Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Substituten zoeken die niet zo duur,verslavend en negatief voor het lichaam zijn !"
"http://members.home.nl/kimmy1/medi-wiet1.htm Het staat onder deze link , kopieren van die site gaat niet ! succes ermee !!!"
"meisje20 zei: 3 Joints per jaar ofzo. Ik moet echt eens gaan minderen. Klik om te vergroten... Heu ?! Ik denk niet dat ge met een probleem zit :d"
"Daar heb ik ook al zovaak aan gedacht omdat het zo makkelijk en onopvallend is voor in de klas ofzo :d"
"mijn speed ervaring ligt bij de bommetjes , eerste keer tijdens examens. Licht xtc gevoel maar goed om te leren , kom er de eerste nacht niet van slapen maar goed examen. 2 dagen erna ook gepakt ma dan stom geweest en 6 trekke van een joint gehad en da was blijkbaar al genoeg om geen zin meer fatsoenlijk te kunnen lezen. ( niet doen als ge moet leren dus :d , wel fijn om niks te doen dan ) 2 dagen erna weer en weer goed examen ! Top die bommetjes voort examen"
"Als de kwaliteit altijd hetzelfde zou zijn zou je dat redelijk kunnen berekenen maar als je elke keer andere hebt dan is het perfect doseren onbegonnen werk :d"
"Vorige week ni illusion mijn eerste lijn speed! was wel fijn maar niet genoeg gesnoven. Vrijdag gt en nog eens lekker gaan op de overschot :d"
"Gwn de dingen doen die je anders ook fijn vindt , xtc versterkt gevoelens dus ! iets tof maal xtc = supertof"
"gooi er eens een in 1 keer af !"
"psychopsychedelic zei: als je zat bent strompel je meer,. onder de x loop ik kaarsrecht en inplaats van dronken en sloom/wazig loop ik onder de x als een sneltrein dat geeft dat zweef/lopende band gevoel is na mijn idee egt nie met alcohol te vergelijken,, ik weet niet wat voor n pille je slikt,, maargoed Klik om te vergroten... Ik heb wel wat gedronken , ma niet gezopen alsof dat het enige is wat ik zou doen op die avond !"