Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenavond! Een korte vraag. Ik heb nu ongeveer 6 wijntjes op, 22:52, is het nog "verstandig" om XTC te slikken later op de avond, rond 1/2 uur? Zonder dat aan die combi consequenties zitten?"
"Deel jouw leukste ervaring /opmerking die je tijdens iemands trip of je eigen trip hebt gehoord..."
"Re: Leukste opmerkingen die jij hebt gehoord tijdens een tri Geweldig"
"XTC, Hidden Monastery. Fantastische ervaring weer."
"Hi! Ik ben benieuwd hoe jullie de eerste keer cocaine ervaren hebben; Hoe voelde jij je? Hoelang duurde je ervaring? Wat was het leukste wat je hebt meegemaakt tijdens het gebruik? En wat was minder? Hoe voelde jij je de dag(en) erna? En dan het belangrijkste; was het je geld, tijd en beleving waard? ... Tips, do's en donts zijn ook welkom... Alvast bedankt! P.s. Door nieuwschierigheid ga ik cocaine een keer proberen. Vandaar deze vragen."
"Thnxx voor de reacties!"
"Ik hou het altijd bij 2 wijntjes op "zulke" avonden."
"Hallo iedereen, Ik krijg binnenkort lenzen, ik vroeg mij af of ik gewoon mijn lenzen in kan houden, wanneer ik onder invloed ben van xtc.. Zijn er risico's aan verbonden of enkele nadelen? Misschien een domme vraag.., maar toch even fijn om het te weten."
"Bedankt voor de reacties allemaal! Ik ken mezelf, en denk dat ik het nog maar even bij een zonnebril op sterkte hou."
"Hier bedoel ik mee; na een bepaalde tijd? Als je even stil zit? Tijdens het dansen? Of na een sigaretje? Ikzelf heb natuurlijk wel een bepaalde tijd, ongeveer een half uurtje, maar als ik daarbij ook rook of heb gerookt, gaat het na mijn idee sneller. Tijdens het roken gingen mijn ogen aardig dwalen, op een goeie manier!"