Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Duwd zei: Hallo allemaal, ten eerste ik ben nieuw op dit forum. ik zit al een poosje met een vraag in mijn hoofd…. ik neem namelijk sinds kort bijna elk weekend 3mmc of cocaïne. Alleen nu vraag ik me af hoeveel potentiële schade ik aanbreng op me lichaam. Ik ben doordeweeks actief (werk en sportschool elke dag) en in het weekend houd ik wel van een feestje. Voor verslaving ben ik niet zo bang. Ik ben eerder benieuwd naar de schade aan mijn lichaam. Wellicht valt dit wel mee omdat ik doordeweeks veel fysiek werk verricht en dat mijn hart daarom wel tegen iets kan. ik hoor het graag, groetjes Klik om te vergroten... Ik begrijp dat je denkt dat het allemaal wel meevalt, maar maak jezelf zorgen om je eigen gezondheid. Zelfs als je maar één keer per week drugs gebruikt, kan dit op de lange termijn ernstige schade aanrichten aan je lichaam en geest. Ik begrijp dat je je afvraagt wat de potentiele schade is van je drugsgebruik. Ik kan je vertellen dat deze informatie overal op internet te vinden is, zowel voor de korte als lange termijn. Het is belangrijk om jezelf bewust te zijn van deze risico's, zodat je weloverwogen keuzes kunt maken over je gezondheid en welzijn. De bovenstaande tekst begrijp je hoogstwaarschijnljk niet dus: Rij anders even langs de "Hood" flatten bij jou zie je hun gezicht? die gerimpelde crackhead met die skere waggie daar kom jij tussen en piet jan of mo komt elke keer langs jou op nummer 269 vier hoog omdat je djalla bent en een laag IQ hebt om niet te kunnen beseffen dat het slecht is hahaha"
"trippyhippy zei: Ik lees veel over het niet-rijden onder invloed, logisch, maar ik kan nergens een indicatie vinden van wanneer ik weer mag rijden als ik 3MMC heb gehad. Voor alcohol is de richtlijn 'na anderhalf uur is de alcohol van een standaardglas bier weer uit je lichaam'. Stel ik gebruik een kwart gram 3MMC in 3 uur tijd via de neus (hypothetisch). M'n laatste punt is om 12 uur snachts, mag ik dan sochtends om 6 uur weer legaal achter het stuur kruipen? Klik om te vergroten... Nee, dat is wettelijk niet toegestaan. Als ze tijdens een controle een drugstest uitvoeren en de aanwezigheid van de stof detecteren, zal je rijbewijs in beslag worden genomen. Vervolgens mag je in de meeste gevallen je roes uitslapen in de gevangenis."
"FredKroket zei: Je gaat echt niet direct naar gevangenis. Je kan ook gewoon een rijverbod krijgen. Als je tijdelijk wordt vastgezet is dat op het bureau. Klik om te vergroten... Helemaal gelijk! Je hebt detentiecentra, gevangenis & huis van bewaring. ongeacht hoe je het wilt zien op bureau heb je een mini gevangenis wat het zelfde voelt haha."
"Ik zoek de top 3 beste ketamine vervangers kunnen jullie een lijstje maken ik wil een goede keuze maken 2F-Ketamine (2-FDCK) 3-CL-PCP 3F-PCP (3-FLUORO-PCP) 3-HO-PCE 3-HO-PCP 3-Me-PCE 3-MeO-PCE 3-Me-PCP 3-Me-PCPy Deschloroketamine (DCK) DMXE Fluorexetamine (FXE) HXE MXP (Methoxphenidine) Methoxpropamine (MXPr) MXiPr O-PCE Dit zijn de legale RC's die ik kon vinden ik ben echt benieuwd want ik wil na jaren keta een van die halen om te proberen."
"Zeehond zei: Jij bent toch drugs expert? Klik om te vergroten... Bij jou staat badass junkie dus wie kan ik het beter vragen? hahaha Spyro zei: Ik vind het allemaal net niet als je Ketamine gewend bent. Imo zijn het allemaal heel andere stofjes. Ze zijn leuk, maar op een andere manier. Ik vind niks boven de “echte” Keta gaan. Klik om te vergroten... en als je de top 3 moet maken wat denk je dan het beste is?"
"Opeenrodepaddestoel zei: Ik lijk één van de weinigen te zijn maar ik vind dit spul echt verschrikkelijk, het begint leuk maar de nasleep is alsof je brein nog uren vol zit met stukjes glas. Klik om te vergroten... Niet de enige je moet er echt van houden kleine puntjes is leuk maar des te meer disso kant is echt een koude douche, letterlijk en figuurlijk lol"
"Wie van jullie weet de beste legale RC vervanger voor dexamfetamine en wat is de ervaring die je ervaart."
"Wat ontzettend moedig dat je de stap hebt gezet om hulp te zoeken voor je verslaving aan cocaïne. Het is begrijpelijk dat het stoppen met een langdurige verslaving moeilijk is, maar het is belangrijk om te blijven proberen. Het is goed dat je in het verleden al 2 maanden clean bent geweest, dat toont aan dat het mogelijk is om te stoppen. Het is echter ook duidelijk dat er nog steeds een deel van je is dat weer terugvalt in het gebruik. Dit is een veelvoorkomend probleem bij verslavingen en het is niet iets om je voor te schamen. Een kliniek kan zeker een goede stap zijn om te helpen bij het stoppen met cocaïnegebruik, maar het begrijpen van de innerlijke strijd die je momenteel voert is minstens zo belangrijk. Probeer jezelf eraan te herinneren dat er meer is dan cocaïne in het leven, vooral je vrouw en twee dochters. Denk aan de toekomst en hoe je je leven zonder drugs kunt verbeteren. Het kan ook helpen om te proberen te denken als een primitief mens, zoals je suggereert. Overlevingsangst kan je motiveren om te stoppen en een gezonder en gelukkiger leven te leiden. Het belangrijkste is om niet op te geven en te blijven proberen om je verslaving te overwinnen. Ik wens je heel veel succes en moed in dit proces. Onthoud dat er altijd hulp beschikbaar is als je het nodig hebt. "Je bent ook 10 jaar geluk aan het zoeken met cocaine in het weekend, zoek het geluk ergens anders." "Je hebt 2 dochters, ver-(man)pappa jezelf""