Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2F-Ketamine vraag

2F-Ketamine vraag

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wtf is een K hole ? 😂
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een hole is zeker mogelijk na dit spul. Ik krijg hole na ongeveer 200-300 mg gesnoven 2F-DCK. Wel is de hole niet zo mentaal diepgaand als bijvoorbeeld na O-PCE of DMXE.
6
6snotLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi allemaal,

Ik vroeg me af als je in een khole kan komen op 2F-Ketamine? en als het een verschillende heavy dose is voor een khole op 2f?

Thanks in advance :grin:
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgende deze wel site wel

www.highhumans.com

2-FDCK - High Humans

Perhaps you’re thinking ‘What the FDCK?!’ when you’re reading the name of this drug. But it really is just a variation on ketamine and deschloroketamine, and it’s been available for...
www.highhumans.com
6
6snotLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga het volgend keer wel proberen met hoge dosis in een khole te komen, thanks.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb de 2f intraveneus gebruikt en je kan er zeker van in een hole geraken. Fijn stofje.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb hierop ook een k-hole gehad. Was aangenaam!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Echt een pittige k-hole ook wel hoor, maar ja dosis kan vrij hoog liggen.

Sowieso echt een fantastisch spulletje moet ik zeggen. Ga hier lekkerder op dan gewone ket

d
dieterenalsoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja hoe dikker de lijnen hoe dochter bij de k hole :)
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
dieterenalso zei:
Ja hoe dikker de lijnen hoe dochter bij de k hole :)
Klik om te vergroten...
6ra84Uso2hoir3YCgb.gif

Gaat lekker of nie
O
OpeenrodepaddestoelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik lijk één van de weinigen te zijn maar ik vind dit spul echt verschrikkelijk, het begint leuk maar de nasleep is alsof je brein nog uren vol zit met stukjes glas.
X
XTRAVitaminesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Opeenrodepaddestoel zei:
Ik lijk één van de weinigen te zijn maar ik vind dit spul echt verschrikkelijk, het begint leuk maar de nasleep is alsof je brein nog uren vol zit met stukjes glas.
Klik om te vergroten...
Niet de enige je moet er echt van houden kleine puntjes is leuk maar des te meer disso kant is echt een koude douche, letterlijk en figuurlijk lol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."