Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Prinz zei: Flameon zei: Jij hebt sowieso niet de echte, dat zie ik al aan de verpakking prinz Klik om te vergroten... De verpakking is van de echte. Roche, alleen voor ziekenhuisgebruik (staat achterop gedrukt). Echter de tabs ter grootte van een paracetamol met breukvlak zijn duidelijk geen Roche. Er staat op: TAS - ET. Dus ik weet niet wat ik geslikt heb, maar het doet me weinig. Klik om te vergroten... Ze zijn nep. Ik heb zelf ook een keer 'roofies' gehad met TAS boven de breuklijn en ET eronder. Ik kreeg ze ook in dezelfde 'echte' fles, waarvan bij mij het label nogal slordig geplaatst was. Zelfde verhaal als Frog83."
"Flameon zei: En natuurlijk ook nog flink betaald voor zo'n pot Klik om te vergroten... Gelukkig niet Als het échte flunitrazepam was van Roche, zoals op de pot staat, zou er ook gewoon Roche op de pil staan."
"25x(waarschijnlijk)2,50.. Nog een relatief duur grapje, had je een hoop andere leuke benzo's voor kunnen halen"
"Ik zou ook bijna aan placebo's gaan denken. 100mg diazepam voor iemand met geen tolerantie is een ontzettend hoge dosis. 100mg diazepam legt menig mens plat. Mij wel in ieder geval. Sowieso vind ik alprazolam en diazepam geen logische medicatie om voor te schrijven bij een slaapstoornis, deze worden voornamelijk gebruikt bij angststoornissen, paniekaanvallen en beroertes. Flunitrazepam is daarentegen wel meer hypnotisch. Gewoon in gesprek gaan met je huisarts, vraag ook eens naar Zoldipem (google ook even). Mochten benzodiazepinen om wat voor reden écht geen uitwerking op jou hebben (wat ik betwijfel) zijn er ook altijd nog barbituraten. Deze worden alleen bijna nooit meer voorgeschreven sinds benzo's zijn uitgevonden. Barbituraten kun je extreem makkelijk een overdosis van nemen met een CZS depressie met coma of dood als gevolg. Mocht je arts je dit gaan voorschrijven, ga NOOIT zelf met de dosering aan de haal. Met benzo's is het gevaar hiervan gering, de LD50 (fatale dosis voor 50% van de bevolking) voor (bijvoorbeeld) diazepam is ongeveer 1200mg per kilo lichaamsgewicht. Alhoewel er wel comateuze toestanden zijn geweest bij mensen met het innemen van al 500mg. Oppassen dus."
"hmkey zei: YawningMan zei: Ik zou ook bijna aan placebo's gaan denken. 100mg diazepam voor iemand met geen tolerantie is een ontzettend hoge dosis. 100mg diazepam legt menig mens plat. Mij wel in ieder geval. Sowieso vind ik alprazolam en diazepam geen logische medicatie om voor te schrijven bij een slaapstoornis, deze worden voornamelijk gebruikt bij angststoornissen, paniekaanvallen en beroertes. Flunitrazepam is daarentegen wel meer hypnotisch. Gewoon in gesprek gaan met je huisarts, vraag ook eens naar Zoldipem (google ook even). Mochten benzodiazepinen om wat voor reden écht geen uitwerking op jou hebben (wat ik betwijfel) zijn er ook altijd nog barbituraten. Deze worden alleen bijna nooit meer voorgeschreven sinds benzo's zijn uitgevonden. Barbituraten kun je extreem makkelijk een overdosis van nemen met een CZS depressie met coma of dood als gevolg. Mocht je arts je dit gaan voorschrijven, ga NOOIT zelf met de dosering aan de haal. Met benzo's is het gevaar hiervan gering, de LD50 (fatale dosis voor 50% van de bevolking) voor (bijvoorbeeld) diazepam is ongeveer 1200mg per kilo lichaamsgewicht. Alhoewel er wel comateuze toestanden zijn geweest bij mensen met het innemen van al 500mg. Oppassen dus. Klik om te vergroten... Barbituraten..tja.. Ik denk dat er eerder Seroquel oid voorgeschreven word. Maarja, de arts zal het wel weten maar geef het niet op ikwilslapen, ga terug naar de arts ! Klik om te vergroten... Denk je nou werkelijk dat een huisarts één van de meest omstreden antidepressiva en antipsychotica gaat voorschreven voor een slaapstoornis omdat het ook een sederend en hypnotisch effect heeft? Lijkt me erg sterk! Pammer zei: Nog tal van slaapmedicatie die je kunnen helpen. Zolpidem, Zopiclon, maar helaas werken die op de zelfde receptor als benzo's dus twijfel ik of je hiervan iets voelt... Ze schrijven ook antideppresiva voor tegen slaapeloosheid, vooral tricyclidische. Wat betreft die 100mg Diazepam, zonder tolerantie zou je plat liggen voor een lange tijd! Maar hij vermelde 4x 2mg Flunitrazepam... Dat is extreem hoog. Zelfs na 1 en indien niet na 2 dan is iemand plat Klik om te vergroten... Hij zegt wel van drank te kunnen slapen, alcohol werkt ook op de GABA receptor. Dus dat is het probleem niet. Benzo's zouden moeten werken, evenals Zoldipem oid. en inderdaad amitriptyline (één van de tricyclische) is ook nog relatief gebruikelijk voor slaapstoornissen (of pijnstiller) naast antidepressiva."
"Re: Opiaten Uiteraard zit er wel een recreative waarde aan opiaten. Heroïne is natuurlijk de welbekendste als drugs. Qua farma's zijn er relatief weinig hele potente opiaten. Codeïne is extreem impotent, net als bijvoorbeeld Tramadol. De opiaten die jij noemt zijn inderdaad vrij potent, echter zijn ze extreem lastig aan te komen in Nederland. Overigens is het niet de bedoeling dat hier verder wordt ingegaan op hoe of waar je drugs verkrijgt, dus ik zal dat ook niet doen. Ik heb zelf ook wel een high gekregen van codeïne en tramadol, echter moet je daar behoorlijk veel voor slikken. Zeker 200mg en dan nog vind ik persoonlijk de high nogal subtiel en zwak. Ook heb ik ooit oxycodon gehad. Eén van de betere farma's, echter nog steeds vond ik het persoonlijk niet echt noemenswaardig. Je bent wel ontspannen en lichtelijk euforisch van, maar ach.. er zijn leukere drugs en farma's als je het mij vraagt. Deze twee links kunnen je qua keuze en dosering en stof misschien iets vermakkelijken. http://taimapedia.org/index.php?title=O ... ison_chart http://taimapedia.org/index.php?title=O ... ailability"
"Je vraag is wel beantwoord. Gewoon wat aan je arts vragen, schat de kans dat je tramadol krijgt overigens klein. Zo wel, slik géén benzo's in combinatie met een opiaat, tenzij je écht weet wat je doet."
"Ik neem mijn benzo's ook altijd sublinguaal, ook alprazolam. Een pretje is het niet inderdaad, erg bitter. Dat het je glazuur aan tast lijkt me sterk. Tevens houd ik echt onder m'n tong, dus in directe aanraking met m'n tanden komt het niet, hooguit m'n tandvlees. Anders slik ze gewoon door, om zelf iets intraveneus in te dienen lijkt me niets. Evenals hem in m'n bips te duwen. Snuiven is óók natuurlijk een optie maar verreweg van de beste. Nooit gedaan ook, krijg je alleen maar de troep van de tablet mee in je neus en het is minder potent."
"ikwilslapen zei: Ik geloof je helemaal. Bij mij doet werkelijk NIKS het. Alles is van de apotheek en ik heb een vriend ook van alles wat gegeven. Die heeft er heeeerlijk baat bij. Bij mij doet een hele strip valium 10mg niks....is dus 100 mg. Nitrazepam....3x de dosis, niks, Flunitrazepam.....4x 2 mg....niks. Heb nu dormicum 15 mg. Niks. Mix gemaakt van van alles en nog wat, veel. Niks. Geen placebo's dus, want bij anderen werken ze allemaal....uit dezelfde stip. Ben jaloers op jullie.....IK WIL SLAPEN Of SOEZEN!!!!! Ik hebe het aan een psychiater gevraagd en die zei me dat het inderdaad sporadisch voorkomt, dat mensen nergens iets op doen. Ik he geen drugs verleden en rook niks geks. Ik baal. Ik ga wel een saai boek lezen...hoi hoi hoi Klik om te vergroten... Barbituraten."
"Ik koop zelf eigenlijk nooit farms als ze niet in originele pakking geleverd worden, echter heb ik ook bij deze flunitrazepam uitzondering gemaakt vanwege de schaarsheid, gelukkig heb ik er weinig gehaald om ze zelf te testen dmv gebruik Overigens testen instanties vrijwel nooit medicatie, dus ook dan wordt het lastig."