Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHuilen + XTC

Huilen + XTC

5 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
X
XtseeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie heeft dit nog meer de dag na XTC?

Ik had gisteren een top feestje in A'dam, maar nu zo emotioneel als maar kan, muziek, lieve berichten... Haha, ook wel weer lekker even alles eruit :tearsofjoy:


Alvast een fijne jaarwisseling allemaal! <3
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt op zich logisch. Je komt meer in contact met je gevoel. Als je normaal niet genoeg in contact met je gevoel staat (en je verleden loslaat) bouwen emoties zich meer en meer op. Het kan dat je je daar normaal helemaal niet bewust van bent.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Klinkt op zich logisch. Je komt meer in contact met je gevoel. Als je normaal niet genoeg in contact met je gevoel staat (en je verleden loslaat) bouwen emoties zich meer en meer op. Het kan dat je je daar normaal helemaal niet bewust van bent.
Klik om te vergroten...
Geloof je dit soort shit echt? Of zouden de stoffen die, normaal gesproken, het goede humeur reguleren uit balans zijn door het gebruik van drugs?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, dat soort shit geloof ik echt.

Vooral met mannen tegenwoordig is het dramatisch wat betreft emoties wegstoppen. Al is dit een kwestie bij mannen én vrouwen, maar vrouwen uiten het vaak makkelijker. Als je dan vervolgens een middel neemt waardoor je zeer empathisch en gevoelig wordt (ook tegenover jezelf), dan vind ik het niet zo raar dat er iets loskomt. En als dat veel tegelijk is, dan kan dat zich uiten in (hevige) huilbuien. Overigens kunnen die huilbuien ook volledig betekenisloos zijn. Je kunt janken zonder benul te hebben waarom eigenlijk. Trouwens, volgens mij wordt het bestaan van het onderbewuste tegenwoordig ook meer en meer geaccepteerd. Wat denk je dat daar voornamelijk zit?

Het kan misschien ook zo zijn dat de stoffen die het humeur reguleren in de war zijn zoals jij zegt ja, maar puur en alleen daarom vind ik een beperkte visie. Ik geloof niet dat we strikt biologische wezens zijn en dat het daarmee allemaal is gezegd. Maar het kan dat mensen zich teveel richten op het mdma gevoel en dan niets hebben om op terug te vallen wanneer het uitwerkt en dan in een (korte of niet) depressie vallen. Eigenlijk waar ik het over had in mijn topics over het gebruik van entactogenen voor bewustzijnsverruiming.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk een combi.
X
XtseeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Maar het kan dat mensen zich teveel richten op het mdma gevoel en dan niets hebben om op terug te vallen wanneer het uitwerkt en dan in een (korte of niet) depressie vallen.
Klik om te vergroten...

Klopt wel aardig inderdaad!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."