Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLsd test

Lsd test

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil mn Lsd testen alleen op de een of andere manier kan ik geen ez test lsd meer vinden...iemand een idee?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na een week kan je bellen voor de uitslag. Je krijgt dan de volledige laboratoriumuitslag. Voor sommige middelen (GHB en LSD) duurt dit langer (2 tot 4 weken). Ook wanneer het erg druk is, kan het iets langer duren voor de uitslag er is.

Amsterdam (3)

Testservice Jellinek
Adres:
Jacob Obrechtstraat 92 [plattegrond]

Openingstijden:
Elke donderdag van 15.30 tot 19.30 uur

Voor verdere informatie kun je bellen met:
020-4087808 of 4087775

Testservice Adviesburo Drugs
Adres:
Entrepotdok 32a [plattegrond]

Openingstijden:
Elke dinsdag t/m vrijdag van 14.00 tot 17.00 uur (donderdag tot 19.30 uur)

Voor verdere informatie kun je bellen met:
020-6237943

Inleverpunt Mainline
Adres:
Frederik Hendrikstraat 111-115 [plattegrond]

Voor verdere informatie kun je bellen met:
020-6822660
Klik om te vergroten...


bron
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat heb je voor tripjes?
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#4
zegeltjes
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#5
welke opdruk bedoelt hij waarschijnlijk..
van lsd zijn er doorgaans niet zo heel veel verschillende trips in omloop (toch veel minder dan met pillen bv)
hier zou opdruk dus wel iets kunnen zeggen over kwaliteit
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
pasquali zei:
zegeltjes
Klik om te vergroten...

Ik bedoelde inderdaad de opdruk... :)
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#7
:angry: ik heb onlangs 1,5 tripje gepakt, het waren er met een kip van chicken run op denk ik
totaal niks gevoeld, echt waardeloze rommel...
X
XerXoXLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ellesdee zei:
ik heb altijd hoffmannetjes :grin: nooit problemen mee gehad...

en 1keer shiva... die waren ook heftig :)
Klik om te vergroten...

Hier in antwerpen vindt ik enkel bart simpsons en dan nog van bedenkelijke kwali pfff max 60 ug of zoo :(
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb altijd hoffmannetjes :grin: nooit problemen mee gehad...

en 1keer shiva... die waren ook heftig :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."