon ik voor een paar uur niet plassen.
Alles wat ik ook probeerde het lukte gewoon niet.
Ik heb het de hele avond op 1 capsule gehouden.
Ik vind hard genoeg en dit was gewoon perfect.

Daarna zijn we nog naar de after gegaan van het clubje mensen waar wij mee heen zijn gegaan.
We zijn wakker gebleven tot de volgende dag in de nacht 🤣
Toen zijn we maar eens naar huis gegaan om te slapen.

Op de after de volgende dag nog een capsule genomen.
Deze opkomst voelde ik helemaal niet maar verlengde gewoon de vibe van de vorige avond.
Heerlijk gekletst met het clubje, hele leuke gesprekken gehad en super veel gelachen.
Hele lieve meid ontmoet die overigens mij nog wel zag zitten ook.

Het was kortom echt een TOP ervaring, ik ga dit zeker nog een keer doen met een groot feest.
De day after was echter heel kut, kon amper op m'n benen staan en veel zweten.
Merk dat het echt een aanslag op mijn lichaam heeft gedaan.
Dus je moet zeker herstellen van dit middel.

Als ik mijn mening mag geven vind ik het heftiger dan XTC of MDMA.
De opkomst is voor iedereen anders, de ene gaat harder dan de ander.
De dosis is ook zeker heel belangrijk.
Verder heb ik geen visuals gehad of dergelijke.
Echt gewoon een pillen ervaring maar dan met een research chemical.

Doe vooral je research voor je ergens aan begint, lees je goed in :)
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey! Klinkt als een leuke trip. Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. Paradigm is vet ja, ook wel eens geweest!
Maar op de after nog een capsule pakken.. ja daar zal je wel last van hebben gehad haha.

heb je ook een idee hoeveel mg er in de capsules zaten?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt als een leuke avond maar ik heb wel 2 kanttekeningen:
Rijden onder invloed is echt mega triest.
Op een after nog een serotonine slurpers zoals 6-apb bijpakken is compleet zinloos en verergerd de kater en hersenschade alleen maar.

Paradigm is wel tof ja.. hoewel ik het wel zeer commercieel vind geworden. Dat was in 2012 wel anders..
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Djordy63 zei:
Hey! Klinkt als een leuke trip. Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. Paradigm is vet ja, ook wel eens geweest!
Maar op de after nog een capsule pakken.. ja daar zal je wel last van hebben gehad haha.

heb je ook een idee hoeveel mg er in de capsules zaten?
Klik om te vergroten...
Ik denk ik me aan de dosis van 125 mg heb gehouden.
Maar durf het niet meer te zeggen.
Ja het was ook zinloos eigenlijk maar het was wel super gezellig haha.

Paradigm was echt heel tof ja haha
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#5
FredKroket zei:
Klinkt als een leuke avond maar ik heb wel 2 kanttekeningen:
Rijden onder invloed is echt mega triest.
Op een after nog een serotonine slurpers zoals 6-apb bijpakken is compleet zinloos en verergerd de kater en hersenschade alleen maar.

Paradigm is wel tof ja.. hoewel ik het wel zeer commercieel vind geworden. Dat was in 2012 wel anders..
Klik om te vergroten...
Ja dat kan ik ook niet goed praten idd.
Bij pakken was idd niet slimste idee maar achter af was het wel heel gezellig :)
Hoor idd ook verhalen dat het anders is dan voorgaande jaren maar alsnog was het wel heel tof om een x mee gemaakt te hebben

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."