#1
Naar aanleiding van mijn twee ervaringen met speed het ik toch nog wat vraagjes gekregen.
Ik heb nu twee keer achter elkaar gebruikt met 8 dagen er tussen. Dat is volgens mij voor een x geen probleem maar elke week is niet slim, dat weet ik. Ik ga voorlopig geen speed meer gebruiken, ik heb namelijk binnenkort beschikking over wat nieuws en daar wil ik mijn lijf voor sparen. En ik kan zelf niet of zeer moeilijk aan speed komen dus wil lekker zuinig zijn! Vraagies:
1) Hoe vaak kun je speed gebruiken met zo min mogelijk risico?
2) Is er een soort maximale dosis voor het echt heel slecht wordt? Ik bedoel met mdma heb je natuurlijk de 1-1,5mg “regel”. Hoe zit dat met speed?
3) Hoe zit het met de pauze tussen speed en mdma? Hoelang kun je het beste er tussen houden zowel met eerst speed dan mdma als met eerst mdma en dan speed.
4) Hoelang kun je speed bewaren en hoe bewaar je het het beste?
5) Als je bommetjes wil nemen, hoeveel moet je dan in een bommetje doen vergeleken met snuiven? Ik vond bv mijn dosering met 150mg in tweeën gesnoven met 3 kwartier ertussen een mooie dosering. Ik heb er echt wel 8 a 10 uren van genoten.
6) Is het met speed dat hoe vaker je doseert hoe langer je wakker blijft? Ik bedoel stel je neemt 100mg nasaal in een keer in. Of je neemt die 100mg nasaal in tweeën in met twee uur ertussen (2x 50mg). Maakt dat verschil?
7) Hoelang na speed mag je niet autorijden? Met mdma houdt ik er 20-24 uur tussen. Ik geloof dat dat net goed is.
Hoe moet je met speed omgaan op een festival qua drinken, eten, temperatuur en hoeveelheid dansen/bewegen? Ik wil misschien eens speed op een festival gaan gebruiken ipv mijn standaard xtc/mdma. Wel bommetjes dan denk ik.
9) Zijn er echt serieuze do’s and don’ts met speed die ik MOET weten?![:prohibited:]()
![:heavycheckmark:]()
Speed heeft na mijn ervaringen een mooie 3e plek in mijn top 5 gekregen! Op 1 staat nog steeds wiet en op 2 nog steeds mdma.![:wink:]()
Zeker de lager dosering is mij goed bevallen. Speed geeft, iig bij mij, snel aan wanneer het teveel is. Heel fijn vind ik dat. Duidelijk.
Kater is erg afhankelijk bij mij van dosering. De eerste x had ik eigenlijk teveel genomen en had ik er echt een dag of 3 last van. Erger moe en futloos dan met een mdma kater.
De tweede keer met de lagere dosering had ik zo goed als geen kater van speed. Wel iets moe en wat minder eetlust niet echt katerig.
Bedankt alvast voor de antwoorden.![:thumbsup2:]()
Ik heb nu twee keer achter elkaar gebruikt met 8 dagen er tussen. Dat is volgens mij voor een x geen probleem maar elke week is niet slim, dat weet ik. Ik ga voorlopig geen speed meer gebruiken, ik heb namelijk binnenkort beschikking over wat nieuws en daar wil ik mijn lijf voor sparen. En ik kan zelf niet of zeer moeilijk aan speed komen dus wil lekker zuinig zijn! Vraagies:
1) Hoe vaak kun je speed gebruiken met zo min mogelijk risico?
2) Is er een soort maximale dosis voor het echt heel slecht wordt? Ik bedoel met mdma heb je natuurlijk de 1-1,5mg “regel”. Hoe zit dat met speed?
3) Hoe zit het met de pauze tussen speed en mdma? Hoelang kun je het beste er tussen houden zowel met eerst speed dan mdma als met eerst mdma en dan speed.
4) Hoelang kun je speed bewaren en hoe bewaar je het het beste?
5) Als je bommetjes wil nemen, hoeveel moet je dan in een bommetje doen vergeleken met snuiven? Ik vond bv mijn dosering met 150mg in tweeën gesnoven met 3 kwartier ertussen een mooie dosering. Ik heb er echt wel 8 a 10 uren van genoten.
6) Is het met speed dat hoe vaker je doseert hoe langer je wakker blijft? Ik bedoel stel je neemt 100mg nasaal in een keer in. Of je neemt die 100mg nasaal in tweeën in met twee uur ertussen (2x 50mg). Maakt dat verschil?
7) Hoelang na speed mag je niet autorijden? Met mdma houdt ik er 20-24 uur tussen. Ik geloof dat dat net goed is.
9) Zijn er echt serieuze do’s and don’ts met speed die ik MOET weten?
Speed heeft na mijn ervaringen een mooie 3e plek in mijn top 5 gekregen! Op 1 staat nog steeds wiet en op 2 nog steeds mdma.
Zeker de lager dosering is mij goed bevallen. Speed geeft, iig bij mij, snel aan wanneer het teveel is. Heel fijn vind ik dat. Duidelijk.
Kater is erg afhankelijk bij mij van dosering. De eerste x had ik eigenlijk teveel genomen en had ik er echt een dag of 3 last van. Erger moe en futloos dan met een mdma kater.
De tweede keer met de lagere dosering had ik zo goed als geen kater van speed. Wel iets moe en wat minder eetlust niet echt katerig.
Bedankt alvast voor de antwoorden.
