Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"30 euro de gram als je per 20 gram koopt en tis gene rommel . Niks speed gevoel en van die bullshit"
"GewoonVOL zei: XerXoX zei: ik heb vraag is het mogelijk voor in de smartshop ponypacks te kopen ?? Ik heb er eens gehad volledig in plastic (dacht k)en er stond snowseals opgeschreven Klik om te vergroten... Niet bij allen. Meestal bij headshops. Of bestellen via happy holland online. Klik om te vergroten... Miss domme vraag maar wat is juist een headshop ?"
"xtaz zei: Waarvoor krijg je meestal Rohyphnol toegeschreven/gedient? Want van horen zeggen is dat wel een straf pilletje, niet? Klik om te vergroten... Het is een lekker pilletje .Goed voor wat te chillen met enkele vrienden . Hier krijg ik er van 1mg 10 stuks in 1pak (vroeger 30 stuks per pak) voorgeschreven van de arts. 1 maal per maand Ik kan de 2mg Rohypnol (niet meer te verkrijgen in de apotheek) via een goede vriend aankopen prijs = 80 stuks voor 125 euro . Heb ze net aangekocht Happy New Year for me"
"Methadon in pillen met een xtc stempel , waar zen die kwakzalvers toch mee bezig .... pFfff"
"2x maal met 3 trippekes en enkele pillen , tijdens 2 razzia's in afterclub Globe en Carat . Straf voor beiden feiten = 3 maand voorwaardelijk en geld boete ."
"3 stuks ineens beste trip van mijn leven { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"AcIdObSeSsEd zei: Jeller zei: ik 1 of 2.. wss eerst een shiva en daarna mss nog de da vinci eerst zien hoe die eerste shiva valt Klik om te vergroten... hey da vinci da staat me wel aan nu ge t zegt , k heb 5 shiva's dus da zal ook wel even goed zijn (hoop k) Klik om te vergroten... Fuck maat als je de zelfde shiva's hebt liggen als kik dan ga je zeker goed gaan . 1 van mijn vrienden heeft er zo een 10 kunnen bemachtegen 10 euro stuk , wit op de achterkant , shiva tekening natuurlijk , een lichtbruinekleur , en ik vind ze eigenlijk iets kleiner als de normaal tripjes van tegenwoordig .Als je deze hebt ga je zeker goed gaan 7 a 8 u in totaal waarvan 5u echt trippen . Zelfs per kwartjes werken ze .Heb een geluk dat er ik er zelf nog 2 heb kunnen overhouden voor mijn nieuwejaar in te knalle . have fun with the shiva's"
"Als ik lsd gebruik en voel k het een beetje te zwaar mix ik hem gewoon met een lekker xtc pilletje.Van die mix krijg je terug een beter gevoel een beetje trippe en flippen .Dan voel k mij rustiger . Mijn mening"
"Waterpijp zei: Mocht ik aan LSD komen, is er ook een kans om dat te laten testen? Ik wil 100 % zeker weten dat ik zuivere LSD heb! Klik om te vergroten... Onder blacklight houden , verkleurt de blotter (lees lsd kristaletjes) ben je bijna zeker dat je echte lsd in handen hebt .Gelezen op erowid ."
"Ellesdee zei: XerXoX zei: Waterpijp zei: Mocht ik aan LSD komen, is er ook een kans om dat te laten testen? Ik wil 100 % zeker weten dat ik zuivere LSD heb! Klik om te vergroten... Onder blacklight houden , verkleurt de blotter (lees lsd kristaletjes) ben je bijna zeker dat je echte lsd in handen hebt .Gelezen op erowid . Klik om te vergroten... tjah en wat als je blotters zo goed als wit zijn? hmm? :P Klik om te vergroten... Lol http://www.erowid.org/ask/ask.cgi?ID=3013 AuB lees zelf maar ..... :"