Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAllochtoon sterft in gevangenis

Allochtoon sterft in gevangenis

20 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tja... Shit happens... =P
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat zouden ze vaker moeten doen :P
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#3
racisme allemaal racisten

:tearsofjoy:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
shihuandgi zei:
racisme allemaal racisten

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
:confused:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kim zei:
dat zouden ze vaker moeten doen :P
Klik om te vergroten...
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#6
pff racisme :) achja waar begint en eindigt racisme
het is uberhaupt al racistisch er bij vermelden dat het om een allochtone jongeren is.
En dat ik zelf ook wat rechtsere ideen heb (ben erg tegen nazi's ff voor de duidelijkheid die verneuken de hardcore scene :angry: ) maakt mij ook racist :openmouth:?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Discriminatief denken of Xenofoob zijn, heeft helemaal niks met racisme te maken...

Xenofoob zijn we allemaal wel en vooroordelen kan je ook niet omheen. Maar écht een racist zijn is een ander verhaal, dan ben je in mijn ogen gewoon psychotisch.

De definitie racist wordt te snel gebruikt. Eigenlijk bestaat hij niet eens, omdat er geen rassen zijn bij mensen, we zijn namelijk allemaal mensen.
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#8
wel,

ik vind van alle bewoners de turken (voor nederland lees marrokanen) de grootste racisten,

zij beschouwen elke gabber als racist, elke metal-fan haten ze, en ze moeten niets hebben van ons,

hoe meer zij kabaal maken en voor het minste ruzie zoeken, worden wij kwader op hun , wat uitlokt voor meer geweld,

en oproepen tot verdraagzaamheid, zij moeten ook hun respect tonen voor onze cultuur en onze religie,

daar komt nog een oorlog van, zeg dat ik het gezegd heb!


edit: owja, niet denken dat ik oorlog wil fso,

maar het eindigt gwn niet, het word alsmaar erger! :(
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
marokkanen zijn een volk apart...
daar heb ik al zo veel problemen mee gehad... :rolleyes:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#10
shihuandgi zei:
wel,

ik vind van alle bewoners de turken (voor nederland lees marrokanen) de grootste racisten,

zij beschouwen elke gabber als racist, elke metal-fan haten ze, en ze moeten niets hebben van ons,

hoe meer zij kabaal maken en voor het minste ruzie zoeken, worden wij kwader op hun , wat uitlokt voor meer geweld,

en oproepen tot verdraagzaamheid, zij moeten ook hun respect tonen voor onze cultuur en onze religie,

daar komt nog een oorlog van, zeg dat ik het gezegd heb!


edit: owja, niet denken dat ik oorlog wil fso,

maar het eindigt gwn niet, het word alsmaar erger! :(
Klik om te vergroten...

Wat had ik nou ook alweer gezegd over definities?

Sinds wanneer is Turks een ras? Je weet niet eens waar je over praat man. De Turken zijn een van de best geintegreerde volken hier. Je praat nu generaliserende onzin omdat je waarschijnlijk alleen maar oppervlakkige relaties met buitenlanders hebt gehad omdat je bang voor ze bent.

Mensen zoals jij zorgen dat buitenlanders zich hier niet welkom voelen en van zich af gaan trappen. Denk je nou echt dat iemand zijn hele hebben en houden, familie en vrienden achterlaat om een beetje irritant te gaan doen in een ander land waar niemand hem moet hebben?!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
De discussie liep niet uit de hand toch?

Heb het topic weer geopend..
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mensen zoals jij zorgen dat buitenlanders zich hier niet welkom voelen en van zich af gaan trappen

dus de hint is ga terug
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#13
zommes zei:
shihuandgi zei:
wel,

ik vind van alle bewoners de turken (voor nederland lees marrokanen) de grootste racisten,

zij beschouwen elke gabber als racist, elke metal-fan haten ze, en ze moeten niets hebben van ons,

hoe meer zij kabaal maken en voor het minste ruzie zoeken, worden wij kwader op hun , wat uitlokt voor meer geweld,

en oproepen tot verdraagzaamheid, zij moeten ook hun respect tonen voor onze cultuur en onze religie,

daar komt nog een oorlog van, zeg dat ik het gezegd heb!


edit: owja, niet denken dat ik oorlog wil fso,

maar het eindigt gwn niet, het word alsmaar erger! :(
Klik om te vergroten...

Wat had ik nou ook alweer gezegd over definities?

Sinds wanneer is Turks een ras? Je weet niet eens waar je over praat man. De Turken zijn een van de best geintegreerde volken hier. Je praat nu generaliserende onzin omdat je waarschijnlijk alleen maar oppervlakkige relaties met buitenlanders hebt gehad omdat je bang voor ze bent.

Mensen zoals jij zorgen dat buitenlanders zich hier niet welkom voelen en van zich af gaan trappen. Denk je nou echt dat iemand zijn hele hebben en houden, familie en vrienden achterlaat om een beetje irritant te gaan doen in een ander land waar niemand hem moet hebben?!
Klik om te vergroten...


mensen zoals ik?=s wtf,

toenk klein was heeft een turkse jongen me leven eigenlijk gered omdak bedreigt was en dak hard gepest werd, en kzen die zoo dankbaar!

maar,

als ik bv. in diest, rondloop(overal turken) lopen ze met 4 men moeder omver, ze beginnen op haar te speekselen, en haar omver te duwen, mijn woede word zo groot, mr wat kan ik doen tegen 5 turken vann 21 jaar?

kzou niet liever wille dan vriend van die, mr door al die jaren is mijn woede tov die mensen hard !! zeer hard!!

maar,ik moet zeggen ouderen turken zijn altijd vriendelijk en heb ik zeker niets op tegen,

het is die rnb sletten en hoogmoed generatie turken die ik haat!!!
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ja toch.. shit happens

maar waarschijnlijk word het weer enorm opgeblazen omdat het een allochtoonse jongens was..
X
XerXoXLid
01-01-2024, 00:00
#15
Aanleiding voor de onrust is de dood van Fayçal Chaaban (25), een jongen uit de wijk. Hij overleed zondagnacht in een isoleercel in de gevangenis van Vorst. Daar was hij zaterdag heengebracht na zijn arrestatie voor een autodiefstal. Omdat met hem geen land te bezeilen was, gaf de dokter hem zaterdag een eerste dosis kalmeermiddelen. Zondag kreeg hij opnieuw een dosis en enkele uren later is de jongeman overleden. Een autopsie die gistermiddag werd uitgevoerd moet meer duidelijkheid brengen over de doodsoorzaak.




Dus slagen ze alles maar kort en klein ...

Bron http://www.hetvolk.be/Article/Detail.as ... =GIM129JK5 :angry:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ken gebeuren.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Meer plaats in de gevangenis nu..
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#18
:cry:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Moet er ook weer nadrukkelijk bij vermeld worden.
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jammer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."